Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fornøyd med vinterdressen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-07, 08:37   #81
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Bra at tråden ble tatt fram igjen! Jeg sliter med å bestemme meg og vet at jeg må kjøpe raskt, for alt blir jo utsolgt før jeg får sukket for meg.

Canisa har sagt seg villig til å kjøpe Reflex-dress til oss. Med sending blir den i en prisklasse at det kanskje er greit å kjøpe noe annet.

Noen har har prøvd ut MinyMo sin dress? Den er tilnærmet identisk med TTH, men mye billigere.

Og hvordan er Lassie-dressene? De selges på Cubus nå.

Jeg skal til Oslo neste uke. Onsdag-fredag.
Jeg kunne jo ha kjøpt? Om de har de i Oslo altså (og jeg finner frem )
Har et tantebarn på 6 som også skulle hatt Reflexdress.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 08:37   #82
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Selv har jeg en ny Skogstaddress, en brukt Reimatec og en annen brukt arvedresss.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 08:43   #83
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Guniss: Jeg skal tenke på det - sender mld om jeg bestemmer meg

Apan: gulikkdressen virker kjempegod. Myk som få, men ganske tynn (henger vel ofte sammen det da) det er to dresser ja - knappes fast tror jeg.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 11:43   #84
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Jeg har så lyst til å prøve deux par deux todelt dress i år, men aktive barn har desverre bare fjorårets modell, og den syns jeg ikke var så fin. Jeg syns årets var mye flottere. Også finner jeg ingen nettbutikker med vinterkolleksjonen deres.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 13:24   #85
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Vi kjøpte ny Reimadress, men ser nå at en del mener det er 4 års aldersgrense på den pga slitetsyrke, så det blir spennende å se om vi blir like fornøyd med denne som den forrige. Den holdt i 2 sesonger og er så fin at jeg har solgt den videre. Lillemor er på utegruppe i barnehagen annenhver uke så vi må nok ha en avlastningsdress i tillegg, får se om jeg finner en bruktdress eller en billigere dress som er bra, det er uaktuelt å kjøpe 2 dyre dresser.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 14:01   #86
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

I fjor hadde jeg en dress fra Ellos til Malin, og var kjempefornøyd. Den var både vannavstødende og vindtett, og holdt godt på varmen. Trengte ikke mer enn ullundertøy og fleece under. (Fleece-joggedresser er standard barnehageantrekk om vinteren uansett, så det ble ingen ekstra påkledning når hun skulle ut.)

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 16:05   #87
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Synes denne så interessant ut, noen som har prøvd denne? (og evt kjenner til størrelsene?) Er foret fast her?

Jeg har fått den anbefalt av en annen venninne som bruker den til sin sønn, skal høre med henne jeg.
Men hun er i hvertfall veldig fornøyd.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 16:38   #88
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Kjekk tråd nå i starten av sesongen. Jeg tror jeg skal gå for en Troll og en Reima. Da har vi to vinterdresser samt en som også kan funke som høst/vår.

(Har for øvrig lett etter brukt Trolldress, men himmel, det går som varmt hvetebrød om dagen... )

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:51   #89
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Vi har kjøpt Reima og Troll. Reima har vi bpde høst og vinterdress. Er fornøyd med høstdressen hittil.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 22:40   #90
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Sist vinter hadde småen ReimaTec og vi var veldig fornøyd.
I år skal han ha Lego, som skal være like bra, om ikke bedre. (fikk jeg beskjed om, den tåler vistnok mer slitasje)

Storesøsknene har Inmotion og ReimaTec vi kjøpte helt mot slutten av vinteren i år, så de skal brukes nå også.
Fornøyde med disse også.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 23:20   #91
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Har lagt av en brun Reimadress på jobben. Er fornøyd med Reima etter å ha hatt tre stk og ingen hull.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 09:43   #92
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Pastill: Er det en brun i stor størrelse? Hvordan synes du i såfall fargen er?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 09:46   #93
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Pastill: Er det en brun i stor størrelse? Hvordan synes du i såfall fargen er?

Ja jeg så de i går. Store i størrelsen ja.
De er sånn "muldvarp" over nesten hele, også er det noe litt lysere brunt og hvitt på armene. Fargen var ikke SÅÅ fin som jeg trodde når jeg bestilte de. Det brune på armen er liksom en mye kaldere farge enn den som er på dressen. Ikke ton i ton.
Men jeg skal ha. Lei av mørk blå. He he.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 16:35   #94
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Vet du om det går an å se modellen på nettet? Og sender dere fra jobben din? Trenger str 122...

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:13   #95
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Vet du om det går an å se modellen på nettet? Og sender dere fra jobben din? Trenger str 122...



Tror nok ikke vi sender.. egentlig.
Ser ikke noe bilde av hele dressen på nett jeg heller. Utrolig dårlig webside.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:00   #96
mimmo
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Reimatec og alltid fornøyd:-)

  Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:50   #97
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Trallalla- har funnet en butikk som får inn brun Reimatec+!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 16:35   #98
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fornøyd med vinterdressen?

Vi har brukt Reimatec og er kjempefornøyd. Mathias får ny i år igjen, men Hannah arver den første etter han. en er str. 80 og overhodet ikke slitt. De sliter jo ikke særlig på dresser når de er så små.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no