Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-10, 08:17   #1
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Tenker på å ta oss en uke ekstra ferie første uken i juni. Er Sunwing Resort på Mallorca- Cala Bona, Gran Canaria- Arguineguín eller Kypros- Sandy Bay som er aktuelle.
Hvor er det best med tanke på vær? Noen som vet hvor lang busstransfern er fra flyplassen på Mallorca til Cala Bona?

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 08:19   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Jeg hadde uten tvil valgt Kypros. Vi har vært på Kypros i begynnelsen av juni flere ganger, og der er det ganske deilig badevann i sjøen allerede da. Kypros er vel også mere værsikkert på den tiden er min erfaring i forhold til Mallorca i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 08:31   #3
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Tenker på å ta oss en uke ekstra ferie første uken i juni. Er Sunwing Resort på Mallorca- Cala Bona, Gran Canaria- Arguineguín eller Kypros- Sandy Bay som er aktuelle.
Hvor er det best med tanke på vær? Noen som vet hvor lang busstransfern er fra flyplassen på Mallorca til Cala Bona?

Så vidt jeg husker så tar bussturen ca 45-50 minutter fra Palma til Cala Bona

Jeg tror også at Kypros er mest værsikkert. Sandy Bay er utrolig flott!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 08:38   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Gran Canaria har ganske sikkert pent vær i juni - men det tror jeg også du vil få både på Mallorca og Kypros. De to siste har vel litt kortere reisevei.

Det er ganse 'dødt' på Gran Canaria i juni - så får du selv avgjøre om det er et pluss eller minus. De andre stedene er vel da i gang med å våkne til liv.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 13:50   #5
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Kypros

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 13:55   #6
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Mallorca kan være mer ustabil i været så tidlig, så jeg ville søkt østover i Middelhavet.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 15:20   #7
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Takk for svar.
Tror vi må gi asken litt mer tid før vi bestiller.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 15:40   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Værmessig er vel Gran Canaria like greit som noe annet. Om sommeren er det ikke mye dårlig vær. Det kommer vel mer ann på hvilken øy du foretrekker.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 18:39   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Mallorca er lite værsikkert på den tiden, og sjøen er kald. Jeg ville reist lenger østover i Middelhavet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 18:47   #10
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Kypros!

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 20:05   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Kypros!
Vi var på Kypros en uke fra 21mai i 2007 og da merket vi at det ble varmere og varmere både i lufta og i vannet. Siste dagene var det 27C i vannet i havet!!! Det var sååååå digg!!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 20:12   #12
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Har en følelse av at Kypros blir første valg. Hvis nå asken fra Island gir seg da.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 20:24   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mallorca, Gran Canaria eller Kypros første i juni?

Min stemme går også til Kypros.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no