Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Står du på slalåm/snowboard

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Står du på slalåm/snowboard?
Ja 17 8,37%
Bare slalåm 77 37,93%
Bare snowboard 9 4,43%
Gjorde det før, men ikke nå lenger 34 16,75%
Nei, men har lyst til å prøve 17 8,37%
Nei, det er ikke noe for meg 49 24,14%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-13, 22:22   #61
TwinFusion
Møllspist
 
TwinFusion sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
Innlegg: 263
TwinFusion er litt kul
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Aldri prøvd noen av delene faktisk. Men jeg har gått mye langrenn da. Er mer sånn "langtur i fjellet" type jeg.

__________________
Lille Måne og Rora juni 2012.
TwinFusion er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 22:22   #62
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Gjør ikke det og har aldri prøvd det. Men har egentlig lyst til å prøve slalom.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 22:23   #63
TwinFusion
Møllspist
 
TwinFusion sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
Innlegg: 263
TwinFusion er litt kul
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Opprinnelig lagt inn av TwinFusion, her.

Aldri prøvd noen av delene faktisk. Men jeg har gått mye langrenn da. Er mer sånn "langtur i fjellet" type jeg.

I fjellet? På fjellet?

__________________
Lille Måne og Rora juni 2012.
TwinFusion er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 22:35   #64
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Aldri prøvd snowboard. I morgen skal jeg lufte alpinskiene for første gang. Med datter 9. Første gangen hennes. Men hun har gått ganske mye på langrenn, så håper det går greit. Hvis det er instruktører i bakken i morgen så tenker jeg at vi river i et par timer for å komme i gang. Det er en liten bakke med tallerkenheis, så det blir spennende å se om hun fikser å ta den alene.

Selv er jeg elendig på alle typer ski, men håper at ungene blir bedre enn hva jeg er.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 22:40   #65
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Nei, jeg gjorde det i tenårene, men sluttet, og har ingen umiddelbare planer om å begynne igjen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 22:44   #66
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Neineinei. Absolutt ikke.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 23:02   #67
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Kjører slalom. Har hatt ett opphold på 3 år pga prolaps og påfølgende operasjon. I fjor turte jeg ikke prøve, men tok meg noen langrennsturer, og siden det gikk bra, så bestemte jeg meg for å prøve slalomskiene igjen i år.
Første tur i romjula, og det gikk kjempebra og siden det har jeg kjørt 3-4 ganger. Passer på å kjøre litt når småjentene er på slalomkurs en gang i uka.
Synes slalom er utrolig gøy og liker meg aller best der det er litt bratt og utfordrende.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 23:31   #68
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Hvor bor alle dere som står på slalåm hele tiden? Jeg er interessert i fylke og evt kommune dersom du vil fortelle det. Og har dere årskort alle sammen?

Hilsen siddis med milevis til snø. Vel, vi har en snømann i hagen. Med gress på alle kanter.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 23:31   #69
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Jeg står slalom. Hadde en periode på 10 år hvor jeg ikke stod noe og 2-3 år hvor jeg stod på brett. De siste fem årene har jeg stått 3 ganger, men nå har jeg og gemalen kjøpt ski, så det blir nok mere fremover .

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 00:01   #70
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Jeg står slalåm. Jeg kom først skikkelig i gang som 40-åring og synes det er skikkelig gøy. I dag har jeg stått i 4 timer. Vi bor i Oslo-området og har flere bakker en kort kjøretur unna. I tillegg disponerer vi hytte i Trysil.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 00:11   #71
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvor bor alle dere som står på slalåm hele tiden? Jeg er interessert i fylke og evt kommune dersom du vil fortelle det. Og har dere årskort alle sammen?

Hilsen siddis med milevis til snø. Vel, vi har en snømann i hagen. Med gress på alle kanter.

Østlandet, litt nord for Oslo. Ingen store bakker i nærheten, men et helt greit alpinanlegg ca 45 minutt unna (der ungene går på slalomkurs).
Har også en bakke som er nærmere, men den er egentlig ganske kjedelig.

Ellers har vi mulighet for å låne hytte både på Skeikampen (Gausdal) og i Trysil, men det er såpass langt unna at da må vi ta en helgetur.

Inntil for et par år siden, hadde vi hytte selv, og da kunne vi stå ofte. Men dårlig bakke (les: liten) gjorde at jeg kun kjørte slalom når ungene hadde veldig lyst. Ble egentlig mest langrenn de helgene.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 00:23   #72
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Liker slalåm og har stått siden jeg var 8år. Bor i Oslo-området og har flere små anlegg å velge i innenfor 30min kjøring. Barna har stått fra de var 4-5år og de går nå på kurs 1 dag i uka. Vi voksne pleier å ta med ski så vi kan stå en time mens barna er på kurs. I år har vi også vært på vinterferie på fjellet med ski-in/out ei hel uke. Det har vært moro for både stor og liten.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 00:28   #73
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Hyacinth: Utflyttet siddis som bor rett utenfor Oslo, få minutter til anlegg og 40 min til Tryvann. Sesongkort lokalt aktuelt når ungene blir gamle nok (eldste er bare 7, snart 8).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 00:31   #74
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Jeg står slalom. Gidder ikke her i Oslo, selv om Tryvann er kjempefint, men har leilighet i alpinanlegg i Gudbrandsdalen der vi er i alle ferier og mange helger. Vi har årskort som gjelder både hos oss og i naboalpinanleggene.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 23-02-13 kl 09:17.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 02:16   #75
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvor bor alle dere som står på slalåm hele tiden? Jeg er interessert i fylke og evt kommune dersom du vil fortelle det. Og har dere årskort alle sammen?


Bor på Nordvestlandet og har alpinanlegg 15 min kjøring unna heimen. Snøforholdene er litt varierende der, så enkelte sesonger har vi måttet ty til Bjorli (1 t 50 min unna) eller Oppdal (2 t 15 min unna). Vi har ikke årskort. Her hjemme tør vi ikke pga ustabile vintre, på Bjorli koster årskort for 2 voksne og 3 barn den nette sum av kr 18 800 (!!!) og Oppdal er såpass langt unna at det ikke er aktuelt med årskort.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 07:44   #76
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Nei.
Jeg liker ikke ting som potensielt kan gå fort.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 08:58   #77
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Ja. Jeg står på slalåm. Har prøvd snowboard også, men det var ikke like vellykket.

Jeg liker altfor godt ting som går fort.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 10:46   #78
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Står egentlig slalåm, begynte da jeg var 12, men nå er det 2 år siden sist. Hvis vi skal på hytta i påsken, skal jeg sikkert stå der, har egentlig ingen planer om å slutte.
Men - jeg merker at jeg blir stadig mer pinglete i slalombakken, særlig etter at jeg passerte 40 har farten sunket betraktelig. Jeg som egentlig er (var?) glad i fart og action synes det er litt skummelt når det går så fort. Fortsetter jeg slik ender jeg med å ploge ned barnebakken som 50-åring...

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 10:47   #79
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Jeg stod på snowboard før, men har gått gravid/ammet i ett siden 2008 så da har det ikke blitt (på grunn av bekkenløsning og for små barn i bakken). Nå er jeg så ute av trening at jeg tror jeg må lære det på nytt når det blir aktuelt å dra opp i bakken igjen.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-13, 11:00   #80
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Kjører slalåm 2-3 ganger i året. (Oppdal og Molde). Skal IKKE prøve meg på snowboard!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no