Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Norgestur i bil med telt?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-20, 09:49   #21
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Utendørs skjøteledning har vi. Kjøpte 5 m, er den lang nok?
Vi har ikke bord og stoler, men har stol-kit til liggeunderlagene og tenkte vi kan bruke plastkassene som bord.
Selv om det er grei bagasjeplass i bilen tror jeg kanskje ikke vi får plass til så mye mer...
Har også to piknikktepper som vi kan ha som teppe/underlag både i teltet og ute. De er vanntette.

Lurer på å ta med sofaputer i stedet for vanlige hodeputer siden de tar så mye plass. Får se når vi har pakket bilen hvor fullt det blir.

Det vi lurer litt på er om vi burde hatt en liten vifteovn el. Hvor kaldt blir det om kvelden? (Tenker ikke på når bi skal sove, vi har varme og gode soveposer. Men greit å slippe å sitte i soveposen hele kvelden.)

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-20, 09:56   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Liten vifteovn er lurt. Biltema har en som stopper om den velter til en hundrelapp. Kaldt når sola går ned, og tidvis ellers også i dette landet.

Om 5 meter holder avhenger av hvor nært strømuttak dere får plass. Der vi lå nå sist hadde det kanskje holdt, i alle fall om vi trakk teltet lenger bak, der vi lå sist gikk den derimot under vogna ved siden av oss og bak den der igjen (under var kortere og det var reisefølget vårt derfor var det greit, ellers selvsagt bak/rundt)

Vi har vel 20 meter eller noe sånn.

5 meter er ikke langt.

Bord er ikke nødvendig. En kan spise på piknikkteppe. Vi valgte det, og har også et par større stoler, men har ikke stol-kit til underlag da. Piknikkteppe ønsker jeg meg.

(mye av det vi drar med oss ville jeg ikke kjøpt for en engangs greie, men jeg håper å gjenta dette hver sommer)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-20, 13:19   #23
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Vi bytter kabelen, dumt om den er for kort, takk.
Og så kjøper vi den vifteovnen..

Jeg ser for meg 2 uker med regn og vind, så det meste annet vil være en positiv overraskelse.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 00:14   #24
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Anbefaler 25 meter kabel. Gjerne rød, for da ser du den i gresset. Vi sover på saueskinn oppå luftmadrassene. Vurderte reinskinn, men det ryr visst noe voldsomt så droppet det av den grunn.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 08:42   #25
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Har et saueskinn jeg kan ta med, godt tips.

Vi byttet til 25 meter, dumt å bli strømløs fordi vi tok med for kort kabel.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 08:50   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Den strømovergangen Malama nevner ville jeg også vurdert. Vi fikk leie den der vi var.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 09:23   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

De hadde en til salgs der vi var, men jeg hadde med en kjøpt hjemme.

De hadde ikke fyrstikker. Bare lighter. Som ikke er det helt beste for å tenne et gassbluss, men jeg tok med en tre-teskje, også kjøpte vi lange fyrstikker dagen etter. Vi har stormkjøkken/primus med gassbluss og i motsetning til gassgrill som jeg er veldig vant med, har jo ikke det en tenne-knapp... Fyrstikker er nå pakket sammen med kokekarene til neste gang.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 11:32   #28
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Fyrstikker ja, det må jeg kjøpe.
Jeg er litt spent på hvor full bilen blir...

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 11:52   #29
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Anbefaler ikke reinsskinn, de ryr noe sinnsvakt.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 13:32   #30
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Erfaringen min tilsier at hvor full bilen er når du drar, og tror at der ikke er plass til så mye som en fyrstikkeske ekstra.... Så står du der og skal stappe inn 2-3 handleposer med ting i tillegg til det du hadde da du dro...

I vårt tilfelle, mannen hadde ikke med seg bukse, det skyldtes revent sømmer på upassende sted og åpenbart ikke prioritet med hjemmekontor siden mars, så han endte med å kjøpe ny bukse på tur. Mellomste arver vanligvis to søppelsekker med klær hver sommer, jeg da at det får vi sende i posten i år. Det er ikke plass. Vel, vi får det senere, men hun endte med en liten pose klær ekstra likevel. Det gikk jo ikke i bagen hennes...

Vi fikk med oss 4 bursdagsgaver.

Vi hadde glemt varmeovn og mannen ombestemte seg ang vannkoker. Vi fant ikke overgangen til 230v fra 12 v på kjølebagen så vi trodde den lå igjen og kjøpte ny. Fant den da vi pakket ut hjemme, rett nok. Ungene fikk ikke lov å handle for feriepenger, men det ble da hvert sitt blad, noe godteri og et par solbriller.

En del av dette skyldes jo familieferien i forkant av campingen. Og campingen ble altfor kort. Menmen.

Jeg aner ikke hvordan vi skal få plass neste år. Vi må bare pakke enda mer kompakt.?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 13:52   #31
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Malama.

Vi kjøpte sykkelstativ som vi festet alle campingstolene på bak på bilen, så fikk vi plass til enda litt mer inni bilen/takboksen.
Jeg har også et excelark der jeg har kategorisert hva som skal ligge hvor i bilen, så det er relativt lett å pakke. Alle i familien får med seg maks et handlenett med klær hver, så det er bra at det er mulig å vaske klær på de fleste campingplasser vi besøker.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 14:24   #32
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Malama.

Vi kjøpte sykkelstativ som vi festet alle campingstolene på bak på bilen, så fikk vi plass til enda litt mer inni bilen/takboksen.
Jeg har også et excelark der jeg har kategorisert hva som skal ligge hvor i bilen, så det er relativt lett å pakke. Alle i familien får med seg maks et handlenett med klær hver, så det er bra at det er mulig å vaske klær på de fleste campingplasser vi besøker.

Vi begrenset til en 30 l bag hver. Men da for altså lang ferie, men med mulighet for klesvask. Men vi skulle ha ulvang og regnbukse og vanntett jakke, genser og tskjorte og badetøy, bukse og shorts. Og bagen skulle inneholde toalettsaker. Og vi hadde sandaler, sko og vanntett skotøy. Bl.a hadde vi jo bestilt biletter til hunderfossen på forhånd. Dagen før vi var der pøsregner det, men den dagen vi var der var det fint vær. Det kunne vi ikke vite før vi dro. (i fjor vasset vi i dyreparken i regnvær i 3 dager, det påvirket nok årets pakkeliste)

Vi har også sykkelstativ bakpå men der har vi 4 sykler. Så vi hadde en pose hjelmer også. Neste år skal de pakkes i den enkeltes bag, der tar de mye mindre plass siden de kan fylles med klær, ikke masse tomrom.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 18:12   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Vi pakker ytterklær og sko i Ikeaposer, bortsett fra det får hvert familiemedlem 30 liter.
Vi endte selvsagt med takboks.

Jeg synes bord er et must, men vi spiller blant annet spill som krever det, hadde feks med oss Scotland Yard, noe sikkert ikke alle prioriterer på ferie.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 18:17   #34
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Jeg syns også bord er noe men må ha, for denne kroppen liker ikke godt å sitte på bakken over lengre tid, spill eller ikke. Men man finner jo greie (f.eks. sammenrullbare) bord som ikke tar mer plass enn en liten campingstol, så det trenger jo ikke ta så stor plass.

(Selv syns jeg jo at bord, stoler, kjøleskap, kjøkkenskap, gitar, taklampe, avlastningsbord og puff er noe man må ha på camping, så jeg tror ikke man skal gå for mine må-ha greier )

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 18:28   #35
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Takboks måtte vi også ha, den rommet tre liggeunderlag og tre soveposer og to bagger. Teltet vårt tar svær plass. Derved trangt om plassen så brettspill utgikk, vi hadde med en kortstokk. Som ikke ble brukt, ungene var ute til det var leggetid og da var det mørkt og snart leggetid for oss også. Lampen tok kvelden så vi må ha en bedre enste runde. Vi dro ikke mot midtnattsola da.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 18:36   #36
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Anbefaler 25 meter kabel. Gjerne rød, for da ser du den i gresset. Vi sover på saueskinn oppå luftmadrassene. Vurderte reinskinn, men det ryr visst noe voldsomt så droppet det av den grunn.

3 av 3 Blånnbarn vil ikke se den. I fjor på utendørs håndballturnering hadde de markert 6-meter med rustrød spray. Så da treneren ropte oppgitt til mellomste: Ser du ikke streken? Så svarte han sannferdig: Nei...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-20, 23:56   #37
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Nå er bilen pakket, og den er sprengfull. Og da er ikke toalettsaker tatt med enda.

I ren desperasjon begynte vi å Google utleie av takboks, men å få tak i det en lørdag i fellesferien er jo selvsagt dødfødt så vi må klare oss uten. Vi har leiebil mens vi venter på mannens nye bil så det er ikke noen vits i å kjøpe.

Men det går nok. Vi får stappe koffertene ( ) enda fullere så vi får komprimert enda mer.
I morgen bærer det nordover.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-20, 00:12   #38
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Vi vurderer å kjøpe en liten tilhenger.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-20, 00:20   #39
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Vi kjører innom Biltema i morgen tidlig og ser om vi får tak i en takboks som passer. Greit å få lagt alt av soveposer, pledd, liggeunderlag etc i den. Ser at det koster like mye å leie, og da har vi. Takboksen ser ut til å være universal så da er det evt bare lasteholder vi må bytte ut på ny bil.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-20, 00:55   #40
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norgestur i bil med telt?

Vi dro også på årets sommerferie med takboks!

Vi hadde med fullt campingutstyr i tillegg til ferieklær dornalr fra tropesommer til vanlig sommer til fjellturer i minusgrader, så det var mye bagasje i den bilen!

God tur!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no