Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fyll til adventskalender

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-14, 09:23   #21
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes fyll som adventskalender til mindreårige er upassende.

pffft Det gir en rolig adventstid.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 09:27   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jul!
Jeg gleder meg så hjertet hopper jeg. Og ungene har 'arvet' min julegalskap, for de har begynt å be meg om "å snakke jul" om kveldene nå.
Jeg er som Dixie og elsker å handle julegaver i desember, men pga økonomien MÅ jeg fordele det ut. Kalendergaver er også begynt på.



Ja, pga. økonomien må jeg også fordele det utover. Men det som da har skjedd tidligere, er at jeg har glemt at jeg kjøpte ditt og datt for lenge siden, så jeg har totalt sett brukt MER penger. Men jeg må prøve å få mer oversikt i år.

Har du sett den NSB-reklamen som går på tv nå? Det er ikke en julereklame, men jeg får skikkelig julevibber av den!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 09:34   #23
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.



Ja, pga. økonomien må jeg også fordele det utover. Men det som da har skjedd tidligere, er at jeg har glemt at jeg kjøpte ditt og datt for lenge siden, så jeg har totalt sett brukt MER penger. Men jeg må prøve å få mer oversikt i år.

Har du sett den NSB-reklamen som går på tv nå? Det er ikke en julereklame, men jeg får skikkelig julevibber av den!

I know!! Jeg er virkelig i julemodus, og irriterer meg nesten over varmen ute. (psssst: på den internasjonale butikken ved Europris på Storhaug, har de klementiner som smaker JUL! Jeg kjøper i mengder for tiden. )

Ang å glemme hva man har kjøpt når man er tidlig ute, er det en kjent sak her også.
Men nå har jeg en julebok jeg skriver ned når jeg kjøper noe. Men noe MÅ bare ventes med til desember. Det er magisk å gå i julegatene i byen, i mørke og (forhåpentligvis) snø og bare nyyyyte.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 09:43   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Uææ, jeg stod jo nettopp RETT utenfor Ims der, på fredag! Men gikk bare inn på matbutikken ved siden av. Bah! Vil ha gode klementiner!
Jeg er også møkklei varmen, vil ha jul NÅ. Håper det ikke blir en kjip jul som i fjor, der det regnet HELE desember.

Det mest magiske jeg kan tenke meg, er å gå tur ute på kvelden i desember, når snøen daler forsiktig ned i store flak, det er masse snø på bakken, masse julelys i folks vinduer og helt, helt stille. Jeg gråter nesten bare jeg tenker på det, haha.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 11:03   #25
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Uææ, jeg stod jo nettopp RETT utenfor Ims der, på fredag! Men gikk bare inn på matbutikken ved siden av. Bah! Vil ha gode klementiner!
Jeg er også møkklei varmen, vil ha jul NÅ. Håper det ikke blir en kjip jul som i fjor, der det regnet HELE desember.

Det mest magiske jeg kan tenke meg, er å gå tur ute på kvelden i desember, når snøen daler forsiktig ned i store flak, det er masse snø på bakken, masse julelys i folks vinduer og helt, helt stille. Jeg gråter nesten bare jeg tenker på det, haha.

Er du meg?!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 11:48   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Og du meg! Jeg synes folk flest uffer og akker seg over julen, for meg blir det som å uffe og akke seg over god mat og klær på kroppen. Så jeg blir så glad når jeg ser noen som er like julegalne som meg, føler meg nesten alene til tider, hehe. Ingen i min familie er som meg, ikke engang barna! De er jo forsåvidt smittet av meg, men ikke i nærheten så julegale som meg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 11:54   #27
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Melding til trådstarter: Det er for tidlig. Julen er ikke før om tre år. Sånn ca.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 13:43   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Du mener tre måneder? Og det er aldri for tidlig, faktisk er det snarere fornuftig å tenke på slikt lenge før, slik at man slipper stresset (som alle klager på fordi de utsetter det til siste liten) i desember.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 14:01   #29
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Enig med Dixie!
Jeg har stor forståelse for at ikke alle er like hekta på jul som jeg er, men det jeg ikke kan forstå er hvorfor vi blir sett så skrått på om vi glade nevner at nå er det ikke så lenge til jul, i september?
For meg er ikke julen bare tiden mellom 23 desember og 1 januar, det er forventning, spenning, sanseinntrykk, minner, tanker og følelser. Og det kommer like lett i juli som i desember.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 14:03   #30
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Det er ikke lenge til jul, nei. Og for meg som trenger lang tid på ting, og ikke kan rushe ut en ettermiddag og ordne julen på 5 intense timer (slik en venninne av meg får til år etter år), så må jeg begynne tidlig for at det skal blir slitsomt og frustrerende. Og jeg vil kose meg med det. Juleforberedelsene mine begynner for alvor etter podens bursdag. Som er i morgen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 16:33   #31
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Jeg elsker julen, og har det nok etter min far som aldri blir voksen når det gjelder jul. Jeg begynner virkelig å tenke på kalendergaver osv nå som høsten har begynt å melde seg. Deilig tid! Jeg blir oppriktig glad når jeg finner en gave å putte i kalenderen som jeg vet min datter eller ett av barnebarna blir glad for. Julen er fantastisk!!!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 16:44   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Jeg blir så glad av å lese her! Gleder meg bare mer og mer. Folk sier julegleden avtar med årene, hos meg blir den sterkere for hvert år. Er nesten litt "bekymret" for hvor julegal jeg kommer til å være om 20 år.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 17:02   #33
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Jeg har også begynt å tenke litt på hva vi skal ha i julekalenderen, men har ikke kjøpt inn noe ennå. Med skolebarn åpner det seg nye muligheter her, samtidig skal lillesøster få julekalender for første gang i år så det blir mer arbeid med tre enn med to.
Storebror har dessuten bursdag 1. desember, så det blir litt blandet bursdags- og juleplanlegging i starten. I fjor kjøpte jeg veldig mange kalendergaver fra Ebay, regner med det blir en del i år også. Jeg må se hva jeg finner.

For meg er mye av julekosen å gjøre juleting i desember, så jeg har ingen planer om å bli ferdig med alt av gaver før den tid. Jeg kjenner ikke på julestemning ennå, så det er mest litt planer her og der som begynner å forme seg i hodet. Men jul er herlig da.

Og forresten, enkelte av dere som liker snø i desember har vel bosatt dere på feil sted av landet. Dere har jo ikke vinter en gang.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 17:38   #34
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Enig med Dixie!
Jeg har stor forståelse for at ikke alle er like hekta på jul som jeg er, men det jeg ikke kan forstå er hvorfor vi blir sett så skrått på om vi glade nevner at nå er det ikke så lenge til jul, i september?
For meg er ikke julen bare tiden mellom 23 desember og 1 januar, det er forventning, spenning, sanseinntrykk, minner, tanker og følelser. Og det kommer like lett i juli som i desember.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 17:39   #35
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg er like imponert over deg som vanlig. Tror jeg har tre gaver i boks og har tenkt på et par andre i alle fall.

Du er nå i gang da hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 19:43   #36
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Jeg har begynt litt.
Fjorårets lego friendskalender kjøpt på tilbud til 89 kr = første desember
Kjøpt et par sånne små pakker som blir til kluter når man legger i dem i vann

Fint om dere deler lenker til gode tips på ebay!

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 21:43   #37
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Opptil flere av dere er spik spenna gærne.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes fyll som adventskalender til mindreårige er upassende.

La de i hvert fall gå på champagnefylla, tenker jeg. Korkene kommer godt med i hobbyjulekalenderen.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 21:44   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.


Og forresten, enkelte av dere som liker snø i desember har vel bosatt dere på feil sted av landet. Dere har jo ikke vinter en gang.

Haha sant nok, men så vil jeg jo ikke ha snø resten av året da, kun i desember.
Men vi har vært heldige flere år på rad da. I fjor regnet det hele desember og man kunne omtrent gå i t-skjorte ute. Høst, var det!
Men året før hadde vi rekordmye snø. Riktignok ikke så lenge, men det var såpass at veier ble stengt overalt, og det ble kaos. Man kunne ikke se bilen vår, den var helt begravet, og siden brøytebiler ikke akkurat (forståelig nok) prioriterer småveiene inne med oss når de sårt trengs andre steder, kom ikke mannen seg på jobb før i 11-tiden. Nyttet ikke å prøve å spa frem bilen, det var jo en meter snø på veien bortover. Det var rett og slett eventyrlig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 21:47   #39
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Vi hadde ikke hvit jul i fjor vi heller. Faktisk ingen snø før januar og alt borte til begynnelsen av mars. Jeg hadde ønsket meg litt snø akkurat i juleuka, men utover det er det ikke så viktig. Hvit jul gir så fin stemning.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 22:28   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fyll til adventskalender

Dere er i grunnen litt gale. Det er jo så deilig vær! I dag har vi hatt 20 grader!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no