Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Kryss av for hvilke erfaringer du har gjort deg om vinteredressenes kvalitet
Troll - fornøyd ,varm, tørr og slitesterk 69 27,82%
Troll - ikke fornøyd , ble våt 8 3,23%
Troll - ikke fornøyd, gikk lett i stykker 8 3,23%
Troll - ikke helt fornøyd ble litt kald (måtte ha mye klær under) 9 3,63%
Reima tec - varm og tørr og slitesterk 128 51,61%
Reima tec - ikke fornøyd , ble våt 6 2,42%
Reima tec - ikke fornøyd, gikk lett i stykker 26 10,48%
Reima tec - ikke helt fornøyd ble litt kald (måtte ha mye klær under) 3 1,21%
Reflex - varm og tørr og slitesterk 34 13,71%
Reflex - ikke fornøyd , ble våt 5 2,02%
Reflex - ikke fornøyd, gikk lett i stykker 4 1,61%
Reflex - ikke helt fornøyd ble litt kald (måtte ha mye klær under) 4 1,61%
HH - varm og tørr og slitesterk 28 11,29%
HH - - ikke fornøyd , ble våt 8 3,23%
HH - ikke fornøyd, gikk lett i stykker 1 0,40%
HH - ikke helt fornøyd ble litt kald (måtte ha mye klær under) 9 3,63%
Annen dress - varm og tørr og slitesterk (spesifiser i tråd hvilken) 84 33,87%
Annen dress- ikke fornøyd , ble våt 8 3,23%
Annen dress- ikke fornøyd, gikk lett i stykker 5 2,02%
Annen dress- ikke helt fornøyd ble litt kald (måtte ha mye klær under) 6 2,42%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 248. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-07, 14:29   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Vi har hatt to dresser; Troll og Reima.

Trolldressen krysset jeg av på fornøyd, men det stemmer ikke helt. Jeg syns den var trælete å ta på, og den var vanskelig å bevege seg i, på grunn av ullforet. Det hang fast i ulltøyet under.

Reimaen er jeg også fornøyd med, men skylle ønske den var mer slitesterk i baken og på knærne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 14:48   #22
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Vi har i mange år kombinert Leketøy sin dress med løst for med div. ulltøy under - Nøstebarn ullfleece, hjemmestrikka osv, og elsker det. Et todelt sett i ullfleece er mer anvendelig også til andre ting enn et løst ullfor, og Leketøy sine dresser har vært så slitesterke at de etter å ha vært brukt høst, vinter og vår fortsatt kan arves av Plutten.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 14:55   #23
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Her er det T2H som er tingen til storebror. Slitesterk, god passform og den er tett. Har en Troll reservedress, og jeg opplever ikke den som tett, men den er av eldre årgang, så sånn går det sikkert etterhvert.
Dessuten er Troll knølete å få på, må alltid ta på i to omganger.
Jonathan er vi også veldig fornøyd med. Fungerer som ReimaTec, bare billigere
Til mindre barn er det ReimaTec, med pute i stompen til å begynne med, og siden vanlig ReimaTec.
Har også hatt Mikk-line til lillebror og den var like god som ReimaTec, liknet egentlig veldig.
Troll har også lillebror hatt, og den er også fin til mindre barn fordi den er lett.

  Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 16:08   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

I barnehagen har snuppa hatt ReimaTec. Hun har alltid vært både varm og tørr. Det samme kan ikke sies om alle de andre barna med andre dresser. Den første dressen hennes var hun bruker nr 3, og den holdt i hvert fall fremdeles godt da den ble for liten så jeg mener at den må være ganske så slitesterk.

Det finnes sikkert andre gode dresser også, men så lenge vi er fornøyd med Reima så ser jeg ikke behovet for å prøve ut noe annet. Snuppa vokser sakte, så dressen fra i fjor passer fremdeles.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 16:08   #25
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Vi har hatt Reima tec til storebror og den var vi veldig godt fornøyd med. Ikke våt, ikke kald og ikke lagde han hull på den heller. Vi byttet den ut da den ble for liten. Kjøpte da en dress fra Exit og er fornøyd med denne også.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 16:12   #26
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Vi har hatt Reflex og Reima, og vært fornøyd med begge deler.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 16:17   #27
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Veldig fornøyd med Reima Tec, Rampetroll, som er Troll (krysset av for Troll) og T2H.

Jeg har akkurat nå T2H og Rampetroll.Bruker Reima Tec støvler, votter og lue

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 16:42   #28
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Vi har vært veldig fornøyd med reima til små barn, ikke fornøyd til store barn (blir lett rift i stoffet).

Har god erfaring med HH hellytech dress til større barn.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 17:36   #29
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Vi har vært veldig fornøyd med Reimatec når ungene har vært små. Etterhvert (rundt treårsalderen) blir de mer aktive og dressene slites fort.
Storebror har hatt flere Reima Samojed dresser, og det er den beste dressen vi har prøvd. Varm, tørr og med en utrolig slitestyrke. Dessverre er visst denne gått ut av produksjon ...

Reima Buller og bång er også en super dress til større barn, men er ikke så vanntett som Troll og Reima tec.

Snuppa har sin andre Trolldress i år, og jeg er veldig glad i den, men til de kaldeste dagene (over 10 blå) synes jeg ikke den holder henne varm. I år prøver vi Ticket som snø-/kaldværsdress.

Har hatt en Reflex vinterdress, men den ble lite brukt da vi hadde Reima tec som hoveddress. Synes den ble tett og klam pga. fleeceforet, og det er vi spent på i år med Ticket.

Har ikke hatt hel Skogstaddress, men de største har hatt/har todelte dresser, og det er vi veldig fornøyd med.

Har i tillegg hatt noen H&M-dresser som ekstradress, og de er fine til akkurat det - ekstradress, men de oppfyller ikke mine kriterier for en god vinterdress. (Varm, tørr, slitesterk og lett å ta på/av.)

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 18:45   #30
Vero
Nybegynner
 
Vero sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 6
Vero har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Annet merke: Kids world og en knall rosa som jeg ikke vet hva heter, men den kan stå av seg selg Begge kjøpt av svigermor så jeg vet ikke hvor.

__________________
Storesnuppa juli 05 og Lillesnuppa juni 07
Vero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 20:27   #31
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Vi har hatt Troll og ReimaTec og vært veldig fornøyde. Har også hatt en billigdress, fra Leketøy, som reservedress hjemme. Den var stiv og vond å bevege seg i Første og siste billigdress vil jeg anta.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 20:31   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Har bare hatt Reimatec til begge to. Helt suverene på alle måter - helt til eldstejenta ble 5 år. Da begynte det å komme flenger både her og der.

I år har begge Reflex, håper de er bra. Minsten har i tillegg arvet Reimatec.

Vi bor i Stavanger. Her er det alt fra tre minus til ti pluss om vinteren, og gjerne slaps, sorpe og søle. Pluss regn. Vi må ha vanntett dress.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 22:31   #33
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Skatten har nå sin Reima Tec på tredje året. Den har vært utrolig slitesterk, og jeg tror den holder ham tørr og varm. Det eneste minuset med den, er at den er ganske tung. Det er en modell med uttagbart fôr.

Rusket har en dress fra MiniATure. Veldig lett og behagelig dress, og den virker også som om den holder henne varm.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 23:11   #34
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

2 av ungene fikk reima tec + i fjor. var veldig godt fornøyd med dem og kjøpt det samme til dem i år.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 04:41   #35
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Har vært fornøyd med Reima tecdress, babymodell, til minstejenta, men ikke til de største barna. dressene revnet etter 2-3 mnd.....Reimatec-vinterjakken er jeg forresten kjempefornøyd med.

Har vært fornøyd med Troll dress med fastfor.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 08:02   #36
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Reimatec hadde vi til storesøster i fjor vinter, veldig fornøyd.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 08:47   #37
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Vi har jo bare ett års vinterdresserfaring til en da halvannetåring. Da hadde vi Reimatec var kjempefornøyd. Babyen vår var alltid varm og tørr, og dressen ser nesten helt ny ut, det eneste sporet etter at dressen var i daglig bruk i 4-5 mnd er at refleksene er litt skrapt.

Så det ble nok Reimatec i år igjen. Ingen grunn til å endre på en vinneroppskrift.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 08:57   #38
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Leketøy og Beaver, har hatt med både uten för og med avtagbart som den vi har nå. De har vært lette og ledige, varme og slitesterke. Beaveren vi har er på 2 sesong og sønnen min er 5,5 år og sliter mye. Jeg har alltid ullundertøy og fleece på ungene. Minste sliter ikke så mye, hun er ikke så fysisk, så jeg synes ikke det er så viktig med dress til henne, hun bruker diverse arvede dresser nå.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 09:09   #39
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En flervalgspoll om dresser, kvalitet og brukertilfredshet

Poden har kun hatt Reimatec og en av ukjent merke fra Bogerud (til rundt 500-lappen). Jeg er faktisk mer fornøyd med sistnevnte, da den holdt poden mye varmere enn det Reimaen gjorde. Reimatec-en passer enda, så i år blir det den og Leketøy-dressen.
Jeg synes Reimatec er litt oppskrytt, i hvert fall på denne kanten av landet. Den blir fort slitt når det ikke er snø, og den er ikke så vanntett at den kan brukes i øspøs-regn.
Jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe ny Reima når den han har nå ikke passer, jeg synes ikke jeg får det jeg betaler for.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 12:15   #40
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Veldig fornøyd med Ticket To Heaven dressen. Storebror på nå snart 5 hadde den i fjor, og den kan også brukes i år. Han er ikke av den rolige typen, og jeg kan se at den er litt slitt på knærne, men den har holdt bra synes jeg.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no