Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hva slags sofagruppe ville du hatt?
Som på plantegning (3 + 1 + 1) 0 0%
Som på bilde (Hjørnesofa) 12 85,71%
To sofaer mot hverandre (3 + 3) 0 0%
To sofaer mot hverandre, ene mindre (3 + 2) 0 0%
To sofaer mot hverandre og en lenestol (3 + 2 + 1) 0 0%
Annet 2 14,29%
Deltakere: 14. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-22, 08:07   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Vi bygger hytte, og må nok begynne å tenke på møblering ganske så snart.
Kanskje allerede nå ettersom det er tilbud nå, og det er forventet økte priser på møbler fra mars av.

På plantegningene er det tegnet inn sofa og 2 lenestoler som en gruppe, og en gruppe med bare 2 lenestoler.


På bilde har de møbler med hjørnesofa og en gruppe med 2 lenestoler.


Vi er litt i stuss. Vi ønsker ikke å sitte med ryggen mot verden (hjørnesofaalterativet), samtidig så ønsker vi god plass, og muligheten for å krølle oss litt sammen under pledd og se TV en kald vinterkveld.

Hvordan ville du møblert?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 08:13   #2
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.717
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Jeg tenker også at dere må se litt på antall mennesker dere vil være på hytten. Det er veldig kjedelig med et stort antall sengeplasser, og ingen steder å sitte om kvelden.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 08:23   #3
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Jeg tror jeg ville gått for hjørnesofa som på bildet. Når dere sitter i sofaen på kvelden vinterstid er det jo mørkt ute og ingen utsikt og på dagtid er dere sikkert mer ute enn i sofakroken, så jeg ville tenkt som Mikkeline at det som gir flest sitteplasser/breide sitteplasser med god plass til å krølle seg opp i sofaen ville trumfet det meste.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 08:25   #4
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Hytta får opp mot 10 sengeplasser;
Soverom 1 - dobbeltseng 2 stk
Soverom 2 - køyeseng (90/150) 3 stk
Soverom 3 - køyeseng (90/150) 3 stk
Soverom 4 - Sovesofa ("Ungdomsrom") 2 stk

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 08:27   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Hjørnesofa. Men jeg ville hatt sjeselongdelen på vindussida.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 08:30   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Kan det være en idè å la sofaen stå som på bildet men snu lenestolane mot vindua? På vår hytte setter eg veldig pris på mulighet til å drikke morgenkaffi/ettermiddagsvin mot utsikta men når kvelden kjem er behovet for å krølle seg i sofaen størst.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 08:32   #7
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.933
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Hjørnesofa er i hvert fall vidunderlig. Mannen og jeg krøller oss opp i hvert vårt hjørne på hytte.

Vurdere hjørnesofa, men sette den med en langende ut i stuen, slik at de fleste i sofaen får utsikt? Jeg synes at utsikten fra hyttevinduene er fin også om kvelden.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 08:37   #8
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Kan det være en idè å la sofaen stå som på bildet men snu lenestolane mot vindua? På vår hytte setter eg veldig pris på mulighet til å drikke morgenkaffi/ettermiddagsvin mot utsikta men når kvelden kjem er behovet for å krølle seg i sofaen størst.

Ja, det kommer vi nok til å gjøre.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 08:43   #9
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.463
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Denne hyttemodellen har vi. Hjørnesofa er superdigg på kvelden. Da er det mørkt og utsikt er ikke så relevant uansett. Det vi ser etter nå er to svingbare lenestoler som ikke ser helt dust ut og som samtidig er nydelige å sitte i. Det er fantastisk å ta morgenkaffen foran vinduet bed terassedøren der.

Noen tips til:
- jeg angrer på at vi ikke bygde inn skyvedør mellom stue og gang. Ikke pga vindfangfunksjon men fordi det er koselig å lukke av.
- jeg ville utvidet kjkkener med 50 cm i «bredden» for å få litt mindre trang passasje mellom kjøkken og kjøkkenbord.
- vurder å smelle inn en dusj på bad #2. De sier det ikke går, men det gjør det.
- veggen mellom stue og gang mangler 3 cm på standardmålene som går opp i 60 cm. Tenk gjerne gjennom hvilke hylle/ møbel dere skal ha der.
- vi satt inn dør fra gang og lagde ekstra bod av garderoben på soverommet.
- ville byggget vegger i tillegg til vindfang over ytterdør.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 09:10   #10
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Denne hyttemodellen har vi. Hjørnesofa er superdigg på kvelden. Da er det mørkt og utsikt er ikke så relevant uansett. Det vi ser etter nå er to svingbare lenestoler som ikke ser helt dust ut og som samtidig er nydelige å sitte i. Det er fantastisk å ta morgenkaffen foran vinduet bed terassedøren der.

Noen tips til:
- jeg angrer på at vi ikke bygde inn skyvedør mellom stue og gang. Ikke pga vindfangfunksjon men fordi det er koselig å lukke av.
- jeg ville utvidet kjkkener med 50 cm i «bredden» for å få litt mindre trang passasje mellom kjøkken og kjøkkenbord.
- vurder å smelle inn en dusj på bad #2. De sier det ikke går, men det gjør det.
- veggen mellom stue og gang mangler 3 cm på standardmålene som går opp i 60 cm. Tenk gjerne gjennom hvilke hylle/ møbel dere skal ha der.
- vi satt inn dør fra gang og lagde ekstra bod av garderoben på soverommet.
- ville byggget vegger i tillegg til vindfang over ytterdør.

Takk for gode tips. Vi er nok litt for langt i prosessen til at vi kan gjøre endringer på selve bygget nå. Sålen er støpt og reisverket ferdig produsert.

Hvor bredt og langt kjøkkenbord har dere? Vi vurderer ett nå som er 1mx2m
På veggen mellom stue og gang, så blir det nok TV på veggen, og så en liten reol under.
Så lurt med bod i garderobene da.
Mannen ønsker veldig å ha garderobeskap på soverommet, så det får bare være sånn det er.
Vi har flyttet vaskemaskinen inn i boden, sånn at vi får bedre plass på badet, og vurderer et ekstra skap der.

Er dere fornøyd med hytten? Sånn generelt sett?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 09:11   #11
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Jeg ville hatt hjørnesofa, men snudd den som flere sier. Jeg ville også hatt stoler som snurrer sånn at man kan se både ene og andre veien.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 09:12   #12
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.509
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Ville hatt hjørnesofa. Det er deilig å kunne krype inn i hjørna, og viktigast, ein får fleire sitteplasser. Bør vere ein sitteplass pr. sengeplass tenker eg.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 10:04   #13
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg ville hatt hjørnesofa, men snudd den som flere sier. Jeg ville også hatt stoler som snurrer sånn at man kan se både ene og andre veien.

Hvordan snudd mener dere? "Åpning" ut i rommet?
TV vil henge på veggen rett foran sofaen, mot høyre side. Så da vil man få en rygg mot TVen.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 10:18   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Jeg er enig med flere andre om sofa som på bilde og så to stoler som enten kan snurres rundt eller flyttes rundt enkelt så at man kan se ut eller mot TV om man er mange.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 12:53   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.486
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Hjørnesofa, uten tvil.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 12:57   #16
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Har hatt hytte med vindu som på bilde og fantastisk utsikt. Vi hadde hjørnesofa som stod sånn at man så utsikten. Å sitte med ryggen mot vinduet ble ekstremt feil i vår hytte i alle fall. Så sofaen var hjørnesofa som stod litt «midt på», med kortsiden mot vinduet og langsiden nedover mot vinduet. Om det var forståelig?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 13:20   #17
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.363
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Jeg får litt fnatt av sofarygger som klistres helt inntil vindusflater slik det ser ut som sofaen på bildet gjør, og ville prøvd å unngå det, eventuelt hatt luft mellom sofaen og vindusflaten. Er ellers enig med røkla i at hjørnesofa/god sitteplass til alle som sover på hytta er gull.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 13:25   #18
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.933
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Jeg tenkte ikke på tv. Da ville jeg hatt hjørnesofaen slik den er på bildet og de to stolene mot vinduet. Med ett litt større bord mellom dem slik at det var mulig å sitte der og spise frokost

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 13:25   #19
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Vi har også store, flotte vinduer med utsikt og vi valgte to 3-setere. Jeg ville ikke valgt 3+2+2 i hvert fall, heller da hjørne med vinkel ut i rommet slik at den gir utsikt + evt 1 stol. TV kan henges litt høyere på veggen. Vi har så mye vinduer at vi måtte inngå noen kompromiss med TV (og ikke utsikten). Skal vi ha filmkveld med flere en to, tre så flytter vi litt på sofaene (kunne løst dette enkelt med hjul på tv-benken, men har ikke funnet noen jeg liker. Og vi har såpass stort tv at arm på veggen ikke vil gi god nok vinkel).

Jeg synes det blir litt too much med de to lenestolene. Vi valgte veldig gode spisestuestoler som også kan trekkes inntil hvis vi er mange.

Og så vil jeg tipse om uttrekkssenger fremfor familiekøyer hvis det er aktuelt for dere. Køyesenger er ofte lite bruksvennlige til annet enn å sove i, og hvis rommene skal brukes som oppholdsrom for barn og ungdommer (og forsåvidt også voksne) så er det kjempefint å kunne bruke sengen som sofa enten ferdig uttrekket eller satt sammen til sofa. Køye gjør det vanskelig å sitte og chille liksom. Eller evt 140 cm brede dobbeltsenger hvis du er bekymret for bredden. Vi er i hvert fall veldig glad for å ha gjort dette, og rommene brukes som oppholdsrom. Veldig godt å kunne spre oss litt innimellom.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 13:57   #20
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.463
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Vi er kjempefornøyde med hytten. Den er koselig når vi er få og funker strålende når vi er mange.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no