Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-12, 14:38   #41
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Dette hadde jo ikke skjedd om moren hadde lagt litt mer sjel i kalenderen og sørget for pakkekalender til datteren.


(Jeg skjønner at de blir skuffet og føler seg lurt, men det er å ta litt i når de mener at adventstiden er ødelagt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 14:39   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg syns det er skikkelig spekulativt og på grensen til svindel å selge vareprøver og rabattkuponger for 300 spenn. Det er jo lureri i stor grad når det loves noe helt annet. Tomme luker i en kjøpekalender er jo helt på trynet. Syns det er fint at det reageres på den slags. Regner med at VG selv står for vinklingen mens folka som klager koser seg i adventstiden likevel.

Enig. Jeg vil tro at overskriften kommer av spørsmålet: "Ja, dette ødela vel adventstiden?" fra journalisten, og hvis man da svarer litt sånn halvt bekreftende på dette, man er jo tross alt skuffet, så BLÆM! har man den overskriften.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 14:40   #43
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Fakkeltog til støtte for Kathrine (17)
https://www.facebook.com/events/499510813415263/



Jeg syns jo at det er helt greit at KICKS får smekk. Og jeg kan skjønne skuffelsen, men gå nå og kjøp en ny kalender til halv pris!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 14:40   #44
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Dette hadde jo ikke skjedd om moren hadde lagt litt mer sjel i kalenderen og sørget for pakkekalender til datteren.
.

Jammen, da hadde hun jo gått ned i lønn og det som verre er.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 14:44   #45
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jammen, da hadde hun jo gått ned i lønn og det som verre er.


Jojo, men adventstiden hadde jo vært harmonisk og bevart.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 14:48   #46
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Jeg er mest sjokkert over at VG har åpnet alle lukene i en av kalendrene, selv om det bare er 6.desember.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 15:17   #47
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hahaha. Se de uttrykkene i ansiktene på Ofrene. Ubetalelig.

Haha! Ja, det sa jeg også, da jeg så dette før i dag. Så utrolig pinlig! Ikke nok med at avdentstiden er ødelagt, man fikk jo sjokk også pga de tomme lukene! Stakkars, stakkars mennesker.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 15:23   #48
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Slett journalistikk på en helt fair sak. Kicks har solgt et produkt som på ingen måte leverer, og de fortjener pes for det. Her er det VG som (nok en gang) må vinkle historien på en helt merksnodig måte sånn at det hele bare blir latterlig.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 15:29   #49
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Slett journalistikk på en helt fair sak. Kicks har solgt et produkt som på ingen måte leverer, og de fortjener pes for det. Her er det VG som (nok en gang) må vinkle historien på en helt merksnodig måte sånn at det hele bare blir latterlig.

Jeg synes alle aviser er blitt sånn jeg. De tør ikke skrive om en sak uten å ha en eller annen de skriver om, sånn at det er denne personen som fronter saken og avisen bare rapporterer det andre sier. Avisen kunne godt ha skrevet en sak der de stod for innholdet på en helt annen måte og bare hadde med to linjer om denne jenta som var skuffet over innholdet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 15:33   #50
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Huff, jeg var nettopp inne på FB og syns nesten det blir litt vel hetsete når "hele Norge" skal gjøre et poeng av hvor bortskjemt denne jenta er. Hun er bare 17 år så det må oppleves litt voldsomt at folk engasjerer seg an mass for å fortelle hvor mye hun og VG overdriver.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 15:34   #51
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Ei på FB mener at saken er tragisk faktisk.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 15:36   #52
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

For å si det slik. For en stund siden var et familiemedlem av meg profilert både i VG og Se&Hør, etter en lite hyggelig hendelse.

Han hadde gjort noe forferdelig idiotisk, er C-kjendis nok til å ha Nyhetens Interesse ( ) - Sæd&Hor hadde (selvsagt) blitt tipsa, og de ringte mitt familiemedlem.

Vedkommende ble utsatt for følgende valg: "Vi skriver om saken uansett. Samarbeider du, skal vi framstille den på et positivt vis for deg, hvis ikke, ja, så får du ungjelde."

Sæd&Hor skriver, positivt da familiemedlemmet egentlig ikke hadde noe valg "jeg legger meg flat, angrer, fy jeg har vært fæl, unnskyld" - VG stjal saken, og vips, mest lest på førstesida på nett den dagen. En sak som egentlig bare var trist og vond og teit på alle vis, for hele familien.

Har jeg respekt for den avisa og dens tilsvarende, nei.

Hvor vil jeg? Jeg har absolutt all tro på at det er VG som har vinklet det slik at de to, med en reell klage på et elendig produkt, har klart å vinkle det så de framstår som blånne nek.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 15:38   #53
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Til og med lokalavisene her jobber intenst for å få småsaker til å fremstå som store og vrir på sannheten for at det skal verst mulig ut. Det er helt meningsløst og det går ganske ofte ut over uskyldige mennesker. Til hvilken nytte liksom?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 15:53   #54
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har absolutt all tro på at det er VG som har vinklet det slik at de to, med en reell klage på et elendig produkt, har klart å vinkle det så de framstår som blånne nek.

Men å gå til avisene med en slik "sak", da, man ber vel om litt fliring og et lett pepperdryss?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 15:58   #55
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Den tråden på FB syns jeg bare er stygg.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 16:08   #56
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Men å gå til avisene med en slik "sak", da, man ber vel om litt fliring og et lett pepperdryss?

Oh yes.

Egentlig burde media være flinkere til å beskytte folk mot seg sjøl.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 16:20   #57
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Huff, jeg var nettopp inne på FB og syns nesten det blir litt vel hetsete når "hele Norge" skal gjøre et poeng av hvor bortskjemt denne jenta er. Hun er bare 17 år så det må oppleves litt voldsomt at folk engasjerer seg an mass for å fortelle hvor mye hun og VG overdriver.

Helt enig med deg. Jeg har ikke sett på FB-siden, men det høres jo ut som mobbing.
Jeg synes det er fint at de gikk til media, slik at alle de andre som har kjøpt en sånn kalender også får beskjed om at de kan få pengene tilbake.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 16:22   #58
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er mest sjokkert over at VG har åpnet alle lukene i en av kalendrene, selv om det bare er 6.desember.

Enig! Det er vel nesten som lovbrudd aa regne vel?

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 16:22   #59
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Jeg har sånn kalender. Kjøpte en til venninnen min også. Litt kjipt med bare parfymeprøver og kjipe rabattkort, men jeg har vel bare trukket på skuldrene og tenkt at jeg kjøper jammen ikke en slik en neste år. Har tidligere år kjøpt langt dyrere hudpleie-kalendere, men har da fått et 24-dagers hudpleieprogram.
Når jeg nå kjenner etter, er i grunnen adventstiden min også ganske ødelagt. Jeg må nok åpne hele kalenderen med en gang (må for all del passe på så ikke barna ser det, det kan få fatale konsekvenser). Også tror jeg at jeg og venninnen min skal til nærmeste Kicks-butikk i morgen og inkassere et plaster på såret.
I fjor smørkrise - i år Kicks-lureri. Lurer på hva som blir det neste. I verdens rikeste land. Og snart er det 21. desember. Jeg aner et mønster, og jeg tror vi alle vet hvem som sitter med makta. Tilfeldig? Neppe.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 16:29   #60
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land

Jeg la ut en link til den artikkelen på min FB side.
Og ja, VG har nok skyld i den noe spekulative vinklingen på saken. Men hva i all verden var det de forventet å få?
Det er ikke mye sminke fra Kicks du får for drøye tusingen heller altså.

Det er en kalender! Selvfølgelig er det små pakker alà prøvepakker i den. Jeg hadde ikke forventet noe annet om jeg hadde svidd av 300,- på den der altså.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no