Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vinterparka til voksen størrelse ungdom?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-19, 14:06   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken vinterparka til voksen størrelse ungdom?

Har lyst å gi sønnen på 15 vinterparka til jul. Han går rundt i en tynn dunjakke hele vinteren. Han er happy med det han, men jeg syns han trenger en tykkere jakke til de kaldeste dagenen, og gjerne en som han kan bruke også i alpinpakken. Han er 185 cm høy, så det er voksen størrelse parka han trenger.

Noen som har forslag? Hva er "kult" nok til at en 9-klassing vil gå med det. Men ikke vulgært lukseriøst. Prisen er ikke så viktig, siden jeg tenker at den kan brukes i uendelig lang tid fremover.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-19, 17:44   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vinterparka til voksen størrelse ungdom?

Phoenix? Gutta her har hatt klær derifra i alle år da vi får tak i til fin pris. Jakkene er kuule og kan fint brukes som jakke ellers.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-19, 22:32   #3
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Hvilken vinterparka til voksen størrelse ungdom?

Helly Hansen. Kjøpte nettopp en fin vinterparkas derfra. Den er både varm og vanntett.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no