Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvert sitt rom kontra dele soverom og lekerom

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-08, 01:03   #41
Grey
sangfugl
 
Grey sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Innlegg: 447
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Hvert sitt rom kontra dele soverom og lekerom

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Det er det som er så kjekt med menn, de merker ikke sånt. Jeg snudde om på stua, sambo merka det etter 2 uker. "Øhh har sofan alltid stått denne veien, eller?"

Min tror jeg hadde merket akkurat sofaen, faktisk. Som det vanedyret han er, hadde han nok satt seg i samme posisjon uansett, og hvis han da oppdaget at han satt i bokhylla i stedet for sofaen, tror jeg kanskje det hadde ringt en bjelle. Kanskje....

Nei, sånn halvseriøst, så merker han egentlig sånne ting. Problemet er at han er skeptisk i utgangspunktet. Ting er jo bra som de er, så hvorfor endre på det, liksom.

__________________
Jeg har gitt ordre om å vekkes når som helst dersom nasjonens sikkerhet er truet, selv om jeg sitter i et møte.
- Ronald Reagan -
Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 01:24   #42
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvert sitt rom kontra dele soverom og lekerom

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Min tror jeg hadde merket akkurat sofaen, faktisk. Som det vanedyret han er, hadde han nok satt seg i samme posisjon uansett, og hvis han da oppdaget at han satt i bokhylla i stedet for sofaen, tror jeg kanskje det hadde ringt en bjelle. Kanskje....

Nei, sånn halvseriøst, så merker han egentlig sånne ting. Problemet er at han er skeptisk i utgangspunktet. Ting er jo bra som de er, så hvorfor endre på det, liksom.

Det er derfor du aldri må si noe til ham før du er ferdigmøblert. Så er det bare å være superpositiv og entuiastisk. "Se så fint jeg har gjort det, ser du hvor perfekt sofan står, akkurat der. Dette var virkelig et løft for hele rommet. Nå ser du tven myyyyye bedre" osv osv

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 11:05   #43
Grey
sangfugl
 
Grey sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Innlegg: 447
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Hvert sitt rom kontra dele soverom og lekerom

:noterer til neste gang:
Denne gangen har jeg imidlertid fått fullt gjennomslag. Vi skal til og med på Ikea for å vurdere nye møbler til obbveraing av lekene.

__________________
Jeg har gitt ordre om å vekkes når som helst dersom nasjonens sikkerhet er truet, selv om jeg sitter i et møte.
- Ronald Reagan -
Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no