Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-09, 16:37   #101
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Til å skille de sammenklistrede vippene.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 16:39   #102
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Nål? Hva brukes den til?

Skille øyevippene.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 23:50   #103
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg...

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Finn en god foundation som passer perfekt med hudfargen din, det er et veldig godt grunnlag. Jeg ville ikke hatt eyeliner inne på våtkanten, det får øynene til å se mindre ut.

Jeg har vært på div butikker i dag. parfymeriet var ikke åpent. men hadde sikkert fått hjelp om jeg "bestilte" time på qlinicue82...
Men hva er best av foundation som krem eller pulver eller?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:04   #104
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Jeg liker veldig godt Clarins True Radience. (Foundation). Har også tilhørende pudder, og det har vært veldig drøyt og bra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 09:08   #105
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.831
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

I går kjøpte jeg mer mer sminke. Øyeskygger så jeg kan lage sotede øyne og en lilla en i mineralfarge. Fra før har jeg perlemor, brun og midnattblå i mineralfarge. Og så kjøpte jeg en eyeliner fra Lancome, den var som en tusj, da griser jeg kanskje ikke så fælt som om det var pensel. Kjøpte mørkebrun for svart blir litt hardt tror jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 23:34   #106
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg...

Da har jeg lest, og sett litt i byen på div men kjenner enda at jeg ikke skjønner halvparten av hva jeg skal handle og hva som blir bra.


Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Finn en god foundation som passer perfekt med hudfargen din, det er et veldig godt grunnlag. Jeg ville ikke hatt eyeliner inne på våtkanten, det får øynene til å se mindre ut.

Ok ,sjef den er grei


Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Du har et pent ansikt, flotte øyne, øyebryn og lepper.

Foundation i rett farge er et must.
Dropp kajal på våtlinjen, som Maxi sier får det øynene til å se mindre ut.
Har du ujevnheter, bruk en Concealer under foundation.

Concealer hadde jeg faktisk. Men vet ikke helt om den er min hudfarge nå. Men den skal altså ala gamledags kvisedekk krem på ring under øyner og kviser og sånt?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.


Dropp pudder om du bruker det, det fremhever hår i ansiktet som alle har og porer.

Sol budder og? ser noen snakker om det...

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Riktige toner på øyenskygge og rouge er viktig. Brunt fremhever det blå i øynene, lilla fremhever det grønne.
Legg en lys øyenskygge over hele øyenlokket, men ikke så langt opp. Evt litt hvit kajal langs våtkanten. Det åpner blikket. En litt mørkere skygge i ytterkant av øyelokket er prikken over i-en.
Evt kajal på øyelokket, helt nede i vipperoten, ikke på selve lokket.

En lett fersken farget rouge eller kun litt solpudder får frem gløden i kinnene.

Skal øyenskygge og rouge være i samme fargetone?

Sitat:

hvit kajal langs våtkanten

oppe eller nede på øyet?

Og der var solbudder igjen. Hva er det?

Og hvor skal dette? i kinnene? altså midt i bolla eller?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Smink leppene dine større ved å velge lyse farger, gjerne gloss.

Sørg for å bytte ut mascaraen i tide, den skal ikke være for tørr eller klumpe.

Gloss brukes så ok. Den er jeg med på
Mascara ,ok

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

God foundation, jeg liker de mineralpuddergreiene fra L'Oreal, de er lette å få jevnt. Rouge med kuler i forskjellige farger, god kost, nennsom hånd.

For ikke så hard øyesminke, brun(?) kajal som du kan gni pittelitt utover på oversiden av øyevippene, mascara. Ev. en baseøyeskygge i en nøytral, litt varm farge over hele øyelokket.

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

R. En litt mørkere skygge i ytterkant av øyelokket er prikken over i-en.

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Hvis du også følger globallinjen ("søkket" over øyelokket, rett under benet til øyehulen eller hva pokker det heter) med den litt mørkere nyansen, får det øynene til å virke større.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp. Og man føler seg som en klovn første gangen man gjør det, men det SER bra ut.

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Det er helt rett, men det er viktig at den ikke kommer for langt opp, skal liksom bare ligge inni søkket der som en skygge.
Ha gode pensler og en sånn skumdings til å få den jevnt utover med.

Altså litt mørkere øyenskygge i hele gobal linja. den vet jeg faktisk hvor er
Bare i linja eller litt ut mot siden og?



Handleliste :
god foundation
ny Concealer?!?
Brun mascara????
hvit eyeliner
brun eyeliner?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 04-01-09 kl 23:40.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 23:39   #107
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Her er en fin måte å legge skygge på



Nå bør du prøve deg frem, smink feks øynene på hver sin måte og se hva som kler deg best. Eller legg inn bilde her?

Øyelokket, form og størrelse på øynene og mengde makeup i forhold er cluet.

Det viktigste til hverdags er jo ikke å SE sminket ut, men at du fremhever trekkene dine, med rette farger.
Et godt parfymeri eller feks Make Up Store er gode tips å handle i.

Synd vi ikke har make up store her men vi har noen parfymeri men mange sier de folka der suger lut.





Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Kajal/eyeliner: "blyanten" i svart eller andre farger til øynene.Finne sogså i flytende,men jeg syns det blir alt for hardt.

Concealer: Ligner litt på en tusj, fjerner ringer under øynene, små flekker o.l. Men en god foundation (aka brunkrem) er viktigere mener jeg.Og jeg ville aldri brukt concealer under foundation,den vil ofte bli borte under uansett. Bruk foundation først og se hva som evt. må skjules bedre,kan evt ta på litt mer foundation.Det holder som regel mer enn godt nok.

ok.
så da trenger jeg en foundation og drite i ny Concealer?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Jeg skrev om hverdagssminke lenger opp.Men jeg syns man bør ha evt. foundation,concealer,øyenbrynsfarge(hvis man har lyse eller ujevne bryn), øyenskygge i 2 farger (en base og en lys,evt mørk hvis man vil bruke det), eyeliner (hvit og brun),maskara, solpudder og lipgloss.

Brukes i følgende rekkefølge etter min mening:
1. Foundation (jeg bruker ikke dette jevnlig)
2. Concealer
3. Øyenskygge
4. Øyenbryn
5. Eyeliner
6 Maskara
7. Solpudder
8. Lipgloss

:forvirret:



Handle liste :
god foundation
ny Concealer?!?
Brun mascara????
hvit eyeliner
brun eyeliner?
hvilke farger på øyelokk maling?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 02:54   #108
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Jeg må bare slå et slag for Biotherm sin Biocils øyemakeupfjerner for vannfast sminke! Klarer meg ikke uten den, jeg nå!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 02:55   #109
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Bruntoner er fint på øyeskygge til deg, Honda, siden du har blå øyne!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 03:00   #110
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

L'Oréal har en fin serie med øyenskygger tilpasset øyenfarge. De liker jeg kjempegodt! Det er denne:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 08:22   #111
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Synd vi ikke har make up store her men vi har noen parfymeri men mange sier de folka der suger lut.






ok.
så da trenger jeg en foundation og drite i ny Concealer?



:forvirret:



Handle liste :
god foundation
ny Concealer?!?
Brun mascara????
hvit eyeliner
brun eyeliner?
hvilke farger på øyelokk maling?

Fortell hva du er usikker på så skal jeg forklare nærmere.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 09:55   #112
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Når jeg har veldig god tid (les; aldri) bruker jeg vippekam før maskara, og nål etterpå. Da blir de fine og atskilte.

Det gjorde venninna mi også. Helt til hun klarte å stikke seg selv med nålen.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 12:10   #113
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Fortell hva du er usikker på så skal jeg forklare nærmere.

Solpudret og eyelinern for det meste som jeg er usikekr på nå

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 12:22   #114
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Solpudret og eyelinern for det meste som jeg er usikekr på nå


Solpudder kalles ofte bronzepouder (e.l), bruk stooor kost til og legge det på. Ta på kosten,blås for og få bort det overflødige. Jeg legger det på "eplekinnene".

Eyeliner så anbefaler jeg vannfast.Brun er fint til hverdags. Legges som en tynn strek nederst på øyelokket,så nærme vippene du kommer. Hvit eller lys legges på den nedre våtkanten.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 12:33   #115
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Solpudder kalles ofte bronzepouder (e.l), bruk stooor kost til og legge det på. Ta på kosten,blås for og få bort det overflødige. Jeg legger det på "eplekinnene".

Eyeliner så anbefaler jeg vannfast.Brun er fint til hverdags. Legges som en tynn strek nederst på øyelokket,så nærme vippene du kommer. Hvit eller lys legges på den nedre våtkanten.


aaah

tusen takk. da ble jeg mere kloker så jeg på, på lørdag.
en med kost og pulver i ett. er det ok?

Men jeg skal bare kjøpe meg en brun mascara?


og skal jeg ha en farge av øyenskygge på hele øyet og så litt mørkere i globallinja?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 05-01-09 kl 12:49.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 13:17   #116
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

aaah

tusen takk. da ble jeg mere kloker så jeg på, på lørdag.
en med kost og pulver i ett. er det ok?

Men jeg skal bare kjøpe meg en brun mascara?


og skal jeg ha en farge av øyenskygge på hele øyet og så litt mørkere i globallinja?

Ikke overdriv solpudder. Forsøk å få det litt naturlig, sånn at du ikke er skjeten ut.

Du kan kjøpe en øyenskygge med 2-3 nyanser. Mørkest nederst på øyelokket, så en lysere tone over, og så hvitt/offwhite helt øverst under øyenbrynet. Kan bruke finger eller annet til å difusere skiller etterpå.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 13:18   #117
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Ikke overdriv solpudder. Forsøk å få det litt naturlig, sånn at du ikke er skjeten ut.

Du kan kjøpe en øyenskygge med 2-3 nyanser. Mørkest nederst på øyelokket, så en lysere tone over, og så hvitt/offwhite helt øverst under øyenbrynet. Kan bruke finger eller annet til å difusere skiller etterpå.


Ok
Men som oftest ser man vel ikke selv når man ikke ser ut i måneskinn

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 13:20   #118
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

aaah

tusen takk. da ble jeg mere kloker så jeg på, på lørdag.
en med kost og pulver i ett. er det ok?

Men jeg skal bare kjøpe meg en brun mascara?


og skal jeg ha en farge av øyenskygge på hele øyet og så litt mørkere i globallinja?

Ofte syns jeg kostene som følger med er små,men det er en smaksak. Hvis den er litt liten er du bare enda mer nøye på og blåse av overflødig pulver før du koster det i kinnene. For cluet er at du ikke skal ha noen tydelige skiller.

Jeg bruker svart maskara, det tror jeg også du fint kan ha, jeg bruker det og brun eyeliner.

Ofte får du kjøpt sett,sånn som Salt viste. Da tar du en lys farge over hele øyelokket, og en litt mørkere i globallinjen. Ser jeg og electronica kommer med forskjellige tips ang hvordan du skal legge skyggen,men bare prøv deg frem.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 13:20   #119
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Jeg bruker solpudder, og tar da forsiktig forsiktig med kosten. Eplekinn betyr at du smiler, og de rundingene du får i ansiktet da under øynene, er "eplene" dine. Du kan ha der og litt bakover mot ørene. Men igjen, prøv deg forsiktig fram.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 13:23   #120
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Jeg bruker solpudder, og tar da forsiktig forsiktig med kosten. Eplekinn betyr at du smiler, og de rundingene du får i ansiktet da under øynene, er "eplene" dine. Du kan ha der og litt bakover mot ørene. Men igjen, prøv deg forsiktig fram.

altså bolle kjækan?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no