Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-15, 11:50   #121
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.613
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Sånn på siden, har dere tips til å skjule trådfoten? Jeg mener jeg så et kunstig tre på en-eller-annen blogg, som hadde noe som lignet på en kurv rundt foten. Det så ut som en kurv laget for dette formålet, altså videre nederst enn øverst.
Ellers kan jeg jo kjøpe en meter fløyel og drapere rundt og sette på et par sikkerhetsnåler så det sitter fast.

Kjøpte en sånn kurvsak for å skjule foten på Hageland når jeg kjøpte treet. Det så I hvert fall veldig fint ut på utstillingen.

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-11-15, 12:55   #122
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.458
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Hva koster egentlig et ekte juletre type edelgran 210 cm eller litt höyere? Jeg har bodd i utlandet de siste aarene og aner ikke hva jeg kan forvente. Det er jo relevant ift. prisen paa et kunstig tre.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-11-15, 12:59   #123
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Jeg tipper 7-800 i den høyden for edelgran.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-15, 20:57   #124
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Jeg tipper 7-800 i den høyden for edelgran.

Det kostet 750 da vi kjøpte for to år siden.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-15, 23:31   #125
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Da ble det plast hos oss også i år. Kjøpte det på Skeidar, og det kalles Exclusive. 210 cm høy, 350 led lyspærer, og kostet 3499😊

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-15, 23:37   #126
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Sånn på siden, har dere tips til å skjule trådfoten? Jeg mener jeg så et kunstig tre på en-eller-annen blogg, som hadde noe som lignet på en kurv rundt foten. Det så ut som en kurv laget for dette formålet, altså videre nederst enn øverst.
Ellers kan jeg jo kjøpe en meter fløyel og drapere rundt og sette på et par sikkerhetsnåler så det sitter fast.

Jeg har kjøpt juletrefot-cover! På en krimskramsbutikk på sørlandet, men de finnes altså.



Det ender en årelang juletrefot-diskusjon her i huset...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 08:04   #127
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Den ser bra ut, Niobe! jeg tenker det blir søndagshopping for meg siden det går mot overtid på lørdag. Jeg skal prøve å se etter på Kremmerhuset.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 12:58   #128
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Dytter opp denne for å spørre om noen har erfaring med Perfect Home sitt juletre? Vurderer å kjøpe det, men syns det er litt skummelt å kjøpe usett.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no