Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Votter fra PoP?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-13, 20:59   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Votter fra PoP?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg er overraskende fornøyd med vottene fra Vill (G-sport/G-max) med ullfor. Begge guttene har de nå, og vottene har vært kliss våte på utsiden og helt tørre inni. Minst like fornøyd med de som med Hestra, som jeg ikke syns fungerer i vått vær i det hele tatt. Hendene har vært varme og gode. Prisen er helt ok; 249 kroner.

Hvordan er de i størrelsen?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 21:23   #22
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Votter fra PoP?

Jeg endte opp med votter fra Vill, også, av den varmeste typen med ullfor. Så langt virker de lovende, og ganske lik Hestra-vottene i samme kategori. Jeg kjøpte str 3-4 år til henne, og oppfatter dem som normale i størrelsen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 21:30   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Votter fra PoP?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg endte opp med votter fra Vill, også, av den varmeste typen med ullfor. Så langt virker de lovende, og ganske lik Hestra-vottene i samme kategori. Jeg kjøpte str 3-4 år til henne, og oppfatter dem som normale i størrelsen.

Hun er heller ikke så stor, er hun? Har prøvd på ulike votter etter eldste i dag etter hennes siste barnehage år, men alt blir for stort for ham.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 21:36   #24
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Votter fra PoP?

Nei, hun er ikke spesielt stor, og bruker 98/104 i klær, 26 i sko.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 21:54   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Votter fra PoP?

Min er noe større men ikke veldig.

I fjor og året før hadde han H&M votter i størrelse 2 år var det vel.

Utsolgt for Vill. Får se på G Max etterhvert. Mildt her enda.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 10-11-13 kl 22:13.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 00:09   #26
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Votter fra PoP?

De er relativt normale på størrelsen ja. Min toåring har str 1-2 år, og min seksåring har str 5-6 år. Seksåringen har smale, små hender, mens toåringen har kraftigere hender.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no