Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-09, 20:48   #21
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Når jeg kommer på det, kanskje 2-3 ganger i året;-)

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 20:52   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Jeg har selvsagt ikke bakgrunnsbilde.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 21:10   #23
valborg
Superaktiv
 
valborg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 345
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Aldri. Mannen skifter ganske ofte på familiens PC. Aner ikke hva vi har nå, likeglad. (Sjekker, noe "kult grafisk i grønt og blått"). På mobilen har jeg et to år gammelt bilde av de to eldste barna. Det er koselig. Må kanskje oppdatere det med minstemann snart, få trykket alle tre inn i den lille ruta.

__________________
02, 04, 08
valborg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 21:14   #24
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Aldri.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 21:15   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Aldri. Velger et når jeg innstallerer ny pc, og slik forblir bakgrunnen. Har nå et ensfarget blått standard HP bilde.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 21:27   #26
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Her i huset er det 10-åringen som stadig bytter bakgrunnsbilde på begge hjemme-pcene

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 21:29   #27
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Veldig ofte.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 21:36   #28
Hønemor!
Superaktiv
 
Hønemor! sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 430
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Før EK ble født; sjelden. Nå skifter jeg kanskje en gang i måneden eller annenhver måned. På telefonen skifter jeg sjeldnere. Tror det bildet har vært der siden sensommeren.

__________________
EK 13.05.08
Hønemor! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 22:13   #29
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Bruker dette programmet som veksler mellom bilder jeg har liggende i en katalog, samt kan sette opp mange bilder samtidig i "mindre bilder". Kjekt program som tar lite ressurser. Kan også legge kalender m.m. på bildene, hente bilder fra Flickr m.m.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 22:22   #30
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

På mitt "leketøy" som mannen kaller jobb-laptopen min - aldri. Der har intern-it lagd inn en bakgrunn som jeg har beholdt.

På hjemmepc'n vår bytter vi innimellom.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 22:29   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Aldri. Jobben har bestemt hva jeg skal ha, og det må jeg bare finne meg i.
På den stasjonære bytter jeg i teorien av og til, sånn bortsett fra at den ikke har vært i bruk siden i fjor en gang.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 22:38   #32
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Gidder ikke bytte så ofte. Har stort sett programer åpne og ser sjelden på bakgrunne likevel. Blir vel sånn omtrent en gang annenhvert år eller noe i den retningen.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!

Sist redigert av Lucifer : 24-04-09 kl 22:38. Årsak: Maange stavefeil.
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 22:43   #33
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Bytter støtt og stadig.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 22:55   #34
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Aldri. Nå har jeg Hannah Montana, så dere kan jo tenke dere hvem som bytter her i huset.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 23:43   #35
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Skifter vel ca. en gang i måneden, mellom forskjellige bilder av ungene.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 00:32   #36
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Her i huset er det 10-åringen som stadig bytter bakgrunnsbilde på begge hjemme-pcene


Bytt ut med 11 åringen så er det akkurat slik her også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 00:44   #37
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Bakgrunnsbilde?

Og vær så snill og ikke si dataen. Det høres så teit ut.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 01:30   #38
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Kommer alt an på hvilket bilde jeg har.

Nå har jeg et bilde av luis Royo som jeg er veldig fornøyd med. Har hatt det i lange tider nå, og kommer nok til å ha det lenge fremover også.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 07:31   #39
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Jeg bruker ikke egendefinert bakgrunnsbilde. Jeg kommer direkte inn i forrige økt og allerede åpna faner når jeg logger på, så jeg har ikke brydd meg med å legge bilde av barn, svin eller natur og sånt.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 08:06   #40
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du bakgrunnsbilde på dataen?

Jeg bruker ikke bakgrunnsbilde, jeg har vanligvis alltid å ha minst ett maksimert vindu oppe.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no