Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-10, 23:10   #1001
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg har sendt gave i dag, men kan sende deg mat i morgen om det hjelper.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv  
Gammel 11-08-10, 23:12   #1002
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Jeg har sendt gave i dag, men kan sende deg mat i morgen om det hjelper.

Nei jeg hadde jo ikke sendt. Kom på at spillet klikket i sted da jeg skulle prøve.

Så nå er mat sendt, Nin.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv  
Gammel 11-08-10, 23:15   #1003
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.



Takk for at du prøvde.


Ja, vi er naboer. AC, level 30.
Takk skal du ha.

Hadde visst sendt deg noe før i dag. Sorry.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 11-08-10, 23:55   #1004
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Takk for hjelpen altså. Nå ser ting litt lysere ut, ser ut som jeg kom meg over kneika.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 00:21   #1005
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Sitat:

Here are the techniques to get a pillow everyone:
* pillows mostly appear from Inn's daily bonus so finish your Inns
*let your child to get the Inn's daily bonus
*place your inn on the top corner of your homestead... Hope that helps... ___admin Joanne___8 timer

Kanskje det fungerer?

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 09:16   #1006
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg trenger å mate ti kyllinger som ikke er sultne, er det noen naboer som kan mate sine for meg?

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 09:18   #1007
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Nye oppdrag. Nå kan man utvidde farmen og da får man oppdrag som må fullføres.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 09:19   #1008
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg holder på å utvide, men det kræsjer hele tiden. Synes dette spillet kræsjer VELDIG mye.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 09:28   #1009
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Nå er jeg endelig ferdig med peanøtt-oppdraget.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 09:41   #1010
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Nå har jeg fått opp huset MASSE utvidelser jo!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 14:16   #1011
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Har klikket meg innom nesten alle naboene nå i håp om å orge til meg autorisasjonsskjema. Kun fått 3 så langt. Utålmodig! Hvordan får jeg sendt direkte forespørsel til naboene tro?

morgana er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 14:21   #1012
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Har klikket meg innom nesten alle naboene nå i håp om å orge til meg autorisasjonsskjema. Kun fått 3 så langt. Utålmodig! Hvordan får jeg sendt direkte forespørsel til naboene tro?

Via oppdraget er det link.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 14:22   #1013
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Og anngående det, kan ikke folk skrive i tråden her når de legger ut en sånn forespørsel på det der skjemaet, jeg har og klikket meg gjennom en haug med fb venner, men opplever at det er rimelig strenge tidsbegrensninger på akkurat de der.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 14:55   #1014
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Og anngående det, kan ikke folk skrive i tråden her når de legger ut en sånn forespørsel på det der skjemaet, jeg har og klikket meg gjennom en haug med fb venner, men opplever at det er rimelig strenge tidsbegrensninger på akkurat de der.

Jeg tror kanskje det er en begrensning på hvor mange som kan bli sendt til en gjennom hver gang man legger ut en request.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 14:57   #1015
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg tror kanskje det er en begrensning på hvor mange som kan bli sendt til en gjennom hver gang man legger ut en request.

Ja det vet jeg, men det er tidsbegrensninger og.
Tror det er 5 klikk per request eller noe sånt.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 15:00   #1016
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja det vet jeg, men det er tidsbegrensninger og.
Tror det er 5 klikk per request eller noe sånt.

Ok! Jeg trenger 3 til! Jeg er ordentlig utålmodig nå, for det er så lenge jeg bare har daffet, så nå vil jeg i gang igjen, liksom!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 15:02   #1017
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg trenger 5 tror jeg.

Forresten, det kan ikke være 5 klikk, for jeg har fått 5 totalt og jeg har klikket hos naboer og. Hm. Kanskje det er 3 bare.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 15:08   #1018
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Fikk bare til å legge ut på veggen min, ikke til å sende direkte... Får noen av dere til å sende requests, så må dere gjerne sende direkte til meg Man får jo et skjema selv for hvert man sender.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 15:10   #1019
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

*abonnere*

 
Gammel 12-08-10, 15:11   #1020
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg trenger 5 tror jeg.

Forresten, det kan ikke være 5 klikk, for jeg har fått 5 totalt og jeg har klikket hos naboer og. Hm. Kanskje det er 3 bare.

Jeg tror du kan ha rett i at det er 3.

2 Igjen! Nå renser jeg sidene til alle på nabolista mi. *Krysser fingre*

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no