Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-20, 11:32   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Dette tenkte jeg på idag.
Nå blir det hjemmekontor i hvertfall i 2 uker. Det blir 3 hjemmeværende barn/ungdommer samtidig.

Alle ungene har hvert sitt rom å gjøre skolearbeid og studier på. Da var det bare spisebordet igjen til meg. Jeg har plass til et skrivebord på soverommet, men jeg tror det blir litt for kaldt og «stusselig».

Jeg har tatt med hjem skjerm, tastatur og kontorstol. Planen er å sitte ved spisebordet, og sette utstyret bort på ettermiddagen. Jeg kan ikke sitte og se på «jobben» hele kvelden også.


Hvordan tenker du å organisere ditt hjemmekontor?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 11:39   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg sitter ved spisebordet, legger alt bort i et hjørne av stua om kvelden. Kidsa er på rommene sine, mannen bruker hjemmekontoret (han liker at det er helt stille, jeg trenger litt bråk).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 11:39   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg har en liten leilighet med bare ett bord som fungerer til hjemmearbeid. Herfra skal jeg drive undervisning mens 12-åringen gjør hjemmearbeid og lekser ved samme bord. 18-åringen har skrivebord på rommet, mulig vi må veksle på å bruke det.

Det vil aldri bli optimalt, men jeg tenker vi må fokusere på hyppige pauser og litt raushet for hverandre. Jeg har en veranda hvis det skulle bli for ille.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 13:25   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg sitter ved spisebordet - eller i en dyp lenestol med laptop hvis jeg skal skrive fortløpende tekst.

Datteren har plass på rommet, men jeg antar at hun kommer til å sitte ved spisebordet sammen med meg. Mye av skolearbeidet hennes handler om å spille instrument og øve, så da lr det fin bakgrunnsmusikk for meg.

VI planlegger felleslunsj og forhåndsbestemt pauseavvikling.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 13:35   #5
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Vi har for liten plass...Fem personar på 124 kvadrat, så eg har ikkje plass til skrivebord. Eg har henta skjerm, tastatur og dockingstasjon på jobb og bruker spisebordet. Dockingstasjon og laptop står på skjenken og så har eg skjerm og trådløst tastatur og mus på bordet. Når vi skal ha måltider må eg rydde alt over på skjenken. Trur dette kan bli lange veker.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 13:36   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg kommer bare til å bruke laptop på hjemmekontoret, og drar til det egentlige kontoret for jevnlige økter. (Kan'ke ta med hele det analoge arkivet med alle personalmapper hjem, lissom. Kjører MC og er alene på kontoret så det bør gå greit.)

Har alltid jobbet mye hjemmefra (dog vanligvis ikke på dag tid da) og jeg synes det er best å flytte seg litt rundt. Sitter ved kjøkkenøya (som nå) med laptop når jeg bare sitter med mailsvaring og slikt, ligger i sofaen når jeg skriver lengre dokumenter, og når det er type exceljobbing og behov for litt mer fokus og gjerne en del ark og blokker ved siden av, sitter jeg ved spisebordet.

Variasjon er altså greien.

Har skrivebord på soverommet men jobb er egentlig forbudt der inne. (Vi får se hvor lenge det holder nå...)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 13:36   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg sitter ved spisebordet med pc og skjerm. Jeg rydder det bort når arbeidsdagen er over. Jeg har innført kontortid og skoletid så det er forholdsvis tydelige skiller mellom arbeid og fritid. Jeg blir surrete hvis jeg ikke kan koble ganske mye av. Vi kommer til å ha friminutt ute i løpet av dagen for store og små. Vi spise lunsj sammen i går, hele familien.

Jobben min fortsetter for fullt. Vi skal snu opp ned på en hel masse for å fortsette drift. I tillegg til at mye av den daglige driften og planleggingen fremover fortsetter. Dette kan jeg gjøre hjemmefra.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 13:37   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg ser at ikea er på. De har hjemmekontor på topp på sine sider.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 14:29   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg har med ekstra skjerm og mus hjem, men klarer meg i utgangspunktet med bare laptop. Merket i går at jeg fikk vondt i ryggen av å sitte så mye ved spisebordet, så bør nok ligge litt på sofaen med laptop i fanget innimellom. Er lærer, så ekstra skjerm er praktisk når jeg retter innleveringer, så kan jeg ha elevarbeid på en skjerm og skrive tilbakemeldinger på den andre. Lar alt stå på den ene enden av bordet etter arbeidstid. Jentene kom ikke i gang med skolearbeid i går, men jeg går ut fra at de vil veksle litt på å være på rommet eller ved spisebordet. Evt gulvet, hun ene.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 14:48   #10
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Vanligvis sitter jeg med laptop på spisebordet eller i godstolen avhengig av hva jeg gjør, men nå har jeg jobbet hjemme siden tirsdag og kjenner at det ikke er helt optimalt for kroppen, i tillegg til at vi nå skal ha en 7-åring og en snart 9-åring hjemme her. Så da blir det kontor på soverommet på meg (med pult og ekstra skjerm og sånt), mannen bruker sitt vanlige oppsett på loftet og jentene får ha skole på spisestuebordet de timene vi får til det. Så må vi bare bytte på jobbing og skole og alt. Har uansett laptop og mobil med Teams og alt, så kan bevege meg rundt. Her om dagen åpnet jeg døren og lagde mat mens jeg var i møte.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 14:58   #11
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.204
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Skal hente skjermer, docking, tastatur og mus på kontoret i dag. Rigger meg til ved spisebordet. Usikker på hva jeg gjør med stol, for kjøkkenstolene fungerer ikke bra for meg. Minstemann har skrivebord med gamingstol, stasjonær pc, tastatur og mus, men skolearbeidet foregår på iPad så da ligger han enten på gulvet eller i sengen og jobber. Eldste gjør også skolearbeidet i sengen. Når barna drar til pappaen sin på mandag ettermiddag tenker jeg at jeg skal låne gamingstolen til minstemann hvis den er bedre enn kjøkkenstolen.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 21:44   #12
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg jobber vanligvis mye på hjemmekontor, da sitter jeg på kjøkkenet. Nå blir nok jeg og minsten på spisebordet i stuen for skole og jobb. 9. klassingen ville sitte på kjøkkenet.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 21:55   #13
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg har kontorkrok på loftstua, med docking og to skjermer og god stol. Så alt det praktiske er vel tilrettelagt.

Min utfordring er at jeg har ei på tre år, en på ti som ikke er litt selvgående når det gjelder skolearbeid og en på femten som er helt selvgående.
Mannen er i beredskapsgruppen for en oljeplattform så hans jobb er viktigere enn min akkurat nå, vi må ha penger inn i landet selv om det er olje.

Men hvordan i huleste drive undervisning med verdens søteste, vimsete og temmelig utålmodige treåring surrende rundt samtidig som jeg også trenger å gjøre litt jobbgreier siden, jeg er teamleder og må holde hjulene litt i gang slik at sms-systemet til sykehuset ikke kneler f.eks..
Jeg finner nok ut av det, må dele opp dagen slik at jeg får jobbet litt på morgenen mens de andre surrer med frokost, så får gutta ta ei lita økt med lillesøster så setter jeg gutta i gang mens jeg prøver å få divaen til å perle eller pusle mens jeg tar ni-møtet på skype...

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 22:09   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg sitter nok ved kjøkkenbordet. Har kun tatt med laptop, mus og headset. 15-åringen har allerede lagt alle sine bøker på spisestuebordet. Yngste på 11 tror jeg kun skal jobbe digitalt og tar nok tv-stua.

Regner med jeg står opp tidlig og får vært effektiv før de står opp. Så må vi nok ha noe frisk luft rundt lunsjtid.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 22:42   #15
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Ja, de dagene det ikke regner (det kan jo hende det skjer), da kan vi rusle ned til lokalbutikken og kjøpe noen rundstykker til lunsj eller bare gå noen runder rundt huset. Et friminutt er bra!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 22:47   #16
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg har kontor hjemme, et rom på ca. 7 kvm som får holde. Det er plass til et lite skrivebord, en divan og bokhyller. Herfra skal jeg "undervise" elevene mine på vgs. Mannen sitter ved spisebordet og 17-åringen på rommet sitt.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 22:53   #17
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Vi har kontor med to skrivepulter og gode arbeidsstoler, så det er heldigvis i orden når vi begge skal ha hjemmekontor. (riktignok må jeg ha unna symaskina siden min pult er kontor/symaskinbord, men men). Men begge er avhengig av endel telefonsamtaler, så vi må planlegge litt. Jeg bestemmer selv når samtalene tas, sambo blir stadig oppringt, så planen er at jeg sitter med lyddempende headset.
Denne uken var jeg i en telekonferanse i stedet for et møte i sør-korea som ble avlyst; det var 4 timers telekonf/videokonf 12-16 hver dag Dessverre blir det flere av dem framover... da satt jeg i godstolen i stua må jeg innrømme. (UTEN video). Også er jeg skikkelig god på å mute mikrofonen får når lillegutt stormer inn med et kjempefornøyd "Halloooo Mamma" er det veldig kjekt at jeg ikke har en hel haug folk på telecon som får det med seg lsm. (ref også videoconf uten video )
Sønnen min har skrivepult på rommet sitt.


(Kilde: youtube.com)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 22:54   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg sitter stort sett ved spisestuebordet vårt uansett, så nå har jeg bare benket meg ekstra mye her. Har med PC, et par lærebøker og sånt hjem. Mannen foretrekker å sitte i godstolen sin av en eller annen grunn. Eldste sitter på rommet sitt, minsten kommer nok til å sitte ved siden av meg. Det virker som eldste skal ha endel LIVE-kontakt med skolen, og da er det greit at han er på rommet sitt. Vi har ikke stort hus eller stor stue, men vi skal nok klare oss.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 23:03   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Vi trakk ut spisebordet så det ble en meter ekstra, så sitter vi rundt det og har hjemmekontor og hjemmeskole. Ungene, barneskole, gjør deler av arbeidet på eget rom, men deler av det her, mannen veksler mellom sofa og spisebord og har ikke satt opp ekstra skjerm enda men har mulighet. Jeg tok med hjem skjerm og tastatur og docking, mus og headsett, og har det stående i ene enden av spisebordet hele tiden, vi spiser ikke på 3 meter bord. Eller 3,5 eller hva det enn er det er nå.

Vi prøver å komme oss opp til vanlig tid og spiser felles frokost før vi tar til med jobb og skole.

Vi fant ikke helt en optimal rytme på fredag, ungene hadde ikke fått konkrete oppgaver, hjemmekontoret var ikke satt opp, spisebordet måtte ryddes av, så vi kom sent i gang etc. Satser på at det går lettere til uka, men i tillegg til de to skoleungene har vi jo en fireåring som nødvendigvis må underholdes en del. Hun er flink til å leke selv, og liker å se tv og spille salaby barnehage som vi testet ut litt i går, men hun trenger jo oss, så pauser blir det innimellom. Jeg er innvilget å føre sykt barn timer for den tiden jeg ikke klarer å få jobbet i løpet av dagen, så jeg ikke skal gå i minustid (vi fører tid minutt for minutt) Men jeg jobber nå liekvel litt nå i kveld for å ta igjen noe av det fra i går, ikke minst fordi jobben jo må gjøres.

I helgen jobber jeg bare når ungene er i seng tenker jeg, men på hverdagene er det jo ikke mulig å komme i mål på det viset.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 23:14   #20
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg må ha den mest skjerma plassen med null innsyn til skjerm for jeg jobber med sensitive opplysninger. Kommer nok til å være noe på kontoret også. Få ansatte, kan kjøre til jobb og store arealer med eget kontor. Noen må uansett være tilstede der hver dag.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no