Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-08, 19:35   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Det lurer jeg på.

Stemningsbilde!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:38   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Jeg tror nok vi blir hjemme hos oss selv i år, jeg, mannen og barna.
Jeg har lyst skape egne tradisjoner, og jeg har lyst til at julaften skal være stemningfull og koselig.

Vi er jo tre søstre med familie, som bor ganske nærme. Så nå har vi prata om at mamma og pappa bare kan "rotere" mellom oss tre i årene fremover. Svigers kommer nok en tur i år og, men ikke på julaften.

Jeg tror det blir ribbe på julaften. Har iallefall kjøpt inn til det. Så håper jeg mamma og pappa serverer svinestek senere i jula. Dessert blir det is kanskje? Det liker iallefall alle.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:40   #3
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Hjemme i nytt hus sammen med mine foreldre. Gleder meg til å feire her hjemme og slippe å farte rundt mellom foreldre og ha dårlig samvittighet.
Nå har vi sagt at de som vil komme til oss er hjertlig velkomne. Så får de bestemme selv..

Enda godt noen hadde lyst da...
Hvis ikke kunne det blitt kjedelig oppi lia her.... Jeg, gubben og katten..

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:42   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Enten hjemme hos oss selv, eller hos mine foreldre.
Jeg håper det blir her, selv om det blir mye styr. Det er noe herk å skulle ha med seg pikk og pakk hjem, og mamma skal holde familiefest 1. juledag, så jeg tenker at hun fortjener fri på julaften. Eller så kan hun mer enn gjerne fikse til her hos oss.



Argumentet for å være hos mamma og de: Stakkars lille valpen ...
At de har et barnebarn, skal jeg faktisk minne dem på mange mange ganger. Den der lille kjøteren slipper unna med alt bare fordi han er så skjønn. De kan ta ham med.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:42   #5
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg tror nok vi blir hjemme hos oss selv i år, jeg, mannen og barna.
Jeg har lyst skape egne tradisjoner, og jeg har lyst til at julaften skal være stemningfull og koselig.

Vi er jo tre søstre med familie, som bor ganske nærme. Så nå har vi prata om at mamma og pappa bare kan "rotere" mellom oss tre i årene fremover. Svigers kommer nok en tur i år og, men ikke på julaften.

Jeg tror det blir ribbe på julaften. Har iallefall kjøpt inn til det. Så håper jeg mamma og pappa serverer svinestek senere i jula. Dessert blir det is kanskje? Det liker iallefall alle.


Åååh, det høres kjempekoselig ut å feire som familie!!!
Gleder meg masse til det selv jeg også

Da må du jo ha kjole

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:44   #6
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Vi skal feire jul hjemme i nyoppusset hus. Dvs. det er mulig vi feirer hjemme hos mine foreldre, men det avhenger av min mors helse. Vi feirer sammen mine foreldre og min bror med samboer.
Vi spiser pinnekjøtt ( ), og heldigvis giftet jeg meg med en sunnmøring. Dermed slipper vi teite tradisjoner med ribbe annenhvert år.

Ja, også kommer nissen selvfølgelig.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:45   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Enda godt noen hadde lyst da...
Hvis ikke kunne det blitt kjedelig oppi lia her.... Jeg, gubben og katten..

Ellers hadde dere vært hjertlig velkommen til oss!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:45   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.




Argumentet for å være hos mamma og de: Stakkars lille valpen ...
At de har et barnebarn, skal jeg faktisk minne dem på mange mange ganger. Den der lille kjøteren slipper unna med alt bare fordi han er så skjønn. De kan ta ham med.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:46   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Vi skal feire jul hjemme i nyoppusset hus. Dvs. det er mulig vi feirer hjemme hos mine foreldre, men det avhenger av min mors helse. Vi feirer sammen mine foreldre og min bror med samboer.
Vi spiser pinnekjøtt ( ), og heldigvis giftet jeg meg med en sunnmøring. Dermed slipper vi teite tradisjoner med ribbe annenhvert år.

Ja, også kommer nissen selvfølgelig.


Jeg er gift med en Romsdaling - og han liker ikke pinnekjøtt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:46   #10
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Ja, glemte å nevne at vi spiser ribbe på julaften! Går det an å spise noe annet den kvelden da?

Og siden mamma og pappa feirer her regner jeg med at mamma tar ansvaret for maten.. Må kanskje følge med litt da, tilfelle jeg trenger det til neste år....

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:47   #11
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Vi feirer hjemme hos oss selv- det har vi gjort siden vi fikk barn. Foreldrene mine og svigers feirer hos oss annethvert år. Begge bor 10 min unna oss.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:47   #12
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ellers hadde dere vært hjertlig velkommen til oss!

Takk for det kjære

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:48   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Ja, glemte å nevne at vi spiser ribbe på julaften! Går det an å spise noe annet den kvelden da?

Og siden mamma og pappa feirer her regner jeg med at mamma tar ansvaret for maten.. Må kanskje følge med litt da, tilfelle jeg trenger det til neste år....

Jeg klarte fint å lage ribbe både i fjorfjor og i fjor!
De ER jo superenkelt.

For meg er jo svinestek julematen.. Men jeg overlever.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:49   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Vi feirer hjemme hos oss selv- det har vi gjort siden vi fikk barn. Foreldrene mine og svigers feirer hos oss annethvert år. Begge bor 10 min unna oss.

Det er sånn jeg også vil ha det.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:49   #15
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Vi blir hjemme julaften, det har vi jo vært siden Mazungen ble født (og egentlig 2 år før det). Jeg synes barn skal få feire jul der de forbreder den. Aller helst høytid hjemme.

Alle besteforeldre har vært hjertelige velkommne hit, jeg vil ikke legge føringer der. Etter Mazungen ble født har vi vært
1 år ar år alene, (far turte ikke si nei til en annen så de var der)
2 år med begge mine foreldre, svigermor og kjæresten, svoger, min søster og sønn. (far insistert, jeg trodde ikke de kom)
3 år med svigermor, kjæresten og svoger (min mor hos min bror, far død)
4 år med med moderen, svigermor, og mannen
5 år med bare svigermor og kjæresten

I år, Mazungens sjette jul blir det som i fjor tenker jeg. Svogeren er allergisk mot jul hos oss tror jeg.

Neste år blir vi nok bare tre. Vi er nok velkommen hos annen familie men det er ikke aktuelt nå.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:50   #16
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Vi feiret hjemme hos oss i fjor, og hadde tenkt at det skulle bli en ny tradisjon. Men så er det sånn at jeg er fullstendig utslitt etter å ha fullført videreutdanning ved siden av jobb og familie nå at jeg rett og slett ikke orker tanken på å lage til jul hjemme. Svigermor er verdens beste og skjønte det rimelig kjapt, så vi er invitert til dem i år.

Det er alltid hyggelig å feire jul hos dem, så det blir kos. Dessuten har vi bestemt oss for å ikke ta med alle gavene til ungene ut dit (vi blir 10stk på julaften, og vi bruker veldig lang tid på gavene). Våre unger er bare fire og to, så det blir for mye for dem på en gang. De får heller kose seg med noen pakker hjemme førstedagen.

Vi har ribbe på julaften, og 1.juledag skal vi til pappa og spise pinnekjøtt.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:50   #17
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er gift med en Romsdaling - og han liker ikke pinnekjøtt.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:50   #18
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Ja, glemte å nevne at vi spiser ribbe på julaften! Går det an å spise noe annet den kvelden da?

Det går ikke an å spise ribbe på julaften. Heldigvis var min mann lett å omvende på det punktet! Det blir hjemme alene-jul for oss, for første gang. Eller, alene og alene, vi to, Storesøster og to katter. Og kanskje forhåpentligvis muligens en lillesøster også!

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:50   #19
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Hjemme hos mine foreldre, 18 stk blir vi!

Ribbe og pinnekjøtt skal vi spise fordi enkelte er sær. Eh neida, eller kanskje litt. Vi har bestandig spist ribbe men så kommer søstra til mamma med familie og der blir det nemlig ikke jul uten pinnekjøtt, så da skal det selvfølgelig serveres begge delene.

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:53   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?

Dette er første julen etter vi flytta ifra hverandre. Og Poden skal være sammen med Pappan sin og hans familie.

Jeg skal feire med familien min som består av mamma, papppa, søster, svoger, deres to barn, og muligens en onkel.

Jeg tror det blir veldig rart å feire julaften uten Poden.
Jeg gruer meg ikke, og jeg er ganske sikker på at jeg får en veldig fin kveld, siden jeg er en veldig julete person uavhengig av barn eller ikke barn. Men jeg tror det blir rart og merkelig, og ganske tydelig inni meg at en plass er tom på en måte. Men jeg fokuserer/tenker heller på at jeg kan ta noen pils til juleribba uten dårlig samvittighet, og jeg kan sitte oppe halve natta og spille spill, (uten å tenke på at jeg må opp kl 6) slik de voksne pleier hos oss på julaften.

Jeg vet Poden kommer til å kose seg masse med pappan og farmor-gjengen. Det er bare det at min familie selvsagt er mye koseligere å feire jul med.

1. juledag kommer Poden, Stesnuppa og Exbo opp til min mor og spiser juledagsbrunsj der. Det blir koselig.

Resten av jula deler vi nok Poden litt imellom oss etter hvert som vi vet hva vi skal når. Jeg har ingen andre planer enn julaften og 1. juledag enda.

Vi spiser Ribbe på julaften. Noe annet hadde tatt seg ut.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no