Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

17. mai-klær til gutt på 8 år, ikke bunad?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-17, 14:08   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

17. mai-klær til gutt på 8 år, ikke bunad?

Hva skal deres gutter på omtrent samme alder ha på seg? Bunaden er for liten, og han vil visst absolutt ikke ha ny. Vi sparer til sommerferien og jeg vil helst ikke bruke mye penger på nye klær nå. Nye sko og lett vårjakke må han ha uansett.
Jeg vil altså helst unngå dress, synes det blir litt stivt, hva gjør jeg da? Foretrekker mørk blå fremfor sort/grått. Chinos og skjorte, genser/vest, dressjakke og pensko er vel helt innafor, men må han være såpass pyntet? Eller holder det med nye sneakers i stedet for pensko? Hvit smal bukse i stedet for chinos, blir det helt feil? Må uansett ha ny vårjakke, mørk blå vattert jakke i stedet for blazer, er det fint nok? Hva ville dere gjort?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no