Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hjelp til bobler på nyttårsaften

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-19, 21:26   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hjelp til bobler på nyttårsaften

Jeg er kresen når det kommer til bobler.
Har pt. ikke smakt god champagne, spiller ingen rolle om flasken koster 200 eller 1.000,-, jeg liker ikke smaken. Det smaker tørt og beskt.

Jeg serverer alltid bobler når besøket kommer og ved midnatt, drikker en slurk og tømmer ut resten fordi jeg syntes det ikke smaker.

Jeg fikk en utrolig god Cremant servert på Bristol tidligere i år, men den husker jeg ikke hvordan ser ut eller hva heter. Fikk den servert til afternoon tea. Den var frisk, fruktig og god.

Så jeg trenger anbefaling på noen gode friske bobler som ikke kjennes som grapefruit I halsen. Hjelp?
Asti er litt for søtt syntes jeg. Så ikke sååå søt, hvis dere skjønner.

Jeg kjøper ikke bobler til mange hundre kroner.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 29-12-19 kl 21:31.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no