Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Medlemskap i LO og forsikring

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-12, 15:12   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Medlemskap i LO og forsikring

Både jeg og mannen er medlem i LO og har forikring der. Det betyr jo at vi er dobbelt forsikret. Jeg mener å ha hørt at fordelen med det er at man ikke må betale egenandel. Jeg finne ikke noe om dette på sidene, er de noen som vet om dette stemmer?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 15:13   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemskap i LO og forsikring

Det har jeg nylig lest ett eller annet sted. Mulig det var inne på vilkårene for innboforsikringen?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 16:16   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemskap i LO og forsikring

Det stemmer for innbo-forsikringen. Dersom begge har den er det ingenting i egenandel.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 16:41   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemskap i LO og forsikring

Mobiltelefon er innbo, ja?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 20:43   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemskap i LO og forsikring

Ja.
Kan du ta det med deg er det innbo.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 21:23   #6
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Medlemskap i LO og forsikring

Stemmer det ja.
Veldig kjekt å ha når man har x-antall uheldige tenåringer med feks data under samme tak

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 21:37   #7
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemskap i LO og forsikring

Og da kan jeg informere om at den innboforsikringa ikke dekker uhell med mobiltelefon :erfart:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 21:51   #8
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Medlemskap i LO og forsikring

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Og da kan jeg informere om at den innboforsikringa ikke dekker uhell med mobiltelefon :erfart:

Men det mener jeg er forskjellig fra tilfelle til tilfelle.
Det er hvordan uhellet eller skaden oppsto som er det vesentlige.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 21:58   #9
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemskap i LO og forsikring

Ja, er det et uhell dekker den ikke, men skadet med vilje; dekker

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 23:39   #10
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemskap i LO og forsikring

Det høres rart ut. Min bror fikk nettopp kr 2000 for en iPhone som han mistet ved et uhell. Han trengte ikke engang å sende inn hverken telefon,kvittering eller bilde eller noe heller, det synes jeg var merkelig da. For telefonen kjøpte han brukt i fjor for kr 1000! Og det var LO's innboforsikring, uten egenandel pga at både han og samboeren er medlemmer.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 09:00   #11
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Medlemskap i LO og forsikring

Det hørtes rart ut for vi fikk igjen da eldste datt med det digitale apparatet sitt, og vi fikk det godkjent med en gang og pengene var på konto 2 dager senere.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:38   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemskap i LO og forsikring

Mulig jeg som tuller her nå når jeg tenker meg om
Tror kanskje vi forsøkte på reiseforsikringa siden egenandelen er 3000,- på LO-forsikringa

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 21:31   #13
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemskap i LO og forsikring

Takk for svar. Heldigvis informasjon jeg likevel ikke trengte. IPhonen ble liggende i vann som var sølt på kjøkkenbenken. En dag på varmekabler tørket den greit opp og den funka i går kveld.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no