Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kan du se OL i arbeidstida?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-14, 08:56   #1
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du se OL i arbeidstida?

I Vg er det en artikkel om at ordfører Fabian Stang nekter kommunalt ansatte å se OL i arbeidstida, og LO-sjefen kaller det rigide regler.
http://www.vg.no/sport/ol-2014/artik...artid=10121594
Hva tenker du om dette, og kan du se OL i arbeidstida?

Jeg blir oppriktig forbauset over at noen mener at man skal få bruke arbeidstida til å se sport på tv, og synes det er uheldig at LO-sjefen går ut med disse kommentarene.

Jeg aner faktisk ikke om mine arbeidsgivere har noen meninger om akkurat dette, og all den tid jeg er fullstendig uinteressert i sport vil jeg nok ikke finne ut av det heller.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 08:58   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Nei.

Mon tro om vi har fått stengt for streaming også. Er litt usikker på det.

Jeg har radio her og tenkte å høre på litt. Jeg hører på radio når jeg jobber likevel, så hva jeg hører på er vel det samme.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 08:59   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Jeg har ikke tenkt og se et sekund OL overhodet, og har forkynt for kollegaene mine at om de ser OL-sendinger i arbeidstida så regner jeg med at jeg ser de pålogget i en tilsvarende tidsperiode på kveldstid for å ta igjen det tapte.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:02   #4
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Nei, det ville ikke falt meg inn. Men det tar vel kanskje ikke mer tid enn det jeg bruker på å surfe på en rolig dag.

Jeg har opplevd arbeidsplasser med tv på lunsjrommet der det har vært vist OL sendinger i lunsjen. Da spiste jeg bare et annet sted der det var mulig å snakke med noen. Heldigvis var det alltids noen som ville prate heller enn å se på tv.

I likhet med kokosbolle hører jeg en del på radio mens jeg jobber. Så om jeg hadde vært interessert kunne jeg selvsagt hatt på en sending fra OL, i stedet for Misjonen, som jeg hører på akkurat nå.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:03   #5
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Ikke se OL på jobb i verdens rikeste land.

Ja, TV-en står vel på på stua, og da kan man nok se hvis man har mulighet.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:06   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Sånn rent praktisk så er det vel mulig å streame OL på jobb, men det hadde ikke falt meg inn.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:07   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Vi har pleid å ha OL-sendingene på storskjerm under fredagslunsj hvertfall, men jeg vet ikke hva det blir til i år, siden det er på tv2. Er vel noe betalstreaming da kanskje?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:07   #8
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Ja, det kan jeg ettersom noen av mine kolleger faktisk har som jobb å følge med enkelte utøvere i OL. Men jeg kommer neppe til å se ett eneste sekund av OL, hverken på jobb eller hjemme.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:08   #9
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Sånn rent praktisk så er det vel mulig å streame OL på jobb, men det hadde ikke falt meg inn.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:09   #10
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Ja, vi har storskjerm i fellesområdet som kommer til å vise OL. Det er helt godkjent å se innspurter, men jeg tror ikke det blir like populært å benke seg ned for å se femmila. De har bedt oss pent om å ikke streame, men tror ikke de stenger tilgang eller noe.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:09   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Sitat:

eg blir oppriktig forbauset over at noen mener at man skal få bruke arbeidstida til å se sport på tv, og synes det er uheldig at LO-sjefen går ut med disse kommentarene.

Jeg er enig med deg.

Jeg syns det finnes mange bortskjemte arbeidstakere her til lands, og det er underlig hva som kan bli tema for sutring.

Her på kontoret er det også en utbredt holdning at man skal kunne se OL i arbeidstiden. På storskjerm i kontorlandskapet. Sjefen mener også at dette er en selvfølge.
Jeg vet at jeg ikke får gjort jobben min like godt om det kommer en TV inn i kontorlandskapet.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:10   #12
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har pleid å ha OL-sendingene på storskjerm under fredagslunsj hvertfall, men jeg vet ikke hva det blir til i år, siden det er på tv2. Er vel noe betalstreaming da kanskje?

Det sto i avisen i går at OL kan streames gratis.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:12   #13
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Det kommer vel an på hva slags type arbeid man har. Regner ikke med at folk flest har tenkt å sitte pal foran en skjerm fra 8-16, men jeg er kanskje naiv?

I noen sammenhenger kan det sikkert passe at det står på på fellesstua i bofellesskapet, om de som bor der er interessert. Det kan være aktuelt å ha på radio, dersom man likevel bruker å høre på radio om man kjører bil eller gjør annet arbeid hvor dette går an. Enkelte sendinger kan kanskje stå på i lunsjen i lunsjrommet, evt at man tilpasser lunsjen til innspurt i stafett eller curling, eller hva man nå vil se.

Men egentlig så er jeg ikke så interessert selv at det gjør noe.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:15   #14
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er et tema engang. Er man på jobb, så er man på jobb, og da ser man vel ikke på tv?

Kanskje jeg skulle klage på at jeg ikke får se Dr.Phil i arbeidstiden?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:20   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har pleid å ha OL-sendingene på storskjerm under fredagslunsj hvertfall, men jeg vet ikke hva det blir til i år, siden det er på tv2. Er vel noe betalstreaming da kanskje?

TV2 går ut og sier at det skal være gratis å streame under OL-sendingene.

Men jeg regner med at du må legge inn kredittkortinfo for å få en gratis prøveperiode, og deretter løper et abonnement hvis du ikke husker å si opp med en gang.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:21   #16
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Jeg kan nok ikke unngå å se OL i løpet av arbeidstiden, i den bransjen jeg har prosjekt nå er det en naturlig del av jobben at det er tv i lokalene, og siden en stor del av de jeg jobber med er svært sportsinteresserte regner jeg med at det blir OL-sendinger på jobb. På andre prosjekt jeg har hatt har det vært tv i kantina eller i et annet fellesområde, også har man samlet seg der ved innspurter eller lignende. For min del kunne jeg like gjerne vært helt uten tv.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:24   #17
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

I Vg er det en artikkel om at ordfører Fabian Stang nekter kommunalt ansatte å se OL i arbeidstida, og LO-sjefen kaller det rigide regler.
http://www.vg.no/sport/ol-2014/artik...artid=10121594
Hva tenker du om dette, og kan du se OL i arbeidstida?

Jeg blir oppriktig forbauset over at noen mener at man skal få bruke arbeidstida til å se sport på tv, og synes det er uheldig at LO-sjefen går ut med disse kommentarene.

Bare i verdens rikeste land, sier jeg. Men jeg hørte forresten en nabo nå nylig som var oppbrakt fordi jobben hans ikke fikk inn TV2 (det er de som sender det meste, ja? ). Jeg har for så vidt mulighet til å sitte med øretelefoner på arbeidsrommet og se OL-på nett i fritimer, men jeg kommer selvsagt ikke til å gjøre det. Mer fordi jeg ikke er interessert enn fordi jeg mener det er moralsk feil, riktig nok. I tillegg vil det blir mye ekstra arbeid på meg på kveldstid hvis jeg gjør det. Det har jeg lært the hard way etter diskusjoner på FP som har tatt mer av arbeidsdagen enn det som var meningen. Slik sett spør det vel om noen av oss med tusenvis av innlegg på diskusjonsforum bør sette oss på vår høye hest i forhold til hvilke hobbyer andre bruker arbeidstiden sin på.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:24   #18
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Alt med måte tenker jeg...Selvsagt sitter man ikke og ser på OL hele dagen.

Men innspurter på storskjerm er ihvertfall vanlig på min arbeidsplass.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:25   #19
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Jeg kan sikkert ta på OL på ne skjermen min om jeg vil, men det vil jeg ikke. Kanskje hvis noe er veldig spennende. Men jeg er ikke så sportsinteressert så det skjer sikkert ikke.

Hadde ikke blitt sur om sjefen kom og sa at det ikke var aktuelt.

Edit, jeg har ikke tv2 på jobb, og jeg har ikke tv2 abonnement på nett, så kommer ikke til å se OL. Har ikke tv2 hjemme heller. Jajasåmenn.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 09:26   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Hos oss er ikke det en luftet problemstilling en gang. Det er sikkert mulig å ha et vindu gående i bakgrunnen, men jeg tror ingen forventer, eller kommer til å se særlig mye i arbeidstida.

Jeg syns det er helt tåpelig at man skal få lov til å se OL på en helt vanlig jobb.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no