Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 22:55   #81
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Vi har alt vi trenger, og litt til. Dvs, vi trenger antageligvis nye vinterstøvler. De blir jo kjøpt nye hvert år. Jeg gleder meg til de er ferdigvokst i føttene!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 23:21   #82
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Når blir man ferdigvokst, sånn stort sett? Nå har åtteåringen min kommet til 37. Jge bruker 39. Hva kan vi forvente?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 23:24   #83
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Jeg er litt spent på det der, gitt. Enern har nå str 39, noe jeg først fikk etter å ha født ett barn.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 23:27   #84
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Vi mangler visst ull også, viste det seg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 23:35   #85
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Jeg har tatt det helt kuli. Vi har alt vi trenger av undertøy til ungene er ca 10 år Men vi trenger visst et mellomlag til storebror og kanskje en vinterdress. Så nå må jeg finne ut hva som kan supplere et Bergans Stallo-sett.. Har lyst å kjøpe en dress under 1000 kr.. Tips?

Skostr er en annen sak ja. Storebror er str 30 og han er 4. Jeg trodde kanskje det skulle jevne seg ut nå, men når jeg leser om deres kan vi visst glemme det. Mannen har 47!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 23:38   #86
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hvor mye man må ha, avhenger vel helt av bruk ja. 2-3 sett ull hadde ikke holdt her for jeg vil ikke vaske ull annenhver dag.

Det kommer jo an på hvilken ull man har da. Vi bruker ubehandlet og vi bruker det under andre klær, så vi kunne klart oss med to tre sett. Bare lufte det litt..

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 07:19   #87
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Og jeg som trodde jeg var usannsynlig tidlig ute i år som allerede har bestilt ulltøy, superundertøy og en tynn fleesgenser fra Ullmax. Så feil kan man ta.

Bortsett fra det så mangles vel det meste av vintertøy til Jonas. Storebror får si i fra selv om han trenger noe nytt tøy.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 07:23   #88
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg har tatt det helt kuli. Vi har alt vi trenger av undertøy til ungene er ca 10 år Men vi trenger visst et mellomlag til storebror og kanskje en vinterdress. Så nå må jeg finne ut hva som kan supplere et Bergans Stallo-sett.. Har lyst å kjøpe en dress under 1000 kr.. Tips?

Jeg ville sjekket ut den nye modellen til Reflex. De har nå en med 10000 mm vannsøyle, og jeg mener prisen var 800,- .

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 08:56   #89
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Jeg tror det meste er i boks.
Storesøster har Cherrox og vintersko fra Viking, vinterjakke fra Missing Link, vinterbukse fra Burton og endel ull. Hun skulle hatt en ny ullgenser, men hun klarer seg vel med en fleecegenser fram til mamma får strikket en ny en.

Storebror fikk ny dress fra Reflex i fjor og nye vintersko fra Viking, så jeg tror og håper det passer. Iallfall til over jul. Cherrox'ene er jeg litt usikker på. Han bør kanskje få et par ullundertøysett til, men vet ikke om det er helt nødvendig.

Lillebror har en ny Troll-dress som jeg kjøpte helt ny her inne i vår. Jeg fikk handlet Viking gore-tex sko til han i går. Fjorårets modell til 399,- Bestemor må vel trå til å strikke et sett til han, men jeg må nesten se gjennom hva vi har fra de andre. Han har også Reima Tec-dress, en tynn en som han brukte i vår. Den er passelig i høst også. Og han har støvler og cherrox.

Lillesøster trenger ikke mye. Mamma skal strikke en kjøredress til henne og noen ragger.

Så det blir vel mest å handle noen votter, tror jeg. Fornøyd med å ha handlet masse på salg i vår.

Jeg derimot trenger litt nytt, og det skal det bli i år.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 13:07   #90
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

SYnes det er greit å være tidlig ute egentlig, de åra jeg har venta til vi trengte det har butikkene vært innmari utplukket.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 18:40   #91
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hæ? Vinter? Nei, det tror jeg ikke noe på.

Ok da. Nå har jeg kontroll på det.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 19:06   #92
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Nei. Butikkane stenger vel ikkje når snøen kjem?

Nei, men det hender det er utsolgt for det en vil ha.

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

SYnes det er greit å være tidlig ute egentlig, de åra jeg har venta til vi trengte det har butikkene vært innmari utplukket.

Ja.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 21:19   #93
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

En kjapp opptelling i går kveld, viste at lillesøster har nok av både ullsokker og ulltøy, og at storesøster trenger litt nytt ull/bomullstøy, så der handlet jeg litt på 25% på KappAhl i dag. Skal nok ha et sett eller to til, men jeg håper bestemor trår til litt og.

Så skal vi prøve votter og luer på mandag, og se om det er noe som må suppleres der.

Sko og dresser ble kjøpt på vårens salg.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 21:24   #94
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Nå begynner det å flaske seg litt her.

3-åringen: vinterdress passer fra ifjor (Reima). Vinterskoene prøvde jeg idag, og de passer frem til jul, da tror jeg hun kanskje må opp en str. Jeg har i tillegg kjøpt viking thermo til henne idag.
Ull har jeg kjøpt litt, hun har fått et sett fra mormor, og i tillegg passet noe fra forrige sesong. Luer og strikka votter har vi.

8-åringen: Har noen nesten ubrukte ecco vintersko etter storesøster i kjelleren (unisex modell), de tenker jeg passer ham fint i år. Han fikk en dyr lue idag. Trenger en vinterjakke og bukse. Ull har jeg kjøpt et sett Pierre Robert til ham, i tillegg til at noe passet fra ifjor.

Kjøpte en bergans stallo-jakke til ham ifjor på salg (str. 12 år...), men den er altfor stor iår også. Filler'n...

14-åringen: ordner ved behov...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 21:26   #95
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?

Jøss, storebror passer i vinterskoene fra i fjor!?!

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no