Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barn og presangønsker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-07, 15:04   #1
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barn og presangønsker

En spin-off fra Amazing Amanda-tråden.
Vi diskuterer frem og tilbake mannen og jeg. Vi kan jo ikke styre hva jentene ønsker seg til jul (lillesøster ønsker seg konsekvent det samme som storesøster), men det siste året synes jeg det har vært en tendens til at de vil ha leker jeg synes er fullstendig håpløse.

I hvor stor grad skal man etterkomme dette da? Selvfølgelig er det vi som til syvende og sist avgjør hva det blir. Men jeg vet at storesøster særlig drømmer inderlig om en slik hund som snakker og hva-har-du (amazing Lexie?), og jeg tror hun blir skuffet om den ikke dukker opp på julaften. Dette skjedde med Amazing Amanda, og da endte det med at hun fortsatte å gnåle i yttligere fire mnd, og vi kjøpte den til bursdagen hennes.

Ønskene ligger i den prisklassen vi tenker å kjøpe, men det gjør vondt å tenke på å handle slike "crappy" ting. Jeg forstår jo at det ikke er jeg som skal leke med det, men likevel. Tenk alle de andre fine tingene man kunne fått for 800 kroner da! Tips til motargumenter tas imot med takk. Jeg er en stor fan av å forsøke å appelere til barnas fornuft

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no