Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-08, 21:34   #81
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Er det ingen som ser på datoen før dem signerer noe og drar den opp?

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:39   #82
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Er det ingen som ser på datoen før dem signerer noe og drar den opp?

Pøsj, tråden er da bare tre-fire måneder gammel. Og temaet er da fortsatt like aktuelt, hvis man diskuterer det prinsippielt, hvilket de fleste jo gjør.

Det er noe annet om hovdinnlegger spør hva vi synes hun skal gjøre. Da er det fjernt å svare i en gammel tråd, men siden tema er hvordan vi ville ha reagert, er da tråden fortsatt like aktuell.

Jeg var forøvrig med i den opprinnelige diskusjonen, så jeg visst at tråden var gammel da jeg svarte denne gangen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:44   #83
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis jeg ikke hadde vanket på fora hadde jeg ikke hatt noen anelse om hva Katvig var for noe. Og siden jeg syns sånne retro-Katvig-ting er grufult stygge så hadde jeg ikke skjønt at det var noe spesielt å samle på - kanskje antatt at det var noe arvet ræl?

Det finnes mange designerklær jeg ikke ville blitt sett død i engang. For meg er ikke pent / vakkert ensbetydende med at noe er dyrt. Jeg er forsiktig med egne klær, og ekstra forsiktig med andres, uavhengig om jeg tror klærne er dyre eller billige.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:57   #84
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Huff, ja, nå går vi visst litt i ring, men
- jeg hadde sett en stygg, stripete strømpis og kastet den i vask med andre ting som passet.
- Hvis det var mørke brune striper så ville jeg automatisk lagt den med mørkt tøy. Vi har nesten ingen ting med striper, så jeg hadde ikke tenkt over det
- Når den kom ut av vaskemaskinen ville jeg med all sannsynlighet ikke lagt merke til at brun-hvit-stripet stygg strømpis var blitt til brun-grå-stripete strømpis, sammen med alt det andre tøyet.

Jeg har ofte hatt hjem lånetøy, og da vi nylig fikk hjem en helt hvit linbukse så tenkte jeg ekstra nøye på den, og tok den av før det ble spist spaghetti den dagen. En strømpis hadde jeg nok rett og slett ikke lagt inn på radaren på samme måte, ikke mer enn en truse, liksom.

Hvis jeg hadde lagt merke til det? Vet ikke helt. Jeg klarer faktisk ikke for mitt bare liv se at jeg ville lagt merke til det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 09:17   #85
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Det morsomste med denne tråden er prikkene jeg får fra folk som er i skapet fordi de ikke liker Katvig-klær men ikke tør si det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 09:20   #86
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det morsomste med denne tråden er prikkene jeg får fra folk som er i skapet fordi de ikke liker Katvig-klær men ikke tør si det.

Seriøst? Jeg kan være tilbøyelig til å se litt humor i det, men det er vel fullstendig irrelevant hva man som låner mener om Katvig? "Jeg synes ikke låneren har gjort noe galt, for Katvigklærne er så stygge"?

Og, jo, det må ha en relevans til denne tråden.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 10:31   #87
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, det virker kanskje rart for noen, men det finnes faktisk mennesker som synes at en strømpebukse rett og slett bare er en strømpebukse - undertøy, rett og slett.

Dette er det nivået jeg er på

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 11:43   #88
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Det er jo greit nok at noen synes katvig klærne er stygge. Også er det så klart helt greit at noen ser på en strømpebukse som noe man har under klær og ikke skal bry seg.

Men så er det noe om å levere ting man låner i samme stand som man fikk dem i første omgang. Man ser trossalt lett på klær som er ny og klær som er utvasket.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 12:14   #89
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Azi, jeg er helt enig med deg. Selv om jeg ikke hadde sett forskjell på en H&M og Katvig strømpebukse, så hadde jeg ALDRI levert tilbake en som var blitt ødelagt i vask. Men jeg hadde ikke spurt om jeg skulle kjøpe ny, jeg hadde bare gjort det.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 12:14   #90
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Nei, bildet har jeg ikke. Etter å ha forsøkt katvig-livreddning, så gav jeg opp.
Den var for stor også, men den var jo fin til det hun skulle bruke den til.

Jeg ville vite hva andre mente. Og nei, det var ikke slik at jeg tenkte bevares, det er en katvig. Hun mååå da vite det..

Jeg er kommet over det Det var hardt, det tok tid, men det er ute av systemet

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 12:16   #91
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Irriterende ja, noe jeg kommer til å gruble lenge over? nei.. Men like fult litt surt pga manglende forklaring, og trist å tenke på hvordan andre behandler andres ting. :Prinsipp:
Noen som tror jeg er hormonell akkurta nå?
:Pms:

Jeg holder fast på denne.. t.o.m. pmsen..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 12:38   #92
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Ojda, kanskje jeg er litt rar, men jeg finner det veldig rart at folk syns det er greit å levere fra seg ødelagte ting uten å erstatte det.
(og da regner jeg selv missfarget undertøy, som jeg ser blir nevnt her, som en ødelagt ting!)

Har selv noen venner som er slik, de skal låne en masse, og noen ganger kommer sakene tilbake ødelagt. Riktig nok med et "unnskyld, jeg knakk denne jeg" eller noe slikt ...
(Eller tingen kommer tilbake grodritten, feks kjøkkenutstyr full av krem ... men det er en annen sak)
Finner slikt utenfor fatteevne.

Om jeg låner noe leverer jeg det tilbake i samme stand som jeg lånte det, om det skal ha fått en skavank eller to på veien, blir det erstattet med ny uten et spørsmål. Om jeg låner noe som feks damestrømpebukse, da kjøper jeg selvfølgelig make igjen som takk for lånet... leverer ikke den brukte tilbake selv om den er aldri så mye vasket

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 12:58   #93
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Synes ikke folk det er leit når egne klær blir misfarget da? Blir irritert av det også jeg, og forsøker å unngå det så langt jeg klarer. Har hatt en del blundere der, så...

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 13:04   #94
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Seriøst? Jeg kan være tilbøyelig til å se litt humor i det, men det er vel fullstendig irrelevant hva man som låner mener om Katvig? "Jeg synes ikke låneren har gjort noe galt, for Katvigklærne er så stygge"?

Og, jo, det må ha en relevans til denne tråden.

Joda, det er selvsagt irrelevant. Det virker bare som om noen er litt sånn "å, jeg trodde jeg var den eneste i verden"-lettet ang. det litt irrelevante punktet.

Ellers så er vel tråden solid i vranglås, men vi kan selvsagt bare fortsette.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 15:52   #95
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

For meg blir det rent prinsipielt - jeg erstatter det jeg har ødelagt, uansett verdi. Og jeg forventer faktisk det samme i retur, iallefall et tilbud om det. Hadde det vært et par sokker, hadde jeg avslått. Men det er prinsippet.

Helt enig med Safran.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 17:41   #96
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Men jeg hadde ikke spurt om jeg skulle kjøpe ny, jeg hadde bare gjort det.

Er ikke det i grunnen den eneste fremgangsmåten det er noen vits i? Det å spørre om man skal kjøpe nytt, er tross alt bare en høflighetsfrase og bare en gradsforskjell unna å ikke si noe i det hele tatt. (Men jeg er villig til å medgi at det kanskje er en gradsforskjell som betyr noe.)

Jeg mener: om noen ødelegger en strømpebukse (eller en parkdress, for den del) og kommer til meg og beklager og tilbyr seg å kjøpe ny, skal jeg da liksom takke ja til det? "Ja, takk, det er snilt. Den er kjøpt på XXX og koster XXX kroner. Eller du kan bare gi meg XXX kroner for den, så sier vi det er greit." Tenk, jeg tror ikke det, gitt.

Jeg er helt med på at høflighet er samfunnets lim og alt slikt, men utover det ser jeg ikke helt forskjellen på å tilby seg å erstatte eller å ikke tilby seg det. Det faktiske resultatet blir jo det samme: man erstatter ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 17:56   #97
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Jeg hadde heller ikke spurt om jeg skulle kjøpe ny, jeg hadde gjort det.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 19:29   #98
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Jeg er kommet over det Det var hardt, det tok tid, men det er ute av systemet

Det har vel kommet tilbake inn i systemet nå da, etter trådens oppblomstring?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 22:48   #99
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det har vel kommet tilbake inn i systemet nå da, etter trådens oppblomstring?

Ja, det kan du si..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 23:03   #100
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

For meg blir det rent prinsipielt - jeg erstatter det jeg har ødelagt, uansett verdi. Og jeg forventer faktisk det samme i retur, iallefall et tilbud om det. Hadde det vært et par sokker, hadde jeg avslått. Men det er prinsippet.

Helt enig jeg også. Jeg hadde trolig sagt at det var helt greit, men jeg hadde forventet å få tilbud om erstatning for det som var ødelagt.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no