Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-08, 19:21   #81
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg har en brukt du kan få kjøpe om du er interessert. Tror det er Carena, husker ikke helt. Den er svart og jeg betalte 450,- for den ny.

Passer den i PT vet du? Hvilken farge er den?

*kjenner at redebyggingshormonene jobber for fullt*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 19:24   #82
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

:stikkernesamiialt:
Carena sin softbag passer i Phil&Teds ja, og den er litt større også, så bare en fordel.

  Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 19:26   #83
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

:stikkernesamiialt:
Carena sin softbag passer i Phil&Teds ja, og den er litt større også, så bare en fordel.

Det er jo Fantastisk. Å slippe unna "fellen" PT har laget med at "alt må kjøpes utenom og orginalt" mener jeg

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 19:27   #84
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Jeg fant et bilde av tilsvarende på finn.no. Min er helt lik, men ligger på loftet for øyeblikket.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 19:30   #85
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Jeg vet om flere som har brukt Carena softbag i PT med hell.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 00:54   #86
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

I beste fall er det altså kun søskensetet vi mangler nå da. Ingen som har et slikt liggende på loftet også?

Håper bare Baby Shop har det inne i riktig farge (les: sort eller grått). Eller Barnas Hus *hårete kamel*.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 14:31   #87
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Barnas hus har hele vognen med søskensete på tilbud fra i morgen. SP utgaven.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 16:52   #88
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Barnas hus har hele vognen med søskensete på tilbud fra i morgen. SP utgaven.

Jeg har sett det - men vi sparer likevel litt på å kjøpe pent brukt vogn med diverse ekstrautstyr til, også søskensete separat *teller kroner og øre*

Det er forøvrig supermasse hjelp å få her inne! Tusen takk!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 09:34   #89
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Etter denne tråden har jeg også fått lyst på P & T.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 10:17   #90
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Snuppa var også 2 år og 8 måneder da hun ble storesøster. Vi klarer oss uten søskenvogn selv om hun også var veldig glad i den. Hun går nå selv, og klarer å gå overraskende langt. Vi har bil, men bruker den lite nettopp fordi jeg liker å gå.

Hun har på en måte skjønt at hennes vognperiode er over, og har siden hun ble storesøster ikke trasset en eneste gang på vei hjem fra barnehagen. Dette gjorde hun MYE før, og hun er ganske så god på trass sånn ellers.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 11:41   #91
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Snuppa var også 2 år og 8 måneder da hun ble storesøster. Vi klarer oss uten søskenvogn selv om hun også var veldig glad i den. Hun går nå selv, og klarer å gå overraskende langt. Vi har bil, men bruker den lite nettopp fordi jeg liker å gå.

Hun har på en måte skjønt at hennes vognperiode er over, og har siden hun ble storesøster ikke trasset en eneste gang på vei hjem fra barnehagen. Dette gjorde hun MYE før, og hun er ganske så god på trass sånn ellers.

*øyner håp for prinsen*

jeg skal kjøpe eller sy meg en Mei Tai for å evt ta prinsen på ryggen jeg. - Han er enn så lenge ikke særlig gira på å gå.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 18:04   #92
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Storesøster var 2 år og 5 måneder når lillebror kom til verden. Har ikke hatt behov for søskenvogn, kjøpte derimot et søskenbrett og der stortrives hun

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 18:06   #93
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Barnas hus har hele vognen med søskensete på tilbud fra i morgen. SP utgaven.

Da jeg gikk gravid, og trodde at vi kom til å få bruk for søskensete, fikk jeg beskjed fra Barnas hus at det søskensete ikke tåler mer enn til 15 kg.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 21:44   #94
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Når du er ferdig med vogna er jeg sikkert klar for flere barn så da kan jo jeg kjøpe din...! Problem løst

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 22:06   #95
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Når du er ferdig med vogna er jeg sikkert klar for flere barn så da kan jo jeg kjøpe din...! Problem løst

Er du her også? Snik

Greit, da sier vi det sånn, vogna er allerede solgt. *Notert*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 22:06   #96
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Da jeg gikk gravid, og trodde at vi kom til å få bruk for søskensete, fikk jeg beskjed fra Barnas hus at det søskensete ikke tåler mer enn til 15 kg.

Vi har, i en annen tråd, funnet ut at de tar feil

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no