Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Utsolgte adventskalendere allerede?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-08, 19:17   #61
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Ingeborg, her.

Her i distriktet er det masse kalendere igjen. Vi på bygda er vel treigere med å handle.

Skulle gjerne hatt Polly Pocket-kalender, men det har de ikke tatt inn der jeg har vært.

Noen som vet hvilke butikker som selger det? Evt.den ponny-kalenderen?

Jeg kjøpte den Ponyville kalenderen på BR-leker i Trondheim.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 19:20   #62
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Sparkjøp hadde ikke på torsdag, men de skulle få inn igjen. De fikk visst varer mandag og onsdag. Jeg kjøpte Cars kalenderene på Pytt i panne - ga opp jakten på lego.

Gubben var innom Hellsenteret i dag (Tøff og Liten), og de hadde faktisk ikke fått inn kalendre enda! Det er jo egentlig bra det da. Så vi fikk lagt av en Lego Castle kalender, og de skal ringe oss når de får den inn. Service!

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 19:32   #63
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Hvilke kalendere som finnes for gutter?

Lego (castle og city) og cars? Er det det eneste?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 19:33   #64
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvilke kalendere som finnes for gutter?

Lego (castle og city) og cars? Er det det eneste?

Og playmo.
Aner ikkje kva storebror skal ha. Han er interessert i lego men lego kalenderane er litt kjedelege.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 20:08   #65
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Thomastog har jeg også sett.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 20:46   #66
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvilke kalendere som finnes for gutter?

Lego (castle og city) og cars? Er det det eneste?

Og playmobil og det er lego creator kalender også.
Ja å kaptein sabeltann

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 20:50   #67
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Vi har hatt Playmokalender før og den var ok, så vi tester det i år og. Begge gutta har lik selvfølgelig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 20:57   #68
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Thomastog har jeg også sett.

Hvor har du sett Thomas-toget? Det hadde vært midi i blinken for mellombror.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:01   #69
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Hvis det er noen i området rundt Linderud som vil ha Castle kalenderen fra Lego, har jeg fått lagt av tre stykker på lekebutikken på Linderudsenteret. Gjorde dette siden damen i butikken mente de kanskje muligens ville få dem inn. I mellomtiden har jeg skaffet meg tre stykker fra ett annet sted.

Bare si fra, så sender jeg pm med navn de står på!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:01   #70
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Jeg kjøpte den Ponyville kalenderen på BR-leker i Trondheim.

Takk for svar, men bor en times kjøring unna. Bor på bygda sjø.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:13   #71
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Ingeborg, her.

Hvor har du sett Thomas-toget? Det hadde vært midi i blinken for mellombror.


Ica.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:36   #72
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ica.

Takk!

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 11:42   #73
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Og så ble det Lego Castle og Lego City til guttene også.
Fant på BR leker.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 13:43   #74
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Sånn da er Lego Castle i boks til storebror også. Slipper å tenke mer på dette nå da.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 21:21   #75
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Jeg synes jeg så en hel masse Lego City-kalendere til 149,- på Obs Lade for to dager siden. (Men den var det kanskje ingen som lette etter...?) :åpplyser:

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 22:28   #76
Førskolelærer
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 2
Førskolelærer har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Jeg ser at det ligger en Lego Castle på QXL nå i kveld
Den blir nok ikke lenge der... Selv har jeg fått tak i

Førskolelærer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 07:13   #77
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utsolgte adventskalendere allerede?

Jeg kjøpt bilerkalender på Nille her jeg bor, men det er kanskje fordi det ikke er så mange som tenker at de har julekalender her i byddelen jeg vet ikke jeg, for de hadde mange igjen også.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no