Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Karl den tredje

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-09, 20:10   #1
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Karl den tredje



Er det noen som ser på det da? Karl & Co var da ok nok for mange år siden, men dette var jammen meg søppel.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 20:13   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karl den tredje

Eg syns alt Tore Ryen har laga er søppel. :ærlig: Platt og vulgær humor som ikkje ein gong fekk meg til å le då eg var 10.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 20:23   #3
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Karl den tredje

Hvertfall ikke jeg! Jeg hater alle disse seriene.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 20:30   #4
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Karl den tredje

Karl er oppbrukt, på alle mulige måter...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 20:31   #5
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Karl den tredje

Jeg byttet kanal da. TV2 bare sto på her. Var forresten ikke Karl og Co jeg mente var ok no, det var jo like ille - Mot i brøstet var den jeg mente. Den "passet" jo inn i tiden.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:34   #6
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Karl den tredje

Hverken Mot i brøstet, Karl & co eller Karl den tredje har vært noe bra. Alle var/er like grufull underholdning.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:36   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karl den tredje

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg syns alt Tore Ryen har laga er søppel. :ærlig: Platt og vulgær humor som ikkje ein gong fekk meg til å le då eg var 10.

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Hverken Mot i brøstet, Karl & co eller Karl den tredje har vært noe bra. Alle var/er like grufull underholdning.

På Alfa og Jenna. Jeg var ikke 10 år riktignok, men god humor har det aldri vært.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:39   #8
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Karl den tredje

Jeg hadde ingen planer om å se denne serien, men jeg var på en ukes ferie med tulla hos min mor og de skulle selvfølgelig få med seg dette. Det eneste ordet jeg finner passende er rett og slett søppel. Det var tørt og kjedelig, akkurat som jeg hadde sett for meg ut i fra den kjedelige reklamen for serien. Karl er som flere sier oppbrukt. Jeg har egentlig aldri hadd sansen for den karakteren, men dette var virkelig ingenting å se.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no