Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er du ryddig eller rotete?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ryddig er du, evt. mannen?
Jeg er ryddig 26 11,40%
Jeg er rotete 31 13,60%
Jeg er ryddig med rotete mann 29 12,72%
Jeg er ryddig med ryddig mann 21 9,21%
Jeg er rotete med rotete mann 73 32,02%
Jeg er rotete med ryddig mann 46 20,18%
Annet (spesifiser gjerne nærmere) 21 9,21%
Jeg vil bare se resultatet 5 2,19%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 228. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-07, 13:35   #81
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Vi er litt rotete begge to og har brukt skippertakmetoden for å få ting unna. Nå ligger vi i hardtrening for å bli ryddigere. Og vi har merket bedring det halvåret vi har trent.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 16:10   #82
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg er nok ganske ryddig

Hater at ting flyter og ikke ligger der det skal ligge.
Har aldri fylte skittentøyskurver eller tøy som ligger på "stryke-vent"
Tar ting etterhvert før det hoper seg opp
Yttertøy og sko henges/settes i garderoben

I bilen ligger det aldri papir eller andre ting på gulvet (ikke en stein en gang på mattene)

Klær legges enten i skttentøyskurven eller tilbake i skapene

Slik er jeg også, med unntak av bilen.
Mannen roter, jeg kjefter og han sier at jeg er så flink atte. Derfor tror han at jeg liker å rydde etter han også, for da får jeg det ihvertfall på rett plass.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 23:18   #83
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er rotete med en enda mer rotete mann. Det ser ikke ut hjemme hos oss.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 23:23   #84
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er en ryddig sjel fanget i en rotete kropp. Eller noe sånt. Det vil si at jeg liker å ha det ryddig, men roter for mye til å fikse det.

Sånn er jeg og
Jeg synes jeg rydder og rydder, men jeg blir aldri ferdig. Mannen er ryddig av seg og fortvilet over mine ting som stadig ligger overalt.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:50   #85
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg roter, roter og roter. Mannen roter vel ikke så mye igrunn, men rydder jo heller ikke
Skippertak her kommer jeg

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 21:56   #86
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Annet, det går litt i perioder egentlig også spørst det hva det gjelder.
Jeg er nok mer ryddig en min mann, eller det er viktigere for meg. Men samtidig er han også ryddig. Noen ganger er det omvendt. Ble bare tull det her, men det er vel litt sånn hipp som happ egentlig.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 03:17   #87
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg krysset av annet. Jeg har en million ideer, min mann gjør sitt beste for å begrense flere ideer. Jeg vet hva som er i kjøleskapet, og hva som mangler- min mann gjør ikke det, med mindre det står på en lapp. Jeg er litt sånn halvgod på å betale regninger men vet hvordan økonomien er, min mann får fnatt hvis han må betale en regning to dager over fristen. Hva skal jeg krysse av? Synes jeg er ryddig med et anstreif av kreativitet, med en begrensende kjæreste.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 09:38   #88
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er temmelig rotete, men i hodet er jeg ryddig. Jeg trenger ikke å ha det ryddig rundt meg for å være strukturert i hodet. Mannen er overflateryddig, men kunne vært mer glad i dyprydding, alfabetisering eller sette ting i perm. Jeg er ryddig på sånt, nemlig, alfabetisering og permsetting, men ikke å henge opp tøy jeg har prøvd eller ha det striglet på stuebordet...

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 09:41   #89
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er fryktelig ryddig av meg. Elsker å ordne ting etter kategorier og alfabetisere ting. Det er bare at den siden av meg kommer sjelden fram, men blir litt tråkket ned av en annen del av min personlighet som er elsker-å-sitte-i-sofaen-og-gjøre-minst-mulig.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 11:26   #90
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er rotete, med tilsvarende rotete *kone*. Hjelp, kom og redd oss! :-)

(Ellers så er jeg litt skuffa over pollen altså, hvor er alternativet mitt!?!)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 15:35   #91
Vårin
Trist
 
Vårin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 89
Vårin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Gaia; Du er en knupp!!! Tusen hjertelig takk for den detaljerte beskrivelsen av hvordan man er mer huslig og ryddig. Jeg trenger virkelig den inspirasjonen da jeg selv er rotete med en enda verre mann! Det ser ikke ut her, og jeg forstår ikke hvordan folk kan orke å ha mer enn to barn!

Vårin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 21:15   #92
Sjøstjerne
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 27
Sjøstjerne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Sånn akkurat passe ryddig!

Sjøstjerne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 21:31   #93
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er vel egentlig ryddig, og mannen min er, vel han er ikke rotete, men han kan ikke rydde.

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 21:36   #94
snus
Fullverdig medlem
 
snus sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 39
snus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er veldig rotete og gubben veldig ryddig

__________________
snus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 20:42   #95
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er både ryddig OG rotete. Det går faktisk ann.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 20:42   #96
Kine
_Kine på nybaktmamma
 
Kine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 130
Kine er litt kulKine er litt kul
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er nok rotete,ja
Mannen er veldig ryddig, syns han til tider er LITT for mye han Tanner (det han het?) fra UNDER SAMME TAK...
Men joa,jeg rydder jo så klart. Gjør mitt beste, uten at det alltid blir så vellykket

__________________
Nå, flytter jeg inn til FP.
VinterPrins F. Des04 & VårPrins F. Apr07
Kine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 23:11   #97
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg lever opp til tittelen min for å si det sånn. Mannen min og jeg er en ekstremt dårlig kombinasjon når det gjelder å holde orden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 23:34   #98
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er veldig rotete med rotete mann.
Men jeg får innimellom ryddemani - når jeg har overskudd.

Hvis ikke jeg gjør noe, så blir ingenting gjort.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 22:17   #99
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Mangler alternativet:

Jeg var ryddig, på grensen til petimeter. Så fikk jeg mann og tre barn og jeg rydder fortsatt, men det synes nesten ikke.

Jøss. Du satt ord på hvordan jeg er. Bare at jeg fikk mann og fire barn.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 20:28   #100
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Jeg er rotete.

Det er mannen også, men han er flinkere til å ta seg sammen enn meg.

Ungene er lik meg.

Gjett hvordan huset vårt ser ut...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no