Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ansiktsmaske for fet hud

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-20, 12:35   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ansiktsmaske for fet hud

Datteren på 13 har fått oppheng på å ta ansiktsmaske. Og hun leser ikke på pakken før hun kjøper inn, så hun kjøper jo alle mulige typer. Hun har fet hud og en del kviser, og jeg har prøvd på en forsiktig måte å si at det er lurt å kjøpe hudpleieprodukter for riktig hudtype. Det vil hun ikke høre på. Jeg har sett på maskene hun kjøper at de fleste skal tilføre huden fuktighet. Er ikke det veldig dumt når man har fet hud? Blir ikke huden da egentlig bare verre?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-20, 13:14   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ansiktsmaske for fet hud

Hun bør vel heller bruke en maske som renser framfor en som fukter, skulle man tro.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-20, 13:21   #3
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ansiktsmaske for fet hud

Slik jeg har forstått det kan fukt være bra for fet hud, men ikke fett.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-20, 13:39   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ansiktsmaske for fet hud

Ja. Det kommer jo veldig an på hvilken hud man har. Man kan ha tørr hud samtidig som at den er fet og da har man bruk for fukt. Det er vel mer fete kremer og masker hun bør unngå.
Helt ærlig så er min erfaring at sånne masker har null effekt. Det eneste som fungerer for min hud er gode produkter og følge et regime med hudpleie.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-20, 15:55   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ansiktsmaske for fet hud

Jeg har fet men tørr hud, kjøper ansiktsmaske med fukt og huden blir så mye bedre etterpå.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-20, 16:15   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktsmaske for fet hud

Det trenger ikke være noe problem med masker som tilfører fuktighet, men det finnes mange masker som skal ha rensende og mattende egenskaper for fet og uren hud. Om de holder det de lover vet jeg ikke da, min datter har sikkert vært igjennom de fleste, jeg kan spørre henne om det er en spesiell type hun anbefaler.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-20, 17:02   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ansiktsmaske for fet hud

Min bruker vask, tonic og fukt for ung kombinasjonshud, det har hjulpet. I tillegg elsker hun masker, jeg har ikke helt kontroll på hva hun bruker. Men vet at hun bruker Origins kullmaske som vi deler, den er harmløs.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-20, 18:47   #8
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktsmaske for fet hud

Man vet man er preget av korona-situasjonen når man leser «ansiktsmaske for fer hund» og tenker at det får være måte på å være bekymret for viruset.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no