Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

[hage] Shopperaid til balkongen :hyper:

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-11, 21:39   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[hage] Shopperaid til balkongen :hyper:

Jeg har fått meg balkong igjen for første gang på 10 år - forrige gang hadde jeg takterrasse i Paris med tomatplanter og blomstererter og masse surfinia og blomkarse bortover et laaaaaaangt rekkverk og rundt et hjørne (og i mellomtiden har jeg hatt både 5 mål og 1 mål tomt)

Men nå altså til pers igjen - og jeg har gått på med krum hals. Nye hageputer til kurvstolene (2 firkantede nydelige mønstrede puter fra Miljøgården), og nye blomster (hhv surfinia, blodbeger (som er en ettårig klatreplante jeg virkelig elsker, den blir så stor og flott og er utrolig villig, trenger bare en potte lsm), agapanthus (den blå "kulete" saken - overvintrer, og blir stor og fin med litt omsorg), en stående fuchsia (dråpe, var egentlig på utkikk etter en dobbelt/fylt, men det fant jeg ikke så kjøpte en "vanlig" en som på bildet), hengelobelia, en aldeles nydelig liten fylt blåklokkesak, og urter. Og lys, og potter, og en hvit (!) gulvmatte jeg hadde til overs samt et quiltet teppe som lå innerst i et skap, og 2 kurvstoler. Det ble så fint!!

Blomstene (til inspirasjon, og stjælt fra nett):



m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no