Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 10:40   #81
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Så de er med andre ord akkurat passelig nå?
Kanskje han kan ha disse fremover og så kjøper jeg noen som ikke er goretex til sommerbruk...
Så på noen fra Adidas med skinn. Skinn puster jo, eller er det for varmt midt på sommeren?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 10:44   #82
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Så de er med andre ord akkurat passelig nå?
Kanskje han kan ha disse fremover og så kjøper jeg noen som ikke er goretex til sommerbruk...
Så på noen fra Adidas med skinn. Skinn puster jo, eller er det for varmt midt på sommeren?

De er akkurat passe nå ja. Akkurat så store de skal være, men ingenting å vokse i. Så de kan fint brukes så lenge man måler litt hyppig.
Vi har brukt skinnsko midt på sommeren vi. Jeg tenker sånn at er det kjempevarmt så bruker vi sandaler, og er det ikke kjempevarmt så går det like fint med skinnsko som noe annet.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 11:07   #83
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

God tenking NIN mitt nye sko-orakel. Veldig greit når andre tenker for meg

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 11:37   #84
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

God tenking NIN mitt nye sko-orakel. Veldig greit når andre tenker for meg

Sko-orakel.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 11:44   #85
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Jeg har faktisk ikke begynt å tenke på det enda, eller - det kom til meg nå! Har et par Timberland Bøllen brukte i høst, og de passer fortsatt etter at jeg tok ut mosesålen. Så han kan ha de en liten stund, mens jeg tenker ... Hadde Geox joggesko på vårparten og tidlig høst - slitasjemessig var de supre, men dette med sand i skoene kan jeg signere fullt ut, håpløst!!! Våt ble han også, pga. hullene.

Hmmm, hva anbefaler dere da, til en ytterst aktiv 3 åring?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 11:59   #86
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Jeg har faktisk ikke begynt å tenke på det enda, eller - det kom til meg nå! Har et par Timberland Bøllen brukte i høst, og de passer fortsatt etter at jeg tok ut mosesålen. Så han kan ha de en liten stund, mens jeg tenker ... Hadde Geox joggesko på vårparten og tidlig høst - slitasjemessig var de supre, men dette med sand i skoene kan jeg signere fullt ut, håpløst!!! Våt ble han også, pga. hullene.

Hmmm, hva anbefaler dere da, til en ytterst aktiv 3 åring?

Ecco goretex med den strikknytingen. Da slipper man til og med plukke gress og sand ut av borrelåsen.

Superfit, goretex. Super passform, lette sko. Og ikke minst slitesterke.

Vi hadde et par ecco i høst, kjempefornøyd med dem og kommer til å kjøpe det igjen. Men etter vinterens strabaser i superfit vinterstøvel er vi nødt til å prøve joggeskoen dems også.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 12:43   #87
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Jeg kan anbefale de vikingskoene jeg viste i tråden Spetakkelet. Gud jeg sliter med nicket ditt på dette forumet.
Har ikke hatt noen problemer med greier i borrelåsen på de heller.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 22:11   #88
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Ettter masse vingling ang vårsko. Frem og tilbake, bestillinger og avbestillinger samt ett par sko i retur til Brandos har jeg nå endelig fått handlet sko. Nå mangler vi bare sandaler, og det haster ikke.
Disse ble det til barnehagebruk og utelek.


Og disse til litt penere bruk.

Jeg er meget fornøyd. Ecco skoene kjøpte jeg i Sverige og fikk god kurs på.
Bisgaard skoene fikk jeg til halv pris hos Barneparadis. 330 kroner.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 07:36   #89
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Han kan fint ha 1/2 cm å gå på.
Når du kjøper sko skal de være 12mm for store, 7mm å vokse på og 5mm å beveg tærne på.
viking og superfit, ja ecco også synes jeg er ganske så like i størrelsen.

Jeg har alltid hørt 7 mm til å bevege tærne.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 08:40   #90
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Jeg har alltid hørt 7 mm til å bevege tærne.

Hm, kanskje jeg har byttet de om. Det er ikke umulig.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 09:17   #91
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Har kjøpt noen viking goretex sko, de når han til ankelen å skal brukes utover våren. De er mye i skogen med barnehagen så greit å ha noen som er litt høye.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 10:52   #92
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Kjøpte nettopp noen Viking GoreTex sko og de ser ut til å være ganske bra.

Disse:.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 11:01   #93
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Kjøpte nettopp noen Viking GoreTex sko og de ser ut til å være ganske bra.

Disse:.

Jeg så på noe ala de der til snoopy fra viking men de var jo KNALL rosa
:meg liker ikke SÅ mye råsa:
Alt er jo ikke kommet inn her enda
Men de der var jo nyyydelige. og snoopy hadde blitt om hun hadde fått de.

Kan viking kjøpes på nettet?



Her trenger vi foresten ikke vårsko men vadere
Snødd 1\2 meter til i går formidag så begynnte det å regne i går kveld

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 11:06   #94
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Her er det minst en meter med snø, så jeg gidder ikke tenke på det enda....

Vi har samme problemet. Vel selve gangveiene her er bare nå da men allikevel. Han skal jo absolutt ikke gå på veien så da så.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 12:54   #95
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Kjøpte nettopp noen Viking GoreTex sko og de ser ut til å være ganske bra.

Disse:.

Ikke for å spolere gleden, men vil bare tipse dge om at slike sko er grusomme til sandkasselek hvis det er aktuelt. De blir fulle av sand når de har sånn netting.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 10:24   #96
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Ikke for å spolere gleden, men vil bare tipse dge om at slike sko er grusomme til sandkasselek hvis det er aktuelt. De blir fulle av sand når de har sånn netting.

Hmm.. det har jeg faktisk ikke tenkt over.. men syns det var veldig mye nettingsko i år generelt. Så på ecco sine sko også.. men de var jo nesten helt åpen med bare netting på siden foran.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 10:25   #97
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Kan viking kjøpes på nettet?

Det vet jeg faktisk ikke. Jeg kjøpte skoene på Eurosko

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 11:13   #98
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

www.brandos.no der får du kjøpt både Viking, superfit, puma og det meste tror jeg. Greit utvalg til ok priser. Alle priser er ink porto og dem levere raskt.
Kjøpte et par inne joggesko til eldsteprinsen for å ha i gymtimen derfra, kjempe fine og kom fort.
Kan anbefale den siden der!!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)

Sist redigert av Grøten : 21-03-09 kl 14:08. Årsak: Bare rettet på en en setning, prøver å være litt pirkete. Merk: prøver.
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 13:48   #99
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Ikke for å spolere gleden, men vil bare tipse dge om at slike sko er grusomme til sandkasselek hvis det er aktuelt. De blir fulle av sand når de har sånn netting.

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hmm.. det har jeg faktisk ikke tenkt over.. men syns det var veldig mye nettingsko i år generelt. Så på ecco sine sko også.. men de var jo nesten helt åpen med bare netting på siden foran.


Jeg har hatt ecco sine "joggesko" nå noen år med nettig på tåa og sidene. genialt om sommeren. Men ja går jeg på strand med de,fin sand. så kommer det inn.

Så bra noen er våkne og følger med

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 14:01   #100
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Takk for link, c27! Det var nemlig ikke mye å finne til Hassel i byen nå, og ikke kunne de love at de skulle ta inn mer i hans størrelse. Som om barn blir ett år bare om våren, og ikke trenger sine "første sko" hele sommeren..?? Ja, ja. Fru svigerkanin hadde funnet et par der hun bor, så vi skal straks kjøre ut dit og se. Hvis ikke vi får napp der, bestiller jeg fra nettsiden.
Kløver har imidlertid fått røde/rosa Superfit goretex-joggesko i dag, og er veldig fornøyd! Dog litt skuffa da hun oppdaget at det ikke var blinkesko, til glede for mor og far og miljøet.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no