Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere i medlemsalongen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 09:47   #61
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.693
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men siden medlemssalongen nettopp er tenkt for folk som kjenner hverandre litt bedre, så gjør jo ikke det så mye.

Nei. Du har et poeng.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 10:03   #62
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Kansje vi heller skal starte en klubb der man må søke og bli stemt inn, så kan de som er der inne og deltar på et mer privat plan slippe at ukjente tigger prikker for å komme inn og lese.

Jeg har ikke tilgang i medlemssalongen, men det er jo ikke vit å være medlem der om jeg ikke "kjenner" så mange her inne heller, så OM jeg skulle fått tilgang nå, så tror jeg faktisk ikke jeg hadde hengt der inne uansett.

Synes dere "gamle kjente" skal få ha et fristed for dere selv

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 12:08   #63
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Synes dere "gamle kjente" skal få ha et fristed for dere selv

Det er en stor overdrivelse å kalle det et fristed.... Jeg bruker alltid "uleste innlegg" knappen når jeg ser etter nye medlinger, og tenker lite over hvor de ligger. Men for å avmystifisere "meldemssalongen" kan jeg fortelle at det er liten aktivitet der i forhold til resten av forumet.

Men noen av innleggene på meldlemssalongen er kanskje av ett litt mer åpen karakter og lagt et sted hvor man kan være litt mer anonym og ikke alle har tilgang til. Selv har jeg lagt ut ett meget personlig innlegg her på forumet, og hadde jeg hatt tilgang til medlemssalongen ved det tidspunkt jeg la det ut, hadde det blitt lagt der.

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 14:42   #64
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Nei, jeg er ikke medlem.
Tviler på at jeg klarer å opparbeide meg meldinger og ryktepoeng nok.
Jeg er nok for lite akt(rakt)tiv, eller noe sånt.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 15:22   #65
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Hm, skal sette meg ned å analysere innleggene mine. Jeg er nok ikke morsom, hjelpsom og reflektert nok. *Går i meg selv.*

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 15:31   #66
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg er så kjip at jeg aldri gir tiggere.

Jeg er enda kjipere enn deg, om du skjønner hva jeg mener.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 15:34   #67
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

… og det gjør sikkert flere enn deg. Skilpadda mumlet visst litt lenger opp her.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 16:18   #68
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.789
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men siden medlemssalongen nettopp er tenkt for folk som kjenner hverandre litt bedre, så gjør jo ikke det så mye.

Det er jeg enig i, men så er det dette med å kjenne hverandre da ... Jeg føler at jeg kjenner mange her som sikkert ikke føler at de kjenner meg.
Jeg er såpass enkel at jeg er "venner" med alle jeg omgås ofte, selv om jeg ikke nødvendigvis snakker med dem.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 16:28   #69
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg er enda kjipere enn deg, om du skjønner hva jeg mener.

I en ellers humoristisk tråd så kom det noen selvhøytidlige og surmagede innlegg, så jeg tror faktisk det ikke er så hyggelig å bli medlem der. Som en annen var inne på, da holder det ikke å være ganske aktiv her og føle seg ganske "kjent", da går det vel heller på andre ting. Salongen bør da kun åpnes for de som anbefales av medlemmer.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 16:36   #70
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

I en ellers humoristisk tråd så kom det noen selvhøytidlige og surmagede innlegg, så jeg tror faktisk det ikke er så hyggelig å bli medlem der. Som en annen var inne på, da holder det ikke å være ganske aktiv her og føle seg ganske "kjent", da går det vel heller på andre ting. Salongen bør da kun åpnes for de som anbefales av medlemmer.

Nå oppfatter jeg deg som veldig snurt og fornærmet. Jeg oppfattet ikke mitt svar som særlig selvhøytidelig, jeg syns egentlig jeg var ganske morsom. Jeg syns heller ikke at tråden var særlig humoristisk, men derimot at det var litt pinlig og barnslig med prikketigging.

Medlemssalongen er veldig hyggelig, faktisk.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 16:39   #71
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Jeg forstår selvsagt hva safran sier og det gleder meg at hun ikke er den surmagede i tråden for en gangs skyld.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 16:40   #72
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg forstår selvsagt hva safran sier og det gleder meg at hun ikke er den surmagede i tråden for en gangs skyld.

Jeg er faktisk ganske snill, sammenliknet med enkelte andre. Alt er relativt, vet du.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 16:41   #73
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

I en ellers humoristisk tråd så kom det noen selvhøytidlige og surmagede innlegg, så jeg tror faktisk det ikke er så hyggelig å bli medlem der. Som en annen var inne på, da holder det ikke å være ganske aktiv her og føle seg ganske "kjent", da går det vel heller på andre ting. Salongen bør da kun åpnes for de som anbefales av medlemmer.

Hvordan kan du si at det ikke holder å være aktiv her? Ser du mange som har skrevet feks over 500 gode innlegg (da mener jeg ikke bare smily innlegg og svar) og ikke er inne i medlemssalongen? Selv måtte jeg opp i godt over 200 innelgg og være her i over 1 mnd før jeg kom inn i medlemssalongen... og det på tross av jeg kjenner svært mange her. Men bevare meg vel det stresset meg ikke, alt til sin tid .. Det har faktisk aldri falt meg inn å spørre noen om å prikke meg, eller fortelle meg hva som skjer i der inne. Jeg er på dette forumet pga forumet, og ikke
pga medlemssalongen for å si det slik.

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 16:42   #74
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg er faktisk ganske snill, sammenliknet med enkelte andre. Alt er relativt, vet du.

Så snill som meg blir du aldri.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 16:59   #75
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Det tror jeg faktisk du har rett i. Helt klart.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 17:01   #76
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.514
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det er jeg enig i, men så er det dette med å kjenne hverandre da ... Jeg føler at jeg kjenner mange her som sikkert ikke føler at de kjenner meg.
Jeg er såpass enkel at jeg er "venner" med alle jeg omgås ofte, selv om jeg ikke nødvendigvis snakker med dem.

Slik føler jeg det også...

Dette er faktisk det eneste forumet jeg er med på, der man kan oppnå "goder" pga. prikkene.
Ikke det at jeg tror det er så spennende å få adgang til medlemsalongen, men med det fokuset det er blitt, så sjekker jeg kontrollpanelet oftere enn på andre forum, for å se om jeg nærmer meg.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 17:31   #77
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Hm, skal sette meg ned å analysere innleggene mine. Jeg er nok ikke morsom, hjelpsom og reflektert nok. *Går i meg selv.*



Jeg har vært borti dette med medlemsalong på et annet forum og selvom jeg hadde tilgang, benyttet jeg meg ikke av denne "retten".
Får litt sånn foran og bak forhenget følelse. *flyvertinne*

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 18:58   #78
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.167
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Poenget med medlemssalongen er at mange ikke føler for å legge ut personlige ting på et forum som hvem som helst av tilfeldig forbipasserende kan lese. Mange liker å vite akkurat hvem som kan lese det de skriver, og å vite at det er et begrenset antall det er snakk om. (Ikke f.eks. halvannet tusen leser som bare leser uten å skrive noe selv, som man jo gjerne kunne risikere på NM.) Derfor er medlemssalongen begrenset slik at det ikke bare holder å registrere seg, men at man faktisk må være aktiv deltager i forumet og både poste og få tilbakemeldinger fra de andre. Slik at mange vet hvem man er, slik at de andre brukerne føler at man er en "ekte person", og ikke bare en ukjent og anonym nettsurfer (eller journalist bare på utkikk etter en story, for den del).

Det har ikke noe med at de som har adgang til medlemssalongen er "bedre" enn de andre, kriteriene er bare satt for å sikre at det bare er "ganske aktive" medlemmer som har adgang.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 19:29   #79
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Poenget med medlemssalongen er at mange ikke føler for å legge ut personlige ting på et forum som hvem som helst av tilfeldig forbipasserende kan lese. Mange liker å vite akkurat hvem som kan lese det de skriver, og å vite at det er et begrenset antall det er snakk om. (Ikke f.eks. halvannet tusen leser som bare leser uten å skrive noe selv, som man jo gjerne kunne risikere på NM.) Derfor er medlemssalongen begrenset slik at det ikke bare holder å registrere seg, men at man faktisk må være aktiv deltager i forumet og både poste og få tilbakemeldinger fra de andre. Slik at mange vet hvem man er, slik at de andre brukerne føler at man er en "ekte person", og ikke bare en ukjent og anonym nettsurfer (eller journalist bare på utkikk etter en story, for den del).

Det har ikke noe med at de som har adgang til medlemssalongen er "bedre" enn de andre, kriteriene er bare satt for å sikre at det bare er "ganske aktive" medlemmer som har adgang.




(jeg er mer nysgjerrig på den andre "salongen" her.. Den for de 50 første medlemmene ellernoe... Den er kanskje MER for de som kjenner hverandre fra før, enn medlemssalongen? Selv om jeg er aktiv, så "kjenner" jeg jo ikke alle andre aktive.. men jeg er enig i "definisjonen" din og begrunnelsen altså )

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:35   #80
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Og nå som du i følge poengene dine er inne Lykkeliten er det eureka, julaften og halleluja på en gang?

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no