Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Går du når ditt barn er ferdig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-23, 09:15   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.499
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går du når ditt barn er ferdig?

Spinoff fra gruffetråden, der det var nevnt at foreldre gikk fra skoleavslutninga når deres barn hadde fått rose utdelt og var "ferdig".
Selv på en høytidelig seremoni som grunnskoleavslutninga er, gjør folk dette. Dette skjer hele tida, mer og mer, på omtrent alt av aktiviteter der barn er utøvere og foreldre er publikum.

Her er en aviskommentar etter barnekretsturnstevne forrige helg, der en far (og avisredaktør) etterlyser mer folkeskikk og respekt:
https://www.itromso.no/meninger/i/JQ...-om-folkeskikk

Sitat:

Jeg er heller ikke verre stilt i mitt hode enn at jeg faktisk også forstår at noen må forlate av ulike grunner, men det kan vel ikke gjelde hundrevis?

Kommentarer?


Sist redigert av -ea- : 20-06-23 kl 10:21. Årsak: småkorrektur
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no