Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Mad muff pie

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-10, 16:55   #101
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Mad muff pie

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

De mørkeste Dots har hvitt fyll. Kjeksene med sjokoladefyll er litt lysere.

Å sånn ment for meg er mørk automatisk skjokolade

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 12:10   #102
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mad muff pie

Jeg har handlet kjeks og ost til den store gullmedalje og skal lage denne i dag. Tipper jentene på jobb kommer til å kaste seg over denne i rødvinsrus i morgen kveld!

  Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 12:10   #103
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mad muff pie

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har handlet kjeks og ost til den store gullmedalje og skal lage denne i dag. Tipper jentene på jobb kommer til å kaste seg over denne i rødvinsrus i morgen kveld!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 12:11   #104
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mad muff pie

Guniss, du hadde ikke laget dobbel porsjon i den skåla den dagen? Det så utrolig mye ut.

  Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 12:12   #105
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mad muff pie

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Guniss, du hadde ikke laget dobbel porsjon i den skåla den dagen? Det så utrolig mye ut.

Ikke dobbel nei

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 12:21   #106
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mad muff pie

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har handlet kjeks og ost til den store gullmedalje og skal lage denne i dag.

Ost og kjeks gets a new meaning.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 13:32   #107
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mad muff pie - Oppskrift og bilde

Er det 400 gram Philadelphia det er snakk om her?

  Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 13:33   #108
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mad muff pie - Oppskrift og bilde

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er det 400 gram Philadelphia det er snakk om her?

To vanlige pakker?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 13:35   #109
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mad muff pie

Hva er vanlig da? Jeg fant en med 200 gram men aner ikke om det er vanlig?

  Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 13:37   #110
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mad muff pie

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hva er vanlig da? Jeg fant en med 200 gram men aner ikke om det er vanlig?

Jeg brukte de iallefall.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 13:39   #111
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mad muff pie

Vi prøver.

  Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 15:18   #112
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mad muff pie

400 gram ost, ja.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 15:19   #113
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mad muff pie

Ok. Jeg husker rett og slett ikke hva jeg kjøpte jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 15:26   #114
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mad muff pie

Jeg var godt i gang med laginga da jeg oppdaget at en idiot (meg) hadde kjøpt sjokolademousse med DAIMBITER. Så nå må jeg vente til Snill Ektemann kommer hjem med SJOKOLADEBITER i stedet.

  Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 16:18   #115
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mad muff pie

Denne falt veldig godt i smak på jobben i dag.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 17:24   #116
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mad muff pie

Serverer dere noe annet ilag med denne? høres veldig mektig ut..men god da.
vaniljesaus, is, fersk frukt/bær??? eller blir det helt feil til?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 17:30   #117
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mad muff pie

Ikke vaniljesaus eller is, det er vaniljekrem i. Men jeg ser for meg at en bringebærcouli ville ha passet veldig godt til.

  Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 19:19   #118
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mad muff pie

Denne skulle jeg egentlig lage i morgen, men fant det lurest å vente litt nok kalorier med alko for en kveld tenkte jeg. Men gleder meg til denne skal testes ut

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 15:35   #119
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mad muff pie

Lagde denne til et homeparty her om dagen. Falt veldig godt i smak. Det var mer enn søtt nok i allefall. Jeg trooor jeg brukte ca 200 melis (har ikke fungerende vekt om dagen), men kunne gjerne, for min smak, hatt litt mindre. Jeg brukte forresten den mørke Dots-kjeksen.

Blir nok til å prøve denne igjen ved en senere anledning og da kanskje med sjokolademousse i tillegg. Bruker dere like mye av den andre kremen da?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 17:07   #120
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mad muff pie

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Lagde denne til et homeparty her om dagen. Falt veldig godt i smak. Det var mer enn søtt nok i allefall. Jeg trooor jeg brukte ca 200 melis (har ikke fungerende vekt om dagen), men kunne gjerne, for min smak, hatt litt mindre. Jeg brukte forresten den mørke Dots-kjeksen.

Blir nok til å prøve denne igjen ved en senere anledning og da kanskje med sjokolademousse i tillegg. Bruker dere like mye av den andre kremen da?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no