Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

IKEA-katalogen 2009

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-08, 08:28   #41
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Det var en del morsomme nye ting synes jeg. For eksempel denne skjenken:

Og denne stolen i lilla:

Men egentlig så synes jeg vi har nok Ikea-ting, og jeg er ikke så fryktelig lei meg for at jeg har flyttet bort fra Ikea. Nå kommer de hit om et år eller så, så da skal jeg nok heller klare å vente til da.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 12:33   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Åh! Lilla stol!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 14:54   #43
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg fikk den også i dag, ikke så veldig spennende. :gledesdreper:

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 14:55   #44
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Hvor bred er den gule skjenken?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 14:57   #45
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Jeg tar inn posten for naboen denne uka, og nå har jeg stjålet ikeakatalogen hans. Akk. Det kan umulig gå meg vel i livet.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 20:54   #46
Smarties
Fullverdig medlem
 
Smarties sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 77
Smarties er litt kul
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Jeg har fått den, men vet ikke om jeg skal se iden.
Er småsur på IKEA.
Når jeg endelig hadde klart å bestemme meg for et kjøkken og skulle vise det fram til mannen - tror du ikke det da hadde gått ut av produksjon!

Resultatet er ikke noe nytt kjøkken!! Bruker lang tid på å finne noe jeg liker og tror jeg vil like om 10 år, så det er ikke gjort i en fei å finne noe nytt.

Dritt IKEA!

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 21:35   #47
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Har vært på IKEA slependen i dag, og jeg må si jeg humrer litt altså. Blandebatterier som ikke var festet, et toalett med brunt grums nedi bunn, skapdører hvor den ene hengslen ikke henger fast lenger, osv.

Men I LOVE resten da, så det ble en laaaaaaang kassalapp, og jeg sitter her og lader opp til en hel dag iført drill og flatpakkemotivasjon.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 13:12   #48
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hvor bred er den gule skjenken?

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 13:33   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Fnis. Til gangen min, kjære. Mellom kjøkkendøra og badedøra.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 20:43   #50
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Fnis. Til gangen min, kjære. Mellom kjøkkendøra og badedøra.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 22:34   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

...så ble det atter en gang slått fast at vår smak i interiør er høyst forskjellig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 09:58   #52
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...så ble det atter en gang slått fast at vår smak i interiør er høyst forskjellig.

Sant nok. :konservativ:

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 10:10   #53
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: IKEA-katalogen 2009

Jeg har vel bladd gjennom katalogen fire-fem ganger nå og er langt fra ferdig. Jeg finner masse inspirasjon der.
Synes det var så mye nytt i år, og veldig mye av det var veldig fint.
Disse vil jeg ha i stua:



__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no