Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Budrunde for ferskinger

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-10, 11:10   #1
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.406
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Budrunde for ferskinger

Jeg har vært på min aller første visning. Og nå hadde jeg tenkt å slenge inn et bud. Men aner ikke hvor jeg skal begynne. Er heller ikke overbevist om dette er HUSET.

Blir jeg noensinne fornøyd, altså er jeg for kravstor, eller er det budrunden som rett og slett tar nuven av meg.

For en time siden hadde det ikke kommet inn noen bud. Jeg også usikker på hvor jeg skal begynne hen. Prisantydning er på 2.700 000.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 11:37   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: budrunde for ferskinger

Begynn et par hundre tusen under. Enten starter du spetakkelet eller så blir budet stående alene. Da kan selger enten akseptere eller komme med motbud.

  Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 13:11   #3
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.406
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Budrunde for ferskinger

Hei, takk for svar. Nå har hele budrunden sust i fra oss. Ga oss på 2.8. 100 000 over prisantydning.

Det var ikke huset i mitt hjertet. Helt greit, fint hus, men usikker på beliggenhet og nærmeste nabolag. Jeg vil ha kompiser til gutta mine.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 13:22   #4
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Budrunde for ferskinger

Da er du i det minste en erfaring rikere, kanskje neste huset er drømmehuset, da er du klar!

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no