Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Ungkaren 20 vs 40

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-09, 20:16   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungkaren 20 vs 40

Ny sesong av ungkaren begynner i morgen. Jeg skal følge med i starten i hvert fall fordi jeg kjenner en av deltakerne.

I år som i fjor skal det være en gjeng 20-åringer og en gjeng 40-åringer. I fjor var det jo mye babling og sutring fra 40-åringene om at de ble sendt hjem tidlig, at de ikke var like attraktive som de yngre. Men altså, det er vel ikke så rart om en mann rundt 30 foretrekker en som ikke har rundt 40? Hvis meningen liksom skal være å finne en livsledsager og han kanskje har lyst på barn en gang i fremtida?

Noen synspunkter omkring dette uhyre viktige temaet?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:19   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Jeg kommer ikke til å se på det, men jeg hadde mest sannsylig ikke valgt meg en på 40 hvis jeg kunne få en ung lekker sak på 20.... Men 20 år er jo ikke akkurat optimalt det heller....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:21   #3
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg kommer ikke til å se på det, men jeg hadde mest sannsylig ikke valgt meg en på 40 hvis jeg kunne få en ung lekker sak på 20.... Men 20 år er jo ikke akkurat optimalt det heller....

Enig, så jeg synes de kunne tatt ut noenlunde jevnaldrende deltakere.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:40   #4
Holca
Nybegynner
 
Holca sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 8
Holca har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Skjønner ikke poenget med å gjøre det slik jeg. Den amerikanske versjonen er jo ikke noe mindre morsom søppelunderholdning selv om damene der er mer jevngamle

Holca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:46   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Jeg skal se. Før eller siden må det jo være noen med som jeg vet hvem er.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:52   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Jeg ville ikke valgt noen av dem, verken en gamlis på 40 eller en barnerumpe på 20.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:52   #7
Cilius
På flyttefot
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Innlegg: 143
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Skal prøve å få det med meg jeg også
Men en 20-åring vinner, ingen tvil om det.

__________________
Lillemor født august 2004 og Rampetrollet født juni 2011
Cilius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:57   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Jeg hadde aldri valgt en som var 40 om jeg var ungkaren. Kanskje han vil ha barn? Er man dame på 40, så har man ikke god tid akkurat. Og en på 20 ser nok i oftere litt sprekere ut.

Men klart.. er man forelska, så er man....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:58   #9
Cilius
På flyttefot
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Innlegg: 143
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Hvor forelsket rekker man å bli på den tiden da?
Og hvordan vet man at beilerne er seg selv...?

__________________
Lillemor født august 2004 og Rampetrollet født juni 2011
Cilius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:00   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg ville ikke valgt noen av dem, verken en gamlis på 40 eller en barnerumpe på 20.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:06   #11
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg ville ikke valgt noen av dem, verken en gamlis på 40 eller en barnerumpe på 20.

Så sant som det er sagt.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:12   #12
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Tror ikke de er nøyaktig 20 eller 40 altså. Det er vel riktigere å si at de er i 20-årene, de på 20, og rundt 35-45, de på 40.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:23   #13
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Jeg vet hvem hun ene som er med er, og jeg vet litt hvordan det går.
Skal følge med ja.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:26   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

En jeg kjenner var med på ungkarskvinnen. Han kom langt da, det er det verste.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:28   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Tror ikke de er nøyaktig 20 eller 40 altså. Det er vel riktigere å si at de er i 20-årene, de på 20, og rundt 35-45, de på 40.

OK, det visste jeg ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 22:51   #16
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Dette må jeg se

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 18:20   #17
Cilius
På flyttefot
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Innlegg: 143
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Begynner i kveld

__________________
Lillemor født august 2004 og Rampetrollet født juni 2011
Cilius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 18:22   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Åh, crap. :glemte å melde meg på:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:46   #19
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Jeg tenkte å se første episoden! Bare for å se folka og om det kan være noen jeg vet hvem er! Ellers er de jo ikke blank 20 og 40 da ...ifjor var det jo noen på rundt 36 år også, og ungkaren selv var vel 31!?? Konseptet med 40 åringer er i allefall ikke noe for en ungkar som vil finne seg kone og har ønske om et eller flere barn uten at alt må skje ila. få år.

Jeg sier ikke med dette at jeg ikke synes kvinner over 40 år skal/kan få barn altså, bare så det er sagt!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 05-03-09 kl 19:54.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:10   #20
Lykkex3
Superaktiv
 
Lykkex3 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 441
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Sv: Ungkaren 20 vs 40

Det beste hadde jo vært om de sendte inn en gruppe med 30 åringer uten at de andre viste noe

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no