Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Trenger tips til aktiviteter på juletrefest!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-08, 14:24   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger tips til aktiviteter på juletrefest!

Vi i FAU skal arrangere juletrefest i barnehagen. Vi skal ha møte i dag, og da regner jeg med at vi må finne ut av hvilke aktiviteter vi skal ha for barna. Det vil være barn der fra 1-6 år. Vi har ordnet slik at det kommer julenisse. Det er pyntet juletre i lokalet, så vi får vel ta en runde rundt det tenker jeg.

Ellers er jeg veldig blank på aktiviteter man kan ha på en slik tilstelning. Må vel dele inn for ulike aldersgrupper tenker jeg. Trenger tips!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 14:48   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til aktiviteter på juletrefest!

Anyone?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:09   #3
Nuta
tittel -en, titler
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Sv: Trenger tips til aktiviteter på juletrefest!

Juletrefest er vel stort sett å synge, spise kaker og gå rundt juletreet? Jeg har ikke vært med på at det er noe særlig aktiviteter der bortsett fra noen underholdningsnummer fra elevene.

__________________
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted"
Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:14   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til aktiviteter på juletrefest!

Jeg sitter med hovedansvaret jeg også, men det blir ikke noen aktiviteter annet en julenisse, gå rundt juletre, synge og selge lodd. Da har de to timene gått.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:30   #5
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til aktiviteter på juletrefest!

Vi hadde en tryllekunstner på besøk som brettet ballonger til alle ungene, han opptrådde senere som julenissen. Syns nesten det ble for mye. ungene har ofte mer enn nok med å leke sisten rundt juletreet....

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:38   #6
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Trenger tips til aktiviteter på juletrefest!

Hos oss skal det også være tryllekunstner.. Ser ikke helt vitsen men... Blir sikkert bra.

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 17:47   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til aktiviteter på juletrefest!

Supert! Takk for at dere klarte å få meg til å se at to timer nok kommer til å gå som en røyk. Vi har en som spiller piano (og synger tror jeg) så barna får gått rundt treet, så blir det pølser, kaker, gløgg og diverse. Og nissen kommer til slutt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 17:54   #8
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger tips til aktiviteter på juletrefest!

Jeg har samme problemstillingen, men vi har landet på to aktiviteter:

-Vi kjøper inn masse sånne tynne ballonger som kan lages om til dyr\sverd osv..også leder en voksen alle mens foreldrene hjelper barna til å lage noe til hver.

- Binder vanlige ballonger på bena til barna (deler inn i ulike aldersgrupper), så skal barna prøve å sprekke ballongene til de andre. Den som står igjen til slutt har vunnet.

I tillegg skal barnehage- barna synge for de fremmøtte to sanger som de lærer i bhg i forbindelse med besøk i kirken.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no