Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-21, 12:08   #141
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Takk for tips. Er det mye sukker i den? Tipper at det er fullt av sukker i pulveret fra Nescafe. Det er vel derfor det er så godt. Har tatt en i sola når jeg har kommet hjem fra jobben nå noen dager.

Ikke tilsatt sukker, men den er laktoseredusert og dermed søt på smak.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-21, 12:49   #142
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg er veldig glad i kombinasjonen cold brew og tine vaniljemelk til iskaffe. Da bruker jeg ikke annen søting. Den vaniljemelken er forresten veldig god i havregrøt også.

Den varianten har det gått i her også i sommer. Jeg liker egentlig ikke søtning i kaffi (bortsett fra likør ), men den vaniljemelka funger som bare det.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-21, 12:56   #143
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Takk for tipset - den så fin ut!
Etter at jeg ble operert for brystkreft, har jeg bare brukt kompresjons-bh. jeg vil ha brede stropper og null spiler og tøys. Sendte inn bestilling på en nå, og hvis den er god, blir det en i hver farge.

Åh! Da må du prøve MissMary of Sweden! Oppdaget de gjennom en reklame i sommer, men har funnet et par perfekte uten spiler med brede stropper selv til min 80 H. Anbefales!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-21, 14:38   #144
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg vil anbefale Goodiebox. Jeg så mange som reklamerte for dette på some, men tenkte at det var bortkastede penger. Men lettpåvirkelig som jeg er (heldigvis i dette tilfellet) så bestilte jeg. Har ikke angret, tvert i mot. Nesten som å ha bursdag hver mnd. Produktene er kjempegode!

Bruk gjerne linken her hvis du vil bestille, da får du 50% rabatt på første pakke. (Jeg får også noen poeng, men jeg hadde framsnakket disse uten å "tjene" på det også).

https://bygoodiebox.com/no/no/happyi...ajjer-vdxmch4w

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-21, 15:05   #145
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Skjønner at det er bedre å bruke Cold Brew for ser at den ikke har sukker. Googlet sånn at jeg vet hvordan den ser ut.
Får man tak i den på Meny/Rema/Kiwi? Skal prøve med vaniljemelk. Takk for tips.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-21, 15:13   #146
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Skjønner at det er bedre å bruke Cold Brew for ser at den ikke har sukker. Googlet sånn at jeg vet hvordan den ser ut.
Får man tak i den på Meny/Rema/Kiwi? Skal prøve med vaniljemelk. Takk for tips.

Jeg lager cold brew selv av filtermalt kaffe. Jeg har en cold brew kanne fra hario som gjør det veldig lettvint, men før jeg hadde den lagde jeg det i store norgesglass og brukte kaffefilter for å filtrere ut kaffegruten. Tar 12-20 timer før den er ferdig.

Kan absolutt anbefale den kannen fra hario

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-21, 12:23   #147
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg har unnet meg en miniferie i Stavanger, fordi jeg fortjener det, og jeg kan absolutt anbefale Clarion hotell midt i sentrum. Fint rom, fin innredning og dekor, og veldig flott frokostbuffet med alt man kan ønske seg. Til og med tran og multivitamintabletter.
Og med Coop HotellKupp ble det ikke så dyrt heller.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-21, 20:38   #148
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg vil anbefale Goodiebox. Jeg så mange som reklamerte for dette på some, men tenkte at det var bortkastede penger. Men lettpåvirkelig som jeg er (heldigvis i dette tilfellet) så bestilte jeg. Har ikke angret, tvert i mot. Nesten som å ha bursdag hver mnd. Produktene er kjempegode!

Bruk gjerne linken her hvis du vil bestille, da får du 50% rabatt på første pakke. (Jeg får også noen poeng, men jeg hadde framsnakket disse uten å "tjene" på det også).

https://bygoodiebox.com/no/no/happyi...ajjer-vdxmch4w

Tester dette!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-21, 00:23   #149
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Tester dette!

Håper du blir like fornøyd som jeg har vært.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-21, 00:43   #150
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Tester dette!

Jeg også!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-21, 01:28   #151
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg også!

Og jeg! 😊

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-21, 16:29   #152
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg kan også anbefale Facebookgruppa Goodieswap. Her kan man bytte produkter med andre om det er noe i boksen man ikke trenger.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-21, 00:43   #153
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg vil anbefale Happy foods, en kokebok med masse enkle, og spennende vegetariske oppskrifter. Fin layout, og flotte bilder har den også. Lånte den på biblioteket, og endte opp med å kjøpe den.

https://www.gyldendal.no/sakprosa/ma...s/p-712535-no/

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-21, 10:34   #154
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Denne dusjoljen liker jeg. Den er parfymefri og rimelig.

https://www.apotek1.no/produkter/met...p-stor-804402p

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 21:06   #155
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Søsteren min tipset meg om denne stjernelampen fra Jysk. Jeg kjøpte to til barna, men den er så stilig at jeg har lyst på en til stua også. Det er som om nordlyset har flyttet inn i stua.

https://jysk.no/interior/belysning/d...flerfarget-led

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 21:41   #156
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Takk for tips! Kule lamper! Bra julegavetips.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 22:04   #157
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Den lampen tror jeg ville falle i smak hos oss også, spørs om det må bli julegave.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 22:20   #158
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Shampo: Trenger ikke balsam en gang! Får fine bølger i håret og ikke frizz. https://vossabia.no/collections/mest...ed-ville-urter

Jeg har også kjøpt hårserumet og lavendel leppepomade. Jeg kommer nok til å prøve flere produkter etter hvert.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 22:23   #159
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg elsker Jason håndsåpe. Finnes mange andre typer men ingen slår Jason

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 22:33   #160
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.526
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg vil anbefale oda.com sin nye (?) funksjon.
Jeg har ikke oppdaget den før nylig hvertfall.
Man finner en oppskrift på nettsiden deres, velger antall porsjoner, trykk på legg i handlekurven, ta vekk det du alt har hjemme og så bestill hjemlevering. Så lettvint og greit! Blir jo som matkasser nesten, bare mye rimeligere.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no