Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fornøyd med vinterdressen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-07, 16:57   #41
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Ungene mine har hatt Reimatec og P.O.P dresser i vinter. Reimatec dresser er og blir en snødress, men veldig fornøyd med den når det er snø. Den blir fort "slitt" på bar mark. Vi kjøpte P.O.P. dresser rett etter jul som har vært brukt mye. Den er mere solid og holdbar i forhold til bart underlag. Slitesterk. En dress jeg er veldig fornøyd med, men den er vanskelig for ungene å kle på seg selv pga. fleeceforet inni. Blir litt trå liksom. Reimatec dressen er jo superenkel for ungene å kle på seg selv i forhold.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:12   #42
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

I år har vi hatt Buller&Bang dressen til Reima til tvillingene .Har vært veldig fornøyd,har ikke hatt snø her,så de har brukt de til å ake på nesten bare bakker,og herjet vi bhg i hele vinter.Dressene er like hele.Er godt fornøyd,med tanke på at dette er "billige" dresser(499)

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:26   #43
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Vi hadde Trolldress i vinter og jeg er i grunnen veldig godt fornøyd med den, men på de kaldeste dagene var han kald selv med to lag ull under. Derfor kjøpte jeg en brukt Reimatec som han kunne bruke når det var så kaldt.

Jeg syns han beveger seg bedre i Trolldressen, som er mykere og smalere og sitter bedre, så vi kommer nok til å fortsette med Troll.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:44   #44
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Poden har hatt en Reima Tec + dress og en fra Reflex. Begge har vært bra, men vi er likevel mest fornøyd med Reimadressen.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 18:07   #45
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

I barnehagen har hun brukt en Helly Hansen dress. Når sant skal sies vet jeg jo lite om hvordan den har fungert, den har jo hengt der hele tiden. Imidlertid tror jeg at den skal ja vært grei. Nå har jeg tatt ut det vatterte foret, og den brukes som vårdress.

Hjemme har vi hatt en rimeligere dress, men jeg husker ikke merket. Den har vært helt flott til våre relativt korte turer ute om vinteren.

Ingen store dresstanker fra denne kanten. Det blir nok anderledes når hun blir større og sliter mer på slike plagg.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 21:14   #46
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Trolldress fra Rampetroll serien
Superfornøyd

Hadde først den vanlige Troll med løst ullfor, men den ville ikke Oliver ha på
Ullforet hang igjen på klærne, og den var vanskelig å kle på selv


Akkurat den samme erfaringen har vi. Kjøpte først Troll Classic men den ville ikke ungene bruke så vi solgte dem igjen. Kjøpte Rampetroll og Prinsessetroll og er superfornøyd med dem Har kjøpt til Monika til neste år også på tilbud. Vet at mange ikke liker utseende på den, men jeg synes de er tøffe jeg

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 21:29   #47
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Vi hadde ReimaTec. Godt fornøyd.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 21:36   #48
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Vi har brukt Name-it sin og vært strålende fornøyd. Snuppa har vært god og varm, og elsker å ha den på seg.

Den har holdt godt og barnehagen har vært godt fornøyd med å ta den av og på. God plass til ull under.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg J-i-vinterdress.jpg (85,1 KB, 26 visninger)
__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 21:42   #49
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Snuppa hadde Reima tec både i fjor og i år, og vi er strålende fornøyd. Har i tillegg testet Troll, Reflex og Reima Buller & Bång, men ingen kommer opp mot Reima tec til de minste som sitter mye på rumpa. Reima tec holder rumpa varm og tørr!

De to eldste har også brukt Reima tec de første årene, og deretter gått over til Reima Samojed eller Buller & Bång når slitasje-alderen har meldt seg. De bruker nå todelt; bukser fra Reima tec og Skogstad og jakker fra Skogstad, HH, Bergans +++

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 23:05   #50
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Lillebror har brukt Reima-tec, fått her inne. Fornøyd!
Storebror har ny HH. Fornøyd med den også egentlig. Men har allerde kjøpt ny Reima-tecdress til ham til neste år - den var på salg

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 23:16   #51
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Storesøster hadde Ticket to heaven dress, det velger vi garantert neste år også. Den har tålt absolutt alt av vær, vind og hard bruk. Hun går i en barnehage som er ute omtrent hele tiden.
Lillesøster hadde Reimatec, vi valgte den mye fordi den var polstret i baken og hun sitter endel i snøen enda. Var fornøyd med den også, men hun har vært litt mindre ute, så dressen har vel ikke vært gjennom de helt store påkjenningene.
Neste år blir det muligenst Ticketdress på henne også ettersom hun skal være mer ute.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 23:36   #52
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Vi kjøpte HH til kr 999,-
Ikke superfornøyd, den er ikke så vanntett som de lovet.
Blir nok Reima neste år.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 23:55   #53
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Det blir nok en Ticket-dress på storebror neste vinter. Har opplevd unger i barnehagen som har badet i vanndammer med den dressen uten å bli våt.
Lillebror kan bruke den Reimatecdresen storebror har hatt nå i vinter, men om noen snille bestemødre eller noe sånn vil spandere ny dress på han så sier jeg ikke nei.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 02:13   #54
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Har hatt Bjørn Dælie dress som vi fikk på salg, en fra Smart Club, (500 kr) og en billig dress jeg ikke husker navnet på i farta, 100 kroner.
3 forskjellige dresser til 3 forskjellige barn.
Alle 3 er jeg like fornøyde med.
Like hele og pene, og guttene har vært varme og tørre hele vinteren.
Ikke trengt ekstra dresser, de har ligget i skapet hele vinteren.
Har alltid 2 av hvert.

Nå har jeg nettopp kjøpt HH vår/høst dress.
Skal taes i bruk fra imorgen av.
Så det kan jo bli spennende.
Coop tilbud på dem.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 11:03   #55
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Minstemor ( 4 år) har hatt Reimatec dress i vinter. Vi er fornøyd med den, men det vises godt at den er brukt selv om vi har hatt snø hele tiden.

Neste vinter skal vi prøve Rasavil og Prinsessetroll. Håper de er mere slitesterke.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 11:53   #56
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Snuppa her har hatt Reima Tec vinter dress, og høst/vår dressen har blitt brukt litt i den milde vinteren også.
Som i fjor og året før er jeg veldig fornøyd!
Sverger til de dressene, eneste som duger spør du meg.
De blir brukt som regntøy og, det er supert, for regntøy er jeg ikke så glad i, med disse er jo vanntette.
God fasong og form, veier ingenting, ser ikke litt slitt ut engang nå.
Ikke imprignert i det hele tatt etter kjøp, og vasket i maskin endel ganger.
Har faktisk hatt enda en Reima Tec vinterdress som ekstradress, men den er ubrukt.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 12:11   #57
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Mellomsøster har brukt Ticket2Heaven. Det er vel tredje (eller fjerde?) sesongen hennes med den type dress. Lillesøster har også hatt samme type dress i vinter.Jeg kjøper samme type dresser til dem neste år også. Skjønt, Lillesøster kan antakelig bruke Mellomsøster sin gamle dress. Det skulle vel si sitt.

Storesøster har hatt Trolldress. Sin andre. Jeg har egentlig aldri likt dem så veldig godt, og skjønner ikke helt hvorfor jeg kjøpte det andre gangen til henne, når jeg var ganske misfornøyd med den første hun hadde. Jeg kjøper ikke Trolldress til henne neste gang.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 12:14   #58
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Har hatt Bogerud sin. Om det er Beaver eller Boco husker jeg ikke i farta. er strålende fornøyd. Varm og tørr unge hele vinteren. Selv nå som det er småvått ute. Bruker den ennå, men uten for.
Har brukt denne typen i mange år, og aldri vært misfornøyd.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 12:27   #59
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Reimatec vår/høst dress når det har vært bart. Ulldress fra Reflex eller todelt ulldress fra Nøstebarn under.

Reimatec vinterdress når det har vært snø.

Hun har vært tørr og varm i hele vinter.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 13:22   #60
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

ReimaTec.
Passe nøgd, den har holdt bra når det har vært snøvær, men det har ikke vært så mye av den slags vær.
Regntøyet har dermed vært oftere i bruk, så hva det blir til neste år er jeg usikker på.
Vi har en Reflex vår/høst-dress, som jeg kjøpte i høst - den har holdt overraskende bra i forhold til mine forventninger. (Et halvt øye på dressen og jeg dømte den nord og ned i småyr. Den har holdt ham vel så tørr som annet.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no