Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dopapirmysteriet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-20, 14:42   #61
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dopapirmysteriet

Jeg så på Facebook om en butikk i Danmark der en flaske desinfeksjon kostet 40 kr og to kostet 276 kr (husker ikke eksakte summer). Det er jo selvsagt bare å først kjøpe en og deretter kjøpe en til, men det er et tydelig budskap.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-20, 14:44   #62
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dopapirmysteriet

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Lurer på om jeg er den eneste som IKKE handla dopapir da koronatiden satte inn? Det er fordi jeg hamstra på et tikronerssalg i februar, selv om jeg da hadde kjøpt en 20-pakning uka før. Klarer meg til over påske med det jeg har på lager nå.

Jeg handla, men det var fordi jeg begynte å nærme meg fri. Jeg hamstra dog ikke, jeg kjøpte en storpakning som jeg alltid pleier.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-03-20, 14:49   #63
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dopapirmysteriet

Jeg fikk levert fire storpakker doruller og en storpakke tørkerull fra korpset på døra forleden. Det meste skulle viderefordeles, men jeg kjente på hamsterskammen uansett.
Går i hvert fall ikke tom på en stund.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-20, 15:12   #64
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dopapirmysteriet

Her er butikken full av både mel og dopapir, gjær har jeg ikke sett etter.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-20, 21:21   #65
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dopapirmysteriet

Åkei, denne tråden fikk meg til å skikkelig gapskratte. Jeg har ikke lest den før nå. Og nei, jeg har fortsatt ikke behov for å kjøpe til min husstand, jeg er vanehamstrer av det meste som kan lagres så vi har til et par uker fortsatt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-20, 21:46   #66
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dopapirmysteriet

Vi hamstrer alltid dopapir når det er tilbud på obs. Det vil si at vi kjøpe 2-3 sekker derfra, noe vi også har gjort denne uka.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-20, 22:36   #67
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dopapirmysteriet

Fotballkidsa utfordrer hverandre på SoMe til triksing med doruller. Sirkuskidsa utfordrer hverandre til sjonglering med doruller. Her i familien med to fotballkids og en sirkuskid flyr dorullene veggimellom og blir liggende igjen overalt. Derfor trenger man mange doruller i krisetider.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-20, 10:42   #68
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dopapirmysteriet

Da jeg bestilte fra Meny, fikk jeg beskjed i "kassen" om at den pakken toalettpapir jeg hadde lagt i "handlevognen" var utsolgt. La til en annen og fikk utsolgt på den også. Samme skjedde en tredje gang. Jaja, tenkte jeg, og kjøpte en pakke et annet sted. Så - en uke etterpå - kom leveringen fra Meny og da hadde de plutslig fått inn alle de tre ulike pakkene jeg hadde trodd var utsolgt. Jeg har m.a.o. MYE toalettpapir nå uten å ha villet hamstre med vilje. Håper ikke naboen så leveringen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-20, 11:02   #69
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dopapirmysteriet

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg fikk levert fire storpakker doruller og en storpakke tørkerull fra korpset på døra forleden. Det meste skulle viderefordeles, men jeg kjente på hamsterskammen uansett.
Går i hvert fall ikke tom på en stund.

Hamsterskam. Vakkert.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-20, 13:05   #70
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dopapirmysteriet

Spent på om jeg får dopapir fra meny i leveringen i morgen. Får tak i via kjente i tilfelle, men kjekt om det bare kom med varene. Og håper at det kommer noe kleenex også til de snørrehuene i huset her nå. Vanlig typer var utsolgt, mem kan jo håpe på fresh versjonen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no