Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Kryss av for hvilke erfaringer du har gjort deg om vinteredressenes kvalitet
Troll - fornøyd ,varm, tørr og slitesterk 69 27,82%
Troll - ikke fornøyd , ble våt 8 3,23%
Troll - ikke fornøyd, gikk lett i stykker 8 3,23%
Troll - ikke helt fornøyd ble litt kald (måtte ha mye klær under) 9 3,63%
Reima tec - varm og tørr og slitesterk 128 51,61%
Reima tec - ikke fornøyd , ble våt 6 2,42%
Reima tec - ikke fornøyd, gikk lett i stykker 26 10,48%
Reima tec - ikke helt fornøyd ble litt kald (måtte ha mye klær under) 3 1,21%
Reflex - varm og tørr og slitesterk 34 13,71%
Reflex - ikke fornøyd , ble våt 5 2,02%
Reflex - ikke fornøyd, gikk lett i stykker 4 1,61%
Reflex - ikke helt fornøyd ble litt kald (måtte ha mye klær under) 4 1,61%
HH - varm og tørr og slitesterk 28 11,29%
HH - - ikke fornøyd , ble våt 8 3,23%
HH - ikke fornøyd, gikk lett i stykker 1 0,40%
HH - ikke helt fornøyd ble litt kald (måtte ha mye klær under) 9 3,63%
Annen dress - varm og tørr og slitesterk (spesifiser i tråd hvilken) 84 33,87%
Annen dress- ikke fornøyd , ble våt 8 3,23%
Annen dress- ikke fornøyd, gikk lett i stykker 5 2,02%
Annen dress- ikke helt fornøyd ble litt kald (måtte ha mye klær under) 6 2,42%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 248. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-07, 11:06   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Tenkte jeg kunne skrive allerede i overskriften at det er en flervalgs, så er det ingen som går glipp av det.

Vi er litt usikre på hva vi skal velge til storebror i år. Vi har i alle år brukt reimatec pluss, men tenkte at vi i år skulle prøve noe annet. Så hvilke erfaringer har du gjort deg?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.

Sist redigert av DM : 14-10-07 kl 11:39.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:15   #2
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En flervalgspoll om dresser, kvalitet og brukertilfredshet

Svarer først eg.
Storebror her har i år Reimatec. Han har hatt Troll før og me har vore fornøyd med den, men Reimatecen er mykje lettare å ta på seg så eg syns han skulle ha den no som han går på skola. Han klarte fint å ta på seg Trollen sjølv og men var meire styr. Treng å ha noko lett å ha på no

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:19   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En flervalgspoll om dresser, kvalitet og brukertilfredshet

Jeg skulle ha et alternativ der det står blandede erfaringer med samme dressene fra år til år. Men innstillingene er slik at jeg ikke får endret den nå.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:20   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En flervalgspoll om dresser, kvalitet og brukertilfredshet

Snakker du her om vinterdresser?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:22   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Yes, thank you. Fikset.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:29   #6
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Hadde Didriksson i fjor og den passer i år, den er varm og fin. Ikke noe å utsette på den.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:32   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Hadde Didriksson i fjor og den passer i år, den er varm og fin. Ikke noe å utsette på den.

Hva er det for en dress (lenke)? Hvor mye koster den, hvilket klima er det der dere bor og var ungen lenge ute om gangen?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:34   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Vi har hatt Reima, buller og bång og er veldig fornøyde med dem. Tørr, varm og god passform. To av dem har blitt brukt til tre unger og ser fortsatt like fine ut.

Mikkline, veldig fornøyd. Tørr og varm og god passform til ettåring som bodde i søla. Brukt til to barn og like god.

Skogstad. Møkkadress! Gjennomvåt. Kastet den etter ett barn.

Dress av ukjent merke, Obs, 99 kroner. Fantastisk god helt til glidelåsen røk etter 1,5 år. Ett av barna hadde den og ett av barna hadde Skogstaddressen i snø på fjellet. De var ute i 5 timer og Obsbarnet var tørt og varmt mens Skogstadbarnet var våt til trusa og iskald.

Dress av ukjent merke, kjøpt på Lekeplaneten (149,-kr). Tørr og varm, men litt tung,

HH. Dress med avtagbart for. Tørr og varm og fin passform. Dress med fast for. Det samme.

Vi har nok hatt flere dresser i løpet av 10 år, men disse huskes best. De fleste dressene har gått i arv og benyttes nå av barn nummer tre. Jeg har lappet to-tre av dem en gang og da er det fordi ungene har plassert rompa på spikrer.

Vi bor på vestlandet, men alle dressene har blitt brukt på høyfjellet over lengre tid.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:36   #9
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Troll - ikke helt fornøyd ble litt kald (måtte ha mye klær under)
Reima tec - ikke fornøyd , ble våt


Reima tec - ikke fornøyd, gikk lett i stykker
Annen dress - varm og tørr og slitesterk (spesifiser i tråd hvilken)


Han har hatt exit sin: slitesterk, ble ikke våt,eller den var ikke het vanntett, men den holdt i slapsvær. og var god og varm
Samme med lindex sin bamse dress. men fikk bare brukt den i 3 mnd. Før vinteren var over og dresen for liten hehe.
Så like greot da at den ble kjøpt på salg. hehe

Nå har vi en BS dress.
kjøpt på en butikk som selger abeidsklær
Den er genial, masse refleks, slitesterk, sånn arbeidsklær stoff, vanntett og varm
og betalte bare 299 for den


Den dressen vi\jeg har vært mest fornøyd med en MikkLine. Med fastfor.
Varm, goood,slitesterkt og HELT vanntett.
Men de sluttet selge den her, o jeg kjøper ikke dress på postordre. gidder ikke å sende tilbake. for som oftest er det for stort


trolldressen masset ikke helt turbo sin passform. For kort i ryggen. Samme med reima tec.
Men troll vare bedre, men han ble kald i den. for foret ble for klumpete liksom.

Reima tec gikk i stykker etter 3 timer ute i snøen. Og den lakk som bare det. han be søkk bløt av å bare leke i tørr snø

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:38   #10
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

ReimaTec har vi brukt på storesøster når hun var 1,5 og 2,5år. Altså ikke til "storbarnsbruk". Vi var ekstremt fornøyde, lett, vanntett men pustende, og varm.

HH har hun brukt i fjor, 3,5 år og jeg er kjempemisfornøyd. Den var kald og ble klissvåt. Vi måtte kjøpe en ekstradress i tillegg.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:49   #11
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hva er det for en dress (lenke)? Hvor mye koster den, hvilket klima er det der dere bor og var ungen lenge ute om gangen?


Bor på Indre østland (Sverige, men ved grensen...). Kjøpte den på en vanlig sportsbutikk mener jeg...Pris ja, lurer på om den kosta rundt 500 kr. Minuset er at det ikke er utagbart for.

http://www.barniallt.se/butiken/index_overaller.html

Her ser jeg de har den

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.

Sist redigert av Jinx : 14-10-07 kl 11:56.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 12:12   #12
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Hadde Reima tec+ i fjor og den var varm og tørr. Ble bare brukt når det var snø, ellers brukte hun Reimatec høstdress med ull under eller regnbukse.
Veldig fornøyd med Reima.

Håper dressen passer hele vinteren, må vi supplere med en større har jeg vurdert Troll eller Ticket to Heaven. Vi får se.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 12:18   #13
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Vi har hatt én Reimatec-dress, den var utmerket. Varm, lett, tørr og slitesterk. Størrelse 98. Jeg vet ikke hvordan den ville vært til eldre barn med tanke på slitestyrke.

Ellers har vi for det meste hatt Helly-Hansen eller Reima Buller og Bång. Det var det som fantes da den eldste var liten og dressene ble kjøpt. De var helt greie. Svært slitesterke, og det er ikke noe problem å ta ekstra ull under synes jeg. Selv om Reimatec-dressen var flott, er jeg usikker på om den var verd prisen.

Jeg har også svart Annet. Det var en Friends Bretex dress, kjøpt på Obs. Den kostet 250 kroner, og var ikke langt unna Reimatec-dressen i kvalitet. Like lett og varm, litt mindre slitesterk.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 12:33   #14
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Har stort sett alltid hatt ReimaTec dresser, både høst/vår og vinterdressene. Alltid vært fornøyd med de, holder tørt, varmt og er slitesterke.
Har prøvd en HH vi fikk, men den synes jeg ikke dugde, ikke bare var den litt kald så det trengtes mye klær under, den var også stiv og ekkel synes jeg, generelt ikke god.
Nå har vi fått en Reflex høstdress, den har jeg ikke rukket å gjøre meg opp en mening om enda *tester*.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 12:42   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Har brukt HH dress med avtagbart fòr i to sesonger. Ikke så fornøyd at jeg kjøper den igjen. Litt tung og syntes den virket veldig kald.

Samme to sesonger brukte vi Mikkline dress, den var jeg veldig fornøyd med. Den kommer lillebror til å overta.

Kjøpte Leketøy dress til storebror i fjor, ikke fornøyd, den ble ødelagt under kneet...

I år har vi kjøpt Reimatec til begge, aldri kjøpt det før så jeg er veldig spent... I tillegg har storebror fått en TTH dress og lillebror en arvet Lindexdress som vi er superfornøyd med.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 12:44   #16
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Husker ikke hva vår heter (den vi hadde i fjor). Men kjøpt i Danmark og er produsert av Lassie i Finland. Den har vi vært veldig fornøyde med. Nå gjenstår å se om vi kan bruke den i år også. Har ikke prøvd den på enda.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 12:45   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Jeg har vært superfornøyd med Trolldressene opp til ca fireårsalder. Til større gutt ble den for fort slitt og var ikke vanntett lenger.
ReimaTec har jeg vært fornøyd med så langt, og Reflexdressen som vi kjøte ifjor har ennå ikke blitt våt gjennom. Men den er veldig tynn da, og trenger mer enn bare ulldressen under på de kaldeste dagene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 13:33   #18
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Troll har jeg ikke vært førnøyd med. Dressen revner bare man ser hardt på den. Ifølge Babyshop måtte man regne med det siden dressen er så lett og vanntett. Hvis man ville ha dress som var mere slitesterk måtte man velge en dress som var tyngre men mere slitesterk. Dette var leverandøren helt enig i når jeg kontaket dem.

HH-dresser har jeg vært veldig fornøyd med. Barna har ikke vært våte, de har vært varme og gode men må selvsagt ha et lag ull på seg.
Dressen er litt tung men det er eneste ulempen.

Eller har jeg hatt dresser som jeg har kjøpt på Bogerud, Cubus og Obs. De har vært mye mere slitesterke enn Troll. De har vært vesentlig tyngre men barnen har vært tørre og varme hvis de har hatt et lag ullundertøy, genser og bukse og et lag med ullgenser og bukse. Det blir mye tøy under men det har ikke hemmet barna.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 14:01   #19
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Har hatt to Trolldresser og er ikke fornøyd. De blir slitt for fort, er ikke vanntette, den ene har revnet i benets hele lengde, det må være på grunn av svakhetet i stoffet. Og det er flere ting som er litt irriterende, som at glidelåsen nede ved foten glir opp og masse snø fester seg helt nederst og sokk og stillongs blir kliss vått. Dressen er også mer strevsom å ta på seg enn andre dresser vi har erfaring med.

Vi har flere Ticket-dresser, og er kjempefornøyd. God og varm, holder tett, slitesterke.

Vi har en billig Friendsdress fra Obs med uttagbart for. Den har vikrelig gjort nytten sin. Der brukt mye av tre unger, og er utslitt nå. Vi har også hatt noen andre billigdresser som jeg ikke husker merket på. De har vært greie nok.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 14:06   #20
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: En flervalgspoll om vinterdresser, kvalitet og brukertilfredshet

Hadde Exit i fjor, godt fornøyd, i år har vi kjøpt Polarn og Pyret, er foreløpig fornøyd, men den har jo ikke blitt utsatt for de største prøvelsene ennå.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no