Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen som har erfaringer med iPhone?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-09, 10:54   #1
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Noen som har erfaringer med iPhone?

Noen som vil dele erfaringer med meg.
Mnd beløpet, går det til bruk?

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 08:37   #2
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Tenkte å kjøpe meg iPhone

Ingen som har Iphone eller?

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 09:08   #3
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har erfaringer med iPhone?

Det er flere som har iPhone her, tråden din har nok bare forsvunnet litt i mengden.

Jeg er rimelig fersk iPhone-bruker, og er til nå veldig fornøyd. Jeg ville ha stor touch-screen med brukergrensesnitt som reagerte raskt, og jeg ville ha enkel surfing på nett. Og det syns jeg at jeg har fått. Bruken er dekket av arbeidsgiver, så der har jeg ingen erfaringer å dele. (Men det blir nok en god del datatrafikk, ja.)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 10:34   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har erfaringer med iPhone?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg er rimelig fersk iPhone-bruker, og er til nå veldig fornøyd. Jeg ville ha stor touch-screen med brukergrensesnitt som reagerte raskt, og jeg ville ha enkel surfing på nett. Og det syns jeg at jeg har fått. Bruken er dekket av arbeidsgiver, så der har jeg ingen erfaringer å dele. (Men det blir nok en god del datatrafikk, ja.)


Helt enig med torsk i alt!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 10:52   #5
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har erfaringer med iPhone?

iPhone er en strålende dings. Det som fungerer minst bra på den er vel faktisk akkurat telefondelen (jeg har til tider hatt litt rare lyder på linjen). Men det er bare en ting og si og det er løp og kjøp. Og jeg hater vanligvis Apple-produkter.
Med mindre du sitter og streamer videoer fra Youtube over mobilnettet hele dagen skal det godt gjøres og bruke opp månedsabonnementet på datatrafikk, i hvertfall på det mellomste abonnementet som jeg her. På den siste måneden har jeg sendt og mottatt ca 70 MB med data. Du kan forresten hele tiden så på telefonen hva du har brukt så da har litt kontroll.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 17:41   #6
LilleBlåklokke
Nybegynner
 
LilleBlåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 5
LilleBlåklokke har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har erfaringer med iPhone?

Samboeren min har iPhone og er veldig fornøyd. Den reagerer stort sett raskt og er super å bruke på nettet og som mp3spiller. Det er god lyd i den også
Det eneste han klager på er at det er vanskelig å skrive melding med den. Han synes at tastaturet som kommer opp er for lite. Men han har store mannefingrer så det har sikkert noe å si

LilleBlåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:32   #7
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Noen som har erfaringer med iPhone?

Takk for innspill, får liksom ikke bestemt meg.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no