Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-21, 16:10   #941
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Guttungen og laget hans som ble kretsmestere i fotball i dag!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 30-10-21, 16:52   #942
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Fått ny bukse i verdens fineste farge.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20211030_165345.jpg (132,4 KB, 38 visninger)
__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 30-10-21, 16:53   #943
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Får jeg spørre hvor den er kjøpt. Jentungen så på en grønn kordfløyelsbukse på etsy, men den ble nokså dyr når det kom porto og moms på toppen.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 30-10-21, 16:56   #944
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Monki har grønn cordbukse. En mørkere grønnfarge da.

https://www.monki.com/en_nok/clothin...865149018.html

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 30-10-21 kl 18:51.
My er ikke aktiv  
Gammel 30-10-21, 17:02   #945
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Får jeg spørre hvor den er kjøpt. Jentungen så på en grønn kordfløyelsbukse på etsy, men den ble nokså dyr når det kom porto og moms på toppen.

Zalando. Men nå har prisen gått opp, og de har kun en igjen. Jeg har en i str. 29 som jeg har tenkt å returnere om noen har lyst på. Betalte 996 for den. Den er stor i størrelsen så jeg måtte ha 27.
https://www.zalando.no/carhartt-wip-...1a02b-m11.html

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 30-10-21, 17:33   #946
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

I dag og i morgen skal jeg synge Händels Messias med koret mitt og et helt fantastisk og helproft orkester.

Åååå, så herlig. Det skulle jeg gjerne hørt på, men det går ikke.

Strå er aktiv nå  
Gammel 30-10-21, 17:35   #947
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

I dag møtte jeg mange herlige kvinnfolk jeg ikke har sett på en evighet. Det ble skravling, politikk, latter og i det hele tatt hyggelig.

Strå er aktiv nå  
Gammel 30-10-21, 17:55   #948
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg har vippset en venn et litt større beløp i dag slik at hun skulle fått kjøpt seg en ny lader til el bilen sin (den ble forsøkt stjålet denne uken og har ikke fungert slik den skal…). Kode brikken streiket og hun kom ikke inn i banken og overført penger til «riktig» kort.

Jeg hadde de beløpet på min konto i dag og vet jeg får de tilbake til uken og jeg har ingen store regninger selv enda som går til forfall før jeg får de tilbake

Greit å hjelpe en venn inni mellom

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 30-10-21, 18:01   #949
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Endelig fått med mannen ut av landet til sommeren. Det er første gang vi tar med barna utenlands sammen - barna er 13 og 14 år!!! Jeg har dratt alene med dem hvert eneste år. Fordi mannen har flyangst og hater å reise. Så PLUTSELIG sa han ja til å bli med!!! Halleluja, det er aldri for sent å forandre seg!

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 30-10-21, 18:08   #950
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

32 fantastisk skjønne navnebarn i kulturhuset. Så rørende skjønne, og så føler jeg meg så heldig og blir så glad av å kunne være med på å gi dem en så flott seremoni.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 30-10-21, 18:54   #951
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.558
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Endelig fått med mannen ut av landet til sommeren. Det er første gang vi tar med barna utenlands sammen - barna er 13 og 14 år!!! Jeg har dratt alene med dem hvert eneste år. Fordi mannen har flyangst og hater å reise. Så PLUTSELIG sa han ja til å bli med!!! Halleluja, det er aldri for sent å forandre seg!

Grattis. Hvor skal dere?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 30-10-21, 18:59   #952
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg fikk være tilskuer på en idrettskonferanse der RG-jentene våre fikk opptre. Masse flinke jenter og bare smil så langt øyet kunne se, og de fikk trampeklapp for alle tre numrene.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 30-10-21, 19:04   #953
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Drivhuset mitt Eller det blir nesten som en hytte i hagen. Med gjennomsiktig tak. Det er ikke ferdig enda, men det går fremover. Det skal være mest mulig ferdig til bursdagen min om 3.5 uke.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 31-10-21, 19:14   #954
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Den bittelille Sabeltanngutten som ringte på døra og så vidt fikk sagt knask eller ehhh knask.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 31-10-21, 19:24   #955
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Fjortisen med sosial fobi har sminket og kledd seg ut og er nå og går runde i nabolaget. Det er STORT!

Og så kom det en gjeng sjuendeklassinger på døra her. "Vi ville gå hit bort pga deg og så pga godteriet da." Jeg har vært, og skulle vært læreren deres om jeg ikke ble syk, og det er veldig godt å få bekreftet at savnet er gjensidig. Fine, fine elevene "mine". (Og, nå er jeg kanskje mer på rørt enn glad. Gladrørt, da.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 31-10-21, 20:11   #956
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Det var herlig Syrinx, begge historiene.

Jeg har fått gjort ferdig en rapporteringsjobb jeg har via et verv. Nå er det bare å vente på penger på lagets konto.

Strå er aktiv nå  
Gammel 31-10-21, 21:08   #957
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Alle supersøte, utkledte og hyggelige barn som kom på døra dag.
For oss 50 pluss oppleves Halloween som en utrolig hyggelig dag, med masse liv i gaten og stor aktivitet i heimen.
Jeg gikk tom for innkjøpt godteri, så måtte raide alle lagre, både mannens poser med små Troika, sånne sugerør med sjokolade og tuttifrutti, pikekysslageret mitt, og små kakepyntposer med lakrisstrøssel og fudge gikk med.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 31-10-21, 21:26   #958
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Så herlig Nextlife!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 31-10-21, 21:27   #959
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Alle supersøte, utkledte og hyggelige barn som kom på døra dag.
For oss 50 pluss oppleves Halloween som en utrolig hyggelig dag, med masse liv i gaten og stor aktivitet i heimen.
Jeg gikk tom for innkjøpt godteri, så måtte raide alle lagre, både mannens poser med små Troika, sånne sugerør med sjokolade og tuttifrutti, pikekysslageret mitt, og små kakepyntposer med lakrisstrøssel og fudge gikk med.

Trikset er å alltid ha micropopcorn i skuffen. Fylte popcorn i små engangs plastkopper, pakket dem inn i plastfolie og knytte pakkebånd rundt, da søtsakene tok slutt her. Ble godt mottatt. En herlig kveld ja!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 31-10-21, 21:30   #960
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Pga sykdom her har vi ikke tatt imot barn eller sendt barn ut. Det har blitt Halloween filmer og godteri. Har ikke tatt ned kassa fra loftet med halloweenpynten engang.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no