Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotify-året (Timar - denne er til deg)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-23, 16:28   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify-året (Timar - denne er til deg)

Jeg skjønner fortsatt ikke hvor jeg skal se antall minutter. Av de tingene dere andre nevner, fikk jeg bare opp at jeg mest spilte sang er So Easy av Røyksopp. Ellers fikk jeg opp at Trondheim var det stedet i verden med mest lik smak som meg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 16:44   #22
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spotify-året (Timar - denne er til deg)

Har du tatt deg tid til å se hele greia eller har du klikket deg gjennom? Det er ikke stillbilder, det er film.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 18:50   #23
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify-året (Timar - denne er til deg)

Aaah, videoen varte lengre enn jeg trodde. Den hang så lenge på favorittlåter at jeg ikke trodde det var noe etterpå. Men nå fikk jeg sett resten. Har hørt i 24606 minutter, og favorittartister er Tom Waits, Everything But The Girl og Gillian Welch. Favorittsjanger: Rock.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-23, 17:45   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify-året (Timar - denne er til deg)

255 minutter, 90 av dem på en spesifikk dato sist vinter. Lurer på hvorfor...
Min "favorittlåt" var avspilt 2 ganger, jeg kan ikke huske verken låt eller artist.
Tror vi kan konkludere med at jeg ikke bruker Spotify, annet ved et uhell.

Nå har jeg en spilleliste i Apple music, fordi vi måtte bruke min mobil på et arrangement i høst.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-23, 21:37   #25
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Spotify-året (Timar - denne er til deg)

Spotify klassifiserer meg som vampyr:
Når det gjelder lyttingen din, liker du å omgi deg med litt... mørke. Du lytter til emosjonell, stemningsfull musikk mer enn andre.
13054 lytteminutter.
Ganske ensporet på sjanger: Pop, norsk pop og poprock
Favirittartist: Donkeyboy, en av de 0,005% største fansene (jeg trodde egentlig at det var andre jeg hadde hørt mer på).

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-24, 14:14   #26
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spotify-året (Timar - denne er til deg)

Tid: 12.737 minutter
Sjanger: Norsk pop-rap og jazz
Låt: If you want me av Susanne Sundfør med 83 avspillinger
Artister: Hkeem, Røyksopp, Tord Gustavsen Trio

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-24, 17:13   #27
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify året (Timar - denne er til deg)

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Men The National er veldig bra, og de kom ut med nye album i år.

Joda, de er bra, men jeg har ikke lyttet til album, og jeg ante ikke at jeg hørte så mye på dem. Det sier nok en del om hvordan jeg lytter til musikk. Jeg har lange spillelister og oppdager stadig nye låter som jeg dytter inn uten at jeg reflekterer noe særlig over hvem artisten er.

Har et mål om å lytte mer til album i år!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-24, 19:25   #28
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spotify-året (Timar - denne er til deg)

Jeg deler Spotify med minsten, hun bruker den klart mest, så jeg fikk ingen med på topplista. Topp artister er Ramin Djawadi (tror det er GOT-soundtracket. ), Lana del Ray, Elton John, Mitski og Frank Sinatra. Variert da, om ikke annet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-24, 21:11   #29
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spotify-året (Timar - denne er til deg)

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg deler Spotify med minsten, hun bruker den klart mest, så jeg fikk ingen med på topplista. Topp artister er Ramin Djawadi (tror det er GOT-soundtracket. ), Lana del Ray, Elton John, Mitski og Frank Sinatra. Variert da, om ikke annet.

Ramin Djawadi er fantastisk! Ligger høyt hos meg også.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no