Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

What's your cultural dealbreaker?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-14, 08:19   #101
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

FrP.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 08:23   #102
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kan ikke tenke meg at noen åndssnobber ville reagerer på at man vet at noen i Ole Ivars har gått på NMH. Hvorfor skulle det være det?

Her var det både informasjon om hvem som er låtskriver i Ole Ivars, og hvilken utdannelse han har - give me a break, lizm!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 08:25   #103
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

FrP.

Jeg blir heller litt nysgjerrig hvis ellers fornuftige mennesker sier de stemmer eller er medlem av FrP.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 08:29   #104
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Paolo Coelho som dealbreaker, som i at man ikke klarer å forholde seg til mennesker som leser bøkene hans? Altså, hvor snobbete går det an å bli?
Denne tråden får ikke frem det beste ved FP, for så vidt greit nok det.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 10:00   #105
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Jeg tror ikke jeg kommer på noen dealbrakere innen musikk og kultur. Det er klart, hvis noen sier at de liker svensk dansebandmusikk supergodt og gleder seg til neste sesong av Big Brother, så skjønner jeg jo at vi ikke har så mye til felles. Og hvis de begynner å snakke om alternativ behandling, så sier jeg rett ut at dette kan jeg ikke diskutere på høflig vis, men jeg nekter ikke å snakke med dem flere ganger av den grunn.

De eneste to virkelige dealbrakerne jeg kommer på i farten er rasisme og åpenbar kvinnediskriminering. (Det er mulig jeg rett og slett kan lage en sekkebetegnelse: "åpenbar diskriminering" og si at det er min dealbraker, forresten.) Slike folk gidder jeg ikke omgås, og det har hendt at jeg har gått i protest.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 10:05   #106
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Jo, og folk som skryter av å snyte på skatten, naske i butikker eller på annen måte opptre åpenbart uhederlig, mister jeg temmelig fort respekten for. Og det sitter nok i en stund også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 10:08   #107
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jo, og folk som skryter av å snyte på skatten, naske i butikker eller på annen måte opptre åpenbart uhederlig, mister jeg temmelig fort respekten for. Og det sitter nok i en stund også.

Jeg liker heller ikke seriemordere eller misbrukere. Nesten like lite som de som siterer Kahlil Gibran.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 10:08   #108
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Altså, jeg er åndssnobb så det holder, men jeg holder det da ikke mot folk at de har kunnskap om kuriosa? Jeg vet til og med at Aylar har gått medisinsk grunnfag. (Riktignok googlekunnskap etter at jeg måtte sjekke en fans iherdige påstand om at hun studerte medisin, som jeg innrømmer å ha nært en viss skepsis til. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 10:15   #109
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Om man krydrer språet sitt med setninger som:

- maten er så jævvla dyr i Norge
- de hælvetes bønna som suger penger fra staten
- dyr har ikke verdi/er ekle/lukter/bør ikke synes etc

Så er jeg relativt trygg på at dette er et menneske som neppe vil gi meg noe særlig positivt og skygger banen.
Folk som ikke liker dyr skremmer meg

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 10:18   #110
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Folk som ikke liker dyr skremmer meg

Jeg liker ikke dyr noe særlig. Jeg pleide å elske særlig katter og hester, men nå har jeg blitt allergisk og forbinder pelsdyr bare med noe jeg bør holde meg langt unna og som medfører smerte og ubehag.

Men jeg er ikke farlig psykopat av den grunn altså. (Jeg elsker slow-TV-lammingen da, hvis det er formidlende?)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 10:18   #111
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg binget også Jalna-bøkene.

Jeg også! Jeg har fått hele serien, og gleder meg til å se eldste kaste seg over dem. Hun liker de samme bøkene jeg gjorde og har samme hang til binging, hun leste alle Anne fra Bjørkely-bøkene på 6 uker i fjor og leser nå Ina-bøkene ustoppelig.

Når det gjelder danseband, så vil man kunne se at Bachs prinsipper for firstemmig koralsats er benyttet i store deler av skandinavisk dansebandkatalog. Bach er elsket fordi den måten å arangere på fungerer, folk elsker danseband fordi prinsippene er tidløse, men de vet ikke nødvendigvis hvorfor. Jeg liker dansebandmusikk når jeg skal danse, men stusser når jeg ser nabodamen hjemmefra har brukt dagen til å lytte til siste platen til Contrazt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 10:19   #112
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Kul

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Jeg mister veldig fort respekten for tradisjonelle do-gooders som overhode ikke har skrupler med å anbefale "vaskehjelpa" som både vasker hjem og klær for 150 kr timen cash. Mer en ofte er dette folk som kaller seg feminister og som selvfølgelig er imot sosial dumping. Men å lønne kvinner "utenfor" systemet er helt greit for de vil det jo selv.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 10:55   #113
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Er vi over på generelle dealbreakers? For jeg regner ikke politikk og ulovligheter som (pop)-kulturelle dealbreakers, akkurat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 10:57   #114
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er vi over på generelle dealbreakers? For jeg regner ikke politikk og ulovligheter som (pop)-kulturelle dealbreakers, akkurat.

Nei, du har selvsagt rett.

I så fall tror jeg ikke jeg har noen kulturelle dealbrakere. Og jeg sier som Acsa: det kan umulig stemme, så snobbete som jeg er.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 11:07   #115
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Det kommer jo an på hva vi mener med dealbreaker. Jeg svarte etter fortolkningen «Vi to blir aldri nære venner». Ikke «Du er jordens avskum».

Apropos Ole Ivars og musikkhøyskolen: Faren min er musiker i et elitært og særs musikksnobbete miljø, men så godt som alle som faktisk prøvde å leve av det, tok også jobber med artister de heller ville dødd enn eid en plate med. Faren min også. Det forhindrer ikke dansebandmusikk i å være en sjanger hvor så godt som all musikken er enkel og formulaisk. Skal ikke engang nevne tekstene.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 11:08   #116
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Om man krydrer språet sitt med setninger som:

- maten er så jævvla dyr i Norge
- de hælvetes bønna som suger penger fra staten
- dyr har ikke verdi/er ekle/lukter/bør ikke synes etc

Så er jeg relativt trygg på at dette er et menneske som neppe vil gi meg noe særlig positivt og skygger banen.
Folk som ikke liker dyr skremmer meg

Og i motsatt retning har man de som heller ville reddet en hund framfor et druknende barn o.l. De synes jeg er like skremmende.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 11:13   #117
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Og i motsatt retning har man de som heller ville reddet en hund framfor et druknende barn o.l. De synes jeg er like skremmende.

Ja, de er skumle de også :jepp:

Sitat:

Er vi over på generelle dealbreakers? For jeg regner ikke politikk og ulovligheter som (pop)-kulturelle dealbreakers, akkurat.

Det ble så ekskluderende for oss som ikke er på fornavn med en eneste kunstner og som ikke aner hva det er med den forfatteren på C (?)



(altså alle vi andre, som også er en del av FP og som ville havnet under raderen, fordi vi ikke er kultruelle nok, eller på rett måte)

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 12:05   #118
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Altså, jeg er åndssnobb så det holder, men jeg holder det da ikke mot folk at de har kunnskap om kuriosa?

En åndssnobb av det slaget jeg tenker på, ville ikke syntes at slikt var kuriosa. Men så var det det med definisjoner, da.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 12:28   #119
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Jeg sliter temmelig mye med danseband, men vil vel ikke helt si jeg mister respekten for folk om de liker det. Jeg er glad i både naboen og svigerforeldrene mine likevel. Av det som er nevnt i tråden er nok kanskje Paradise Hotel det som får meg til å rynke mest på nesa, jeg forstår virkelig ikke at noen gidder å bruke tid på sånt søppel. Og jeg har nok av guilty pleasures sjøl, men et sted går streken.

Av generelle ting er det vel også litt, jeg har lite å snakke om med den stereotype FrP-velgeren, og de kjenner man jo en del av, men det er jo ikke sånn at jeg ikke snakker med dem. (Jeg har et par gamle bekjente som jeg ikke gidder å få opp i nyhetsfeeden på FB, riktignok.) Men - jeg endte med å begrense tilgangen til en tidligere deltidsjobbkollega her for liten siden, etter noe heftig antivaksinepropaganda hun la ut, som jeg besvarte saklig og med kildereferanser. Etter at hun så redigerte eget innlegg og sletta halvparten av mine kommentarer gadd jeg ikke mer. Det gjør meg ingenting å være uenig og fortsatt ha en relasjon til noen, men når jeg blir sensurert - da kan det i grunnen være det samme. Jeg behandler vel stort sett folk med respekt inntil de er respektløse mot meg.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 10-05-14 kl 12:47.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 12:32   #120
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Men, serøst, hva er det med den forfatteren på C?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no