Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ny luke til vaskemaskina

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-15, 18:50   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Ny luke til vaskemaskina

Trodde slike deler hold nesten lengre enn maskineriet, men i dette tilfellet stemmer i alle fall ikke det. Eller jeg vet egt ikke hvorfor jeg skulle tro det, men det kom uansett overraskende på at den var sprukket. Oppdaget her om dagen at luka plutselig var skjev og så det var blitt en sprekk i plastikken rett ved hengslene. I dag da jeg skulle vaske klær så falt luka av den ene hengslen via den sprekken i det jeg skulle lukke igjen. Fikk skrudd den opp slik at jeg fikk på plass hengslen, men om jeg åpner luka og holder den åpen vil den nok falle ut igjen. Det betyr at jeg trenger ny luke og har sett på nett at det finnes slike reservedeler. Men, jeg finner ikke for min maskin. Er det vanlig å greie å skaffe slike deler til vaskemaskiner, eller endrer de dørene for hver modell at det er helt tilfeldig hvilke maskiner man får skaffet til og ikke? Maskina er 5,5 år og faller dermed utenfor garantien, dessverre.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no