Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Navn på tøy og utstyr

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 18:22   #41
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Oi, da hadde jeg blitt kjempelei meg og ikke minst sint. Dyre klærne! Jeg vil heller ikke ha navnene på utsiden og måtte motvillig merke sekken til guttungen i 1. klasse pga press fra skole og Sfo.. (sekken var merket inni, men siden alle hadde like sekker ble det vanskelig for dem)

Krev erstatning, og hold oss oppdatert på hvordan dette går. Utrolig at de skulle gjøre noe slikt når klærne allerede var merka!

Hos oss hadde de allerede skrevet navnene på sekkene da de ble delt ut. Vi var flere som reagerte på det, men tror ikke noen har tatt det opp med skolen ennå.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 18:58   #42
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Ojojojojoj. Gjett om jeg hadde sagt fra. GJETT, da. Hva tenker de med? Dette er PRIVATE EIENDELER som de har maltraktert!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 21:30   #43
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Jeg hadde blitt fly forbanna! Det er jo helt uhørt!
Krev kompensasjon!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 21:36   #44
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Nå ble jeg helt sjokkert! Klærne er jo ødelagt! Du kan jo ikke bruke dem på byen akkurat med navnet skrevet med tusj over ryggen. Jeg hadde krevd erstatning!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 22:03   #45
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Jeg er fullstendig enig med alle.

Jeg hadde også blitt kjempesinna.

Hold oss oppdatert om hva som skjer.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 00:02   #46
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Det er jo helt uakseptabet det de har gjort. Vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde opplevd noe sånt, men det hadde vel omtrent "klikket" for meg av sinne om de hadde gjort noe sånt. Ungene har jo knagger og hylle i barnehagen med navnet sitt på. Da skal det jo ikke være nødvendig med så mye leting etter navnelappene inni om alt henger der det skal og de ansatte henger opp klærne så fort de blir tatt av igjen?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 00:30   #47
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Enig med dere andre her. Det er jo hærverk. De har ingen rett til å gjøre noe sånt. Små klistrelapper må da jammen i meg holde. For noe tull. Da får de heller si hvor de vil ha klistrelappene så de er lettere å finne. Hvis det er det om å gjøre.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 14:12   #48
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Kan bare signere de andre her. Har aldri hørt lignende! Må følge med på denne tråden, håper du oppdaterer oss.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 18:48   #49
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Jeg hadde blitt kjempesint. Du hadde jo tross alt allerede vært flink og navnet tøyet. Etter min mening burde de erstatte tøyet.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:07   #50
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Makan til latskap og frekkhet!!!

Signerer alle andre kloke damer!!!

  Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:28   #51
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Dette hørtes helt utrolig ut! Jeg hadde blitt fly forbannet hvis jeg hadde opplevd det samme i vår barnehage.

Helt utrolig at de tar seg til rette med andres eiendeler på den måten. Hadde det vært en saftflaske så kunne jeg ha forstått det, men yttertøy? Og ikke minst dyrt yttertøy?

Er spent på å høre hva de svarer deg på mandag!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:36   #52
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr



At det går an, det er jo å ødelegge klærne. Snakker om vandalisme. Her prøver vi også å lære ungene våre at vi ødelegger ikke klær og ting på den måten, og så gjør de barnehageansatte det. Tror også jeg hadde krevd erstatning.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 13:29   #53
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Veldig spent på å høre koss det gikk!!

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 13:30   #54
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Veldig spent på å høre koss det gikk!!

Det er jeg også!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 13:35   #55
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Jeg er med i hylekoret. Hvordan gikk det??

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 17:23   #56
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

I dag tok jeg det opp med en assistent på avdelingen, pedagogisk leder og styrer var ikke der. Hun ble litt stum, og visste ikke helt hva hun skulle svare. Jeg tok opp både at tøyet var ødelagt, vanskelig kunne selges/ arves og at jeg ikke ville at alle på gata kunne se hva datteren min heter.

Hun sa det var gjort for at barna selv skulle kunne se hvilket tøy som var deres (mange har likt osv), så de ikke trengte hente en voksen for å kunne ordne seg i garderoben. Selv det har vi som regel alt tatt høyde for, hengt en litt spesiell refleks på sekken, klistret et hjerte i nakken på dressen, så det nevnte jeg. "Å, det har ikke vi lagt merke til, så det beklager jeg" svarte hun da. Men hun forstod at jeg var sint og hun skulle ta det opp med en gang styrer var på plass. Jeg sa de da kunne diskutere en kompensasjon for dette, og hun svarte ikke stort på det.

Jeg ville ikke laste en assistent alene for det, så jeg får ta en prat med styrer. Er jo ellers fornøyd med barnehagen, og vil ikke svært gjerne være den utrolig vanskelige mammaen
Men dette kunne jeg ikke bare la gå.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 17:46   #57
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Bra gjort emm!!!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 18:12   #58
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Jeg er ganske tolerant, men dette hadde jeg ikke funnet meg i nei!!!!

Jeg har jobbet som pedleder i flere barnehager, men har heldigvis ikke vært borti dette.
Jeg hadde gått rett til pedleder først, og deretter til styrer hvis jeg ikke hadde kommet noen vei.

Fytti katta!!!!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 18:19   #59
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Så klart du ikke kan finne deg i noe sånt!

Du får informere oss om hva styreren sier...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 18:22   #60
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn på tøy og utstyr

Ikke gi deg på dette. Du er slettes ikke vanskelig!!!

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no