Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Urimelig dyre julegaver?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-08, 19:42   #41
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Vi kjøper aldri julegaver til over tusenlappen annet enn om vi skal kjøpe noe nødvendig utstyr til oss selv eller barna. Vi handler for ca. 200 til søsken, tantebarn og foreldre.
Siden vi har lagt oss på en moderat linje så hender det at vi avtaler oss i mellom og går sammen om å kjøpe en større ting sammen. Dette synes jeg er veldig greit.

Jeg synes det er greit å få vite hva folk ønsker seg. Jeg har en helt elendig oppfinnsomhet når det gjelder gavekjøp. Jeg foretrekker også at brudepar har detaljerte ønskelister slik at jeg kan gå inn på en butikk, peke ut for det beløpet jeg vil gi og være ferdig med det.

Jeg ville blitt litt himmelfallen om jeg mottok ønskelister med dyre ønsker fra folk i slekta mi, men det er en ganske utenkelig tanke i grunnen siden vi har en slags overenskomst i forhold til gavekjøp.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:45   #42
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Jeg tenkte jeg skulle gi barnehagebilde (innrammet) av ungene til besteforeldre og oldeforeldre, men jeg må si jeg ble usikker på om jeg var kjipern da svigerinna mi spurte om vi ville være med på å kjøpe moccamaster til svigermor til jul. Ikke for det, spleisen er jo grei nok den, men innrammet bilde av ungene kostet jo litt det også, og hun var klar over at det var det vi hadde tenkt å gi...

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:53   #43
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Jeg til mannen: "hva ønsker du deg til jul da?"
Mannen: "tja, superundertøy, boxere, ullsokker og sånn.. verktøy får jeg jo ikke uansett! "

Så om noen har tips om hva jeg KAN kjøpe til mannen, rop ut!
Jeg har kjøpt tidligere da, og han HAR jo så enormt mye!! Så jeg vet jo ikke hva han trenger vel.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:54   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Opprinnelig lagt inn av MiaPia, her.

Jeg tenkte jeg skulle gi barnehagebilde (innrammet) av ungene til besteforeldre og oldeforeldre, men jeg må si jeg ble usikker på om jeg var kjipern da svigerinna mi spurte om vi ville være med på å kjøpe moccamaster til svigermor til jul. Ikke for det, spleisen er jo grei nok den, men innrammet bilde av ungene kostet jo litt det også, og hun var klar over at det var det vi hadde tenkt å gi...


Akkurat som hos oss det... Ang kjøkkenmaskina til mamma og pappa. Ble litt ekstra på Tussilago, som hadde kopiert opp bilde av litjtausa til jul. Men hun sa det var ok da.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 19:59   #45
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Jeg tenker at til oldeforeldre er bare bilde veldig greit, men jeg er noe usikker på besteforeldrene, eller dvs jeg var egentlig ikke det før den jækla moccamasteren ble et tema

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:04   #46
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Først:
Ja, jeg har laget ønskeliste. Men det er strengt tatt bare til min mor, som er innkjøpsansvarlig for halve slekta, og det gjør jobben lettere for henne. Det er altså ønskeliste på forespørsel. Samtidig er det greit å vite hva vi skal svare når noen spør, og det gjelder både liten og stor.

Ellers er jeg en av de som nekter plent å bruke millioner på julegaver, jeg husker i fjor der det var noen som ble intervjuet på radioen og de hadde brukt mangfoldige tusener i gaver og jeg holdt på å dåne.
Jo mindre jeg kan bruke, jo bedre. Det betyr ikke at jeg kjøper ræl, men at jeg heller begynner tidlig og gjør et kupp her og der.
Poden får f.eks. lego til jul. Det ble kjøpt på halv pris i juni, og dermed kan han få en brannstasjon i stedet for en legobil, liksom. I tillegg har jeg alle intensjoner om å kjøpe ski til ham, og det koster. Men det får det bare gjøre; det er en nyttig ting og det kan gå i arv, så det teller ikke. I tillegg er han tross alt enebarn, så da bruker jeg lett mer penger på ham om det er noe han trenger.
Mannen og jeg har ikke gjort noe avtale enda, men jeg tror vi skal kjøpe Rock Band til Wii-en sammen, så da blir det jo 1500 kroner, men det går jo til oss begge ...
Mine foreldre og svigerforeldre får ikke så mye, de har alt og kjøper seg det de trenger, men det blir nå i hvert fall en kalender fra poden eller noe.
Jeg har et fadderbarn, hun kjøper jeg det jeg vil til. De årene jeg har hatt dårlig råd, så har hun fått lite, nå som jeg har råd, så tar jeg igjen. Vi er tre kusiner som er fadder til en attpåkusine, så noen ganger går vi sammen om noe fint og fancy om det er en av oss som kommer på noe lurt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:05   #47
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg til mannen: "hva ønsker du deg til jul da?"
Mannen: "tja, superundertøy, boxere, ullsokker og sånn.. verktøy får jeg jo ikke uansett! "

Så om noen har tips om hva jeg KAN kjøpe til mannen, rop ut!
Jeg har kjøpt tidligere da, og han HAR jo så enormt mye!! Så jeg vet jo ikke hva han trenger vel.

Kan du ikke kjøpe verktøy, hvis det er det han ønsker seg?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:07   #48
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Jeg har blitt uvenner med min svigerinne som liker å få det til å se ut som om hun har mer penger enn hun har, flere år på rad nå. Jeg NEKTER å bli med på rådyre gaver til mine foreldre f.eks. Om det trenger en ny moccamaster, eller stereoanlegg m/dvd-spiller til å ha på hytta, så kan de kjøpe det selv. Det skjer ikke at jeg bruker 500 + på foreldrene mine. Det har vi ikke hatt råd til, og jeg prioriterer bare ikke dem når det kommer til julegaver. De har mer enn nok penger selv.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:08   #49
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Kan du ikke kjøpe verktøy, hvis det er det han ønsker seg?

Ja, jeg har jo lyst. Men jeg har liksom ikke lyst kjøpe noe han VET hva er?! Og siden jeg har litt lite peil, blir det litt vanskelig..

Men nå så har jeg laget tråd på det, og forventer mange gode tips.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:09   #50
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har blitt uvenner med min svigerinne som liker å få det til å se ut som om hun har mer penger enn hun har, flere år på rad nå. Jeg NEKTER å bli med på rådyre gaver til mine foreldre f.eks. Om det trenger en ny moccamaster, eller stereoanlegg m/dvd-spiller til å ha på hytta, så kan de kjøpe det selv. Det skjer ikke at jeg bruker 500 + på foreldrene mine. Det har vi ikke hatt råd til, og jeg prioriterer bare ikke dem når det kommer til julegaver. De har mer enn nok penger selv.

Jeg synes det er tull å kjøpe for mer enn hva man lyster til / har råd til. For vår del så er det nå sånn at vi barna tjener mer enn mamma og pappa, begge er for tiden sykmeldt også, og har ikke SÅ mye å rutte med. Så da synes vi det er kjekt å kjøpe noe vi ser de trenger. Istedet for noe annet ræl.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:12   #51
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Vi er nok helt enige, guniss.
Jeg har ingenting i mot å bidra til noen som trenger det, men sånn som det er nå, så gjør ikke mine foreldre det.

(Min mor endte med å bli litt grinete da de fikk ny kaffetrakter for å ha på hytten, de hadde nemlig kjøpt seg ny hjemme og skulle ta den gamle derfra på hytten. Den gamle var ikke gammel engang. Med andre ord endte de med en kaffetrakter for mye, som de nå har plassert hos oss slik at de kan få kaffe her. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:13   #52
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

I fjor ble det jo laget en poll på hvor mye FP folka brukte på julegaver, til sammen. Det ble en grusomt stor sum!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:22   #53
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Julegaver er egentlig litt vanskelig. Mannen og jeg har satt en fast sum til alle og vi holder oss stort sett til denne, uansett hva andre mener. Og vi flagger heller ikke hva vi bruker på den enkelte. I år har jeg gitt muntlig beskjed til hele familien, på begge sider, at vi ønsker oss deler til et hverdagsservise, samt hvilken størrelse ungene bruker i klær. Ut over det opererer jeg ikke med ønskelister.

Vi bruker gjerne litt ekstra på svigermor og mamma, ikke minst fordi de stiller utrolig mye opp for oss på mange måter, og det derfor er hyggelig å gjøre litt ekstra for dem.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:28   #54
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Urimelige dyre julegaver??

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Kanskje søsteren din tenker omvendt: at hun har lyst til å bruke litt ekstra på deg siden hun vet at du ikke har verdens beste råd for tiden.

Hvis søsteren din er normalt snill og oppegående, så synes jeg du skal være raus overfor henne og la henne skjemme deg bort litt akkurat nå. Hvis hun ligner litt på deg (og har bedre råd), så tipper jeg at hun verken ønsker eller forventer at du skal gjenggjelde gaven hennes, og i alle fall ikke på en-til-en-basis. Om noen år er situasjonen en annen, og da kan du ta henne med på noe morsomt eller gi henne noe pent til jul som takk for omtanken da du hadde dårlig råd.

Veldig enig med det.

Om jeg var søsteren din og valgte å skjemme deg litt bort i en vanskelig tid, tror jeg at jeg hadde blitt veldig lei meg om det hadde resultert i at du hadde kjøpt noe til gjengjeld som du ikke hadde råd til.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:28   #55
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Opprinnelig lagt inn av MiaPia, her.

Jeg tenkte jeg skulle gi barnehagebilde (innrammet) av ungene til besteforeldre og oldeforeldre, men jeg må si jeg ble usikker på om jeg var kjipern da svigerinna mi spurte om vi ville være med på å kjøpe moccamaster til svigermor til jul. Ikke for det, spleisen er jo grei nok den, men innrammet bilde av ungene kostet jo litt det også, og hun var klar over at det var det vi hadde tenkt å gi...

Hos oss var det litt omvendt. Vi fikk tilbud om å være med på en spleisegave, men takker nei da vi allerede har kjøpt noe. (Som var til den summen vi hadde bestemt oss for/ hadde råd til, som jeg også nevnte.) Men tror dere ikke dette mennesket fortsatte å mase om vi ikke likevel kunne bli med på spleisegaven?!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:44   #56
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Bokormen: Hva skal man gjøre med slike mennesker da?

Vi holder oss til gaver for rundt 200 kr per niese/nevø. De får så mange gaver at alt drukner i det store havet og ingenting blir lagt merke til. Slik føles det iallefall, mulig jeg tar feil? Siden de voksne fortsatt insisterer på å kjøpe til hverandre, så får de for litt mer, da de iallefall klarer å se og verdsette det de får. Håper jeg.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:03   #57
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.095
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Guniss: Har han trykkluftkompressor? Det er det som gjelder i år her i området .

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:12   #58
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Guniss: Har han trykkluftkompressor? Det er det som gjelder i år her i området .

Feil tråd eller?
Jeg vet ikke hvilken kompressor han har, men jeg vet han har en som han har brukt ofte. Og jeg er ganske sikker på et er trykkluft.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:43   #59
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.095
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg til mannen: "hva ønsker du deg til jul da?"
Mannen: "tja, superundertøy, boxere, ullsokker og sånn.. verktøy får jeg jo ikke uansett! "

Så om noen har tips om hva jeg KAN kjøpe til mannen, rop ut!
Jeg har kjøpt tidligere da, og han HAR jo så enormt mye!! Så jeg vet jo ikke hva han trenger vel.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ja, jeg har jo lyst. Men jeg har liksom ikke lyst kjøpe noe han VET hva er?! Og siden jeg har litt lite peil, blir det litt vanskelig..

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Feil tråd eller?
Jeg vet ikke hvilken kompressor han har, men jeg vet han har en som han har brukt ofte. Og jeg er ganske sikker på et er trykkluft.

Det er vel egentlig ikke feil tråd... men jeg så i ettertid at du har laget en til.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 21:44   #60
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urimelig dyre julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det er vel egentlig ikke feil tråd... men jeg så i ettertid at du har laget en til.


Så klart. Sorry! Jeg som surrer litt og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no