Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 13:14   #81
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Det er viktig med ansikt-til-ansikt-kontakt i starten på sportsvognkarrieren.


For oss var det omvendt, altså minsten nektet å sitte mot meg, da ble han urolig og sur og var et mareritt i vogna. Med én gang jeg fikk ham andre veien, altså FRA meg, ble han en helt annen unge, satt rolig i vognen og kikket på alt og elsket det. Så det er tydeligvis forskjell på unger akkurat der.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:34   #82
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Så enig.
OTH er den beste vogna jeg noensinne har trillet, men det at barnet ikke har mulighet til å sitte vendt mot meg gjør at denne vogna desverre faller bort for oss.

Oth var perfekt for oss, men vi hadde en gutt som hylte om han satt vendt mot oss. Han ville se og når vi skiftet til oth, ble det en helt annen gutt når vi skulle på tur.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 23:20   #83
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 23:29   #84
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Oi oi, Stokke har gjort endringer ser jeg!!

Vi har Xplory. Ikke brukt den på over et år faktisk, står hos svigermor slik at hun kan bruke den når minsten er der ... Knallvogn da, vi har bare ikke behov for ørten og fjørten vogner her hjemme!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 23:33   #85
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Jeg likte den nye utseendemessig, helt meg egentlig. Helt fra vogna kom i 2003 har jeg synes den har vært fin, men ikke fin nok. Denne modellen er virkelig fin nok, i alle fall på bildet.
Jeg aner jo ikke hvordan den er å trille og jeg greier ikke se for meg at den egner seg på vinterføre. Har aldri tatt på ei stokkevogn men nå tror jeg nesten jeg må titte og kjenne litt på den.
Det jeg liker med denne i forhold til buggisen er at denne er høy, og den har større roterende hjul foran.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 23:33   #86
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Oi oi, Stokke har gjort endringer ser jeg!!

Vi har Xplory. Ikke brukt den på over et år faktisk, står hos svigermor slik at hun kan bruke den når minsten er der ... Knallvogn da, vi har bare ikke behov for ørten og fjørten vogner her hjemme!

Fortell fortell. Hva slags vogner har du? Og fortell om dem i bruk, please.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 13:20   #87
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Takk skal du ha Autofil. Jeg sluker all info om erfaringer med vogna for jeg kjenner at jeg faktisk har veldig lyst på den. Det som gjør at jeg synes den kan virke bedre enn buggisen er det bittelille minuset buggisen har med at barnet sitter så lavt og at bagen også er så lav. Jeg liker høye vogner.
Jeg har ikke så stort behov for å ha med vogna i bil, har en Bee og har erfart at den funker fint som "bilvogn" hele året så det gjør egentlig ikke så mye om den blir litt lang sammenslått.
Det jeg ser her og er at all tekstilen kan plukkes av, ja?
I så fall er den jo genial å lagre for meg som ikke har mye lagringsplass i leiligheten men et stort loft. Uten tekstiler på kan den jo fint lagres på et loft til og med om vinteren. Det er ikke rått der men litt mus stikker innom til tider.

Æsj, nå er jeg skikkelig i tvil her,
igjen.

Godt jeg ikke trenger vogna enda.

Hvor tidlig kan man egentlig begynne å bruke sportsdelen?
Synes det virket som kan kunne bruke den fra nyfødt, eller?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 13:22   #88
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Vi har OTH og Xplory akkurat nå, men jeg har hatt to Bugaboo Cam og TFK ...samt Teutonia Mistral, S3 ++ tidligere.

Jeg skal tilbake til TFK Joggster Twist nå, men som sportsvogn til snuppa som nærmer seg 2 år - var utrolig godt fornøyd med den vognen. Mindre plass i bilen og større plass til ungen mm. samt en del andre finesser gjør den mer attraktiv for meg enn OTH/MB. Trillekomforten der er jo helt super, men jeg må få skryte Xplory opp i skyene altså. Den triller som en drøm, og er langt bedre på grus enn f.eks Bugaboo. Den er overraskende stabil og god, og mannen min vil ikke bytte den bort for alt i verden. Vi vant vår vogn i 2007, da poden var 1 år, så vi prøvde ut sportsvognen først, men da snuppa kom fikk vi prøvd bagen også. Jeg synes den var veldig god og hadde sin egen "vuggefunksjon" da bagen liksom svaiet litt på festene. Ikke noe rikling eller sånn, men naturlig. Snuppa sov veldig godt i bagen og den varte overraskende lenge selv om den ser fhv. liten ut - det er den altså ikke.

Det er mange ting ved Bugaboo jeg var veldig glad i, men jeg må nok si at jeg setter Xplory noen hakk foran hva gjelder både komfort og bruk!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 13:24   #89
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Sportstedel er anbefalt med den medfølgende babyputen fra 6 mnd alder, ikke noe tidligere ifl. produsent, men der må man jo prøve seg frem.

Ooooh, jeg lurer på om ikke jeg må hente Xploryen min hjem jeg ...fikk plutselig en urge til å trille den igjen!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 13:25   #90
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Og ja, alle tekstiler kan skrelles av!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 13:28   #91
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ooooh, jeg lurer på om ikke jeg må hente Xploryen min hjem jeg ...fikk plutselig en urge til å trille den igjen!!




Tusen takk for infoen. Takk, takk, takk. Kom gjerne med masse mer.
Og bilder, masse bilder om noen gidder.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 13:36   #92
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Jeg har ikke tilgang til PB fra jobb, men skal se om ikke jeg kan finne frem en skokk bilder til deg i ettermiddag. Det er jo den forrige modellen da, men lell!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 17:39   #93
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Xplory kan brukes lenge også! Jeg hadde nettopp med min da lillemor var innlagt på sykehuset et par netter. Hun sitter greit i den enda, og hun er 3,5 år og godt over meteren lang. Hun nærmer seg vel 110cm når jeg tenker meg om. Ja, hun såg stor ut oppi der, men det gikk veldig fint.
Den er veldig god å trille, bedre enn buggis.
Eneste minuset som jeg kommer på er egentlig dette at man må ha xplory sin vinterpose pga stanga til styret.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 18:33   #94
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Bugaboo med det bruket du skal ha.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no